353 de FGC
353 de FGC
Nota: fil retitulat per adequar-lo al contingut
Algú sap que és això de la foto:
http://www.flickr.com/photos/silvadealcudia/3576332031/
Algú sap que és això de la foto:
http://www.flickr.com/photos/silvadealcudia/3576332031/
De nou al FTC
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Que són aquelles locomotores que n'ha d’anar una al principi i una al final del tren??, i per cert per quines vies circularà, perquè em sembla que FGC encara no és un operador per les vies d'ADIF.
De nou al FTC
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Quantes ha comprat FGC? li han canviat l'ample de via? en tot cas,
M'encanta aquesta decoració! sembla un tren alemany!
Sembla que està renumerat com a sèrie 353, tot i que manté la numeració UIC abaix, com a 310.







M'encanta aquesta decoració! sembla un tren alemany!
Sembla que està renumerat com a sèrie 353, tot i que manté la numeració UIC abaix, com a 310.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
Com be diu Altaria_trianilla, son 310, reformats, amb les plataformes adaptades per circular en Mando Múltiple, ex-Renfe. FGC ha comprat les dues composicion que han "inventat". La primera composició formada per els 310.101 i 102, i la segona composició formada per els 310.103 i 104. Circularàn per la via d'Adif, compartint els viatges, portàn cotxes o el que faci falta desde Martorell al Port de Barcelona.
Per cert, amb 2000 caballs, no crec que donguin per molt, ja que no tenen ni el fré dinàmic, m'han comentat, total, en el fons son tractors de maniobra...
Per cert, amb 2000 caballs, no crec que donguin per molt, ja que no tenen ni el fré dinàmic, m'han comentat, total, en el fons son tractors de maniobra...


O sigui que ara FGC operarà entre la SEAT i el port a partir dels dos amples de via (el mètric d'FGC i l'ibèric d'ADIF)? I no podrien comprar locomotores elèctriques? Serà possible veure aquestes locomotores operant per altres línies de Catalunya?
PD: L'escència ferroviaria està tornant a FGC!!! M'encanta!!

PD: L'escència ferroviaria està tornant a FGC!!! M'encanta!!








Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
Allà voy doncs!!!davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.

Voldràs dir: 1 automotor elèctric...davida ha escrit:5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Una cosa. Llavors, amb això de l'enumeració, els ferrocarrils cremallera de Núria i Montserrat, anirien per lliure, no?
E1-E2-E3-E4
A5-A6-A7-A8
A10-A11
AM1-AM2-AM3-AM4-AM5
D9
D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel
DM6
etc...
E1-E2-E3-E4
A5-A6-A7-A8
A10-A11
AM1-AM2-AM3-AM4-AM5
D9
D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel
DM6
etc...
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Aquests dos trens ex-TMD de renfe, formats cadascun dels dos per dues locomotores ex 310 reformades i (crec) vuit plataformes portacontenidors, prestaran servei sota administració conjunta FGC-Comsa entre el parc de proveïdors de Seat a la Zona Franca i la fàbrica de Martorell. Sis circulacions diàries sobre vies ADIF en ample ibèric.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?
Se sap si a partir d'això, FGC té previst ampliar a curt plaç el seu radi d'acció? Si ara adquirís locomotores 252 i vagons Estrella ja seria la reshostia

Se sap si a partir d'això, FGC té previst ampliar a curt plaç el seu radi d'acció? Si ara adquirís locomotores 252 i vagons Estrella ja seria la reshostia




- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Perquè els apartadors d'ADIF no acostumen a estar electrificats. Perquè l'accés i l'apartador del parc de proveïdors de SEAT a la Zona Franca estan sense electrificar. Perquè l'apartador de la fàbrica de Martorell està sense electrificar, malgrat que el ramal de SEAT està electrificat.Jordi Freixas ha escrit:I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?[...]
De tota manera, el pas a FGC-Comsa dels dos TMD no ha significat cap reforma d'aquest material. Només una "revisió i reparació en profunditat" i un "rentat de cara i repintat". Els TMD ja estaven creats/reformats abans de l'interès de FGC-Comsa. Crec que "daten" del 2004, però no n'estic segur.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
La llevaneus porta la matrícula L09 (L de llevaneus) se suposa.Jordi Freixas ha escrit: D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ok, perdó. Ho vaig escriure de memòria. I continuo sense saber perquè el material rodant dels cremalleres s'enumera a part.
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
Haviam, de moment no poden circular material privat elèctric, ja que encara no està homologat per Adif, no se quantes vegades ja ho he dit, però be, que es preveu que el 2010 o 2012 ja estigui homologat. 


Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
Que no sigui de Renfe.Jordi Freixas ha escrit:Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
M'estava rellegint això de l'enumeració i tinc un petit dubte:
No hagués estat més llògic que s'enumerés 351? Per què número de serie 3? Dóna a entendre que existeixen locomotores (3) d'ample ibèric (5) en tracció diesel que vingiuin a ser les series 1 i 2.davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No us copio les noticies perque val a pena veure els gràfics i la foto del 353 d'FGC, sembla que circularà junt a l'AVE. oooh ja espero impacient el moment de caçar-lo des d'un pont o alguna estació!
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... nca.ok.pdf
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... O%20OK.pdf
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... nca.ok.pdf
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... O%20OK.pdf
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.