Algú sap que és això de la foto:
http://www.flickr.com/photos/silvadealcudia/3576332031/

Allà voy doncs!!!davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
Voldràs dir: 1 automotor elèctric...davida ha escrit:5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)

Perquè els apartadors d'ADIF no acostumen a estar electrificats. Perquè l'accés i l'apartador del parc de proveïdors de SEAT a la Zona Franca estan sense electrificar. Perquè l'apartador de la fàbrica de Martorell està sense electrificar, malgrat que el ramal de SEAT està electrificat.Jordi Freixas ha escrit:I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?[...]

La llevaneus porta la matrícula L09 (L de llevaneus) se suposa.Jordi Freixas ha escrit: D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel

Que no sigui de Renfe.Jordi Freixas ha escrit:Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
No hagués estat més llògic que s'enumerés 351? Per què número de serie 3? Dóna a entendre que existeixen locomotores (3) d'ample ibèric (5) en tracció diesel que vingiuin a ser les series 1 i 2.davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.