Algú sap que és això de la foto:
http://www.flickr.com/photos/silvadealcudia/3576332031/
Hora i data actual: 27 juny 2026, 16:19
Entrada Autor: marc » 30 maig 2009, 20:49

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » 30 maig 2009, 20:54

Entrada Autor: Lluita1714 » 31 maig 2009, 12:17

Entrada Autor: Archie-250 » 31 maig 2009, 13:46

Entrada Autor: Jordi Freixas » 31 maig 2009, 18:19
Entrada Autor: davida » 31 maig 2009, 20:31
Entrada Autor: metring » 31 maig 2009, 20:34
Allà voy doncs!!!davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
Entrada Autor: Guigui » 31 maig 2009, 21:38
Voldràs dir: 1 automotor elèctric...davida ha escrit:5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)

Entrada Autor: genissimon » 01 juny 2009, 12:45

Entrada Autor: genissimon » 02 juny 2009, 14:46
Perquè els apartadors d'ADIF no acostumen a estar electrificats. Perquè l'accés i l'apartador del parc de proveïdors de SEAT a la Zona Franca estan sense electrificar. Perquè l'apartador de la fàbrica de Martorell està sense electrificar, malgrat que el ramal de SEAT està electrificat.Jordi Freixas ha escrit:I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?[...]
Entrada Autor: Trenscat » 02 juny 2009, 16:07
La llevaneus porta la matrícula L09 (L de llevaneus) se suposa.Jordi Freixas ha escrit: D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel

Entrada Autor: Archie-250 » 02 juny 2009, 20:03

Entrada Autor: Guigui » 03 juny 2009, 00:56
Que no sigui de Renfe.👍35Jordi Freixas ha escrit:Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
Entrada Autor: Jordi Freixas » 03 juny 2009, 03:28
No hagués estat més llògic que s'enumerés 351? Per què número de serie 3? Dóna a entendre que existeixen locomotores (3) d'ample ibèric (5) en tracció diesel que vingiuin a ser les series 1 i 2.davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.

Entrada Autor: Lluita1714 » 04 juny 2009, 18:02
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026