Que continuï aquest ritme de creixement a la línia i en uns quants anys sentirem parlar de freqüències de 30 minuts a la línia.liniadelRipollés ha escrit:La línia de la Pobla està que se surt: l'altre dia a l'alçada d'Àger 53 persones, sense cap grup. Mai no havia comptabilitzat més de 27 persones a aquella alçada.
Notícies línia de La Pobla de Segur
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
noticies a la linia, me tornat a trobar amb el tren dels llacs, pero aixo no es tot me trobat amb una sorpresa dinfraganti i no e pogut fer cap foto
, dos vagons o coches com lin bulgueu dir de color blau mari amb propaganda de la cadena ser, a lestacio d'Ager, no estan a cap via , estan a lesplanada que hi ha al costat d elestacio ,asentats en un tipus deplataforma de formigo, i sense cap via que els carili , o almenys es lo que e pogut apreciar, de pujada , ma sigut inposible fotografiarlos ere tot fosc,
curiositats del superman , aire acondicionat al tercer compartiment del primer coche fet malbe, tot el viatge amb la finestreta oberta!!!!



curiositats del superman , aire acondicionat al tercer compartiment del primer coche fet malbe, tot el viatge amb la finestreta oberta!!!!


-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Pels horaris que he vist fins a 5 trens per sentit.
Xesco 593 ha escrit:segons tinc entes anys enrere ,fins a pobla aribaen mes de tres relacions actuals.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Estarien bé 5 trens diaris per sentit fins a La Pobla.
Lluita1714 ha escrit:Que continuï aquest ritme de creixement a la línia i en uns quants anys sentirem parlar de freqüències de 30 minuts a la línia.liniadelRipollés ha escrit:La línia de la Pobla està que se surt: l'altre dia a l'alçada d'Àger 53 persones, sense cap grup. Mai no havia comptabilitzat més de 27 persones a aquella alçada.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
aquests vagons els van portar fara 3-4 dies amb camió i per la carretera c-13 ja que els vai veure a la gasolinera de vallfogona de balaguer alli parats.Xesco 593 ha escrit:noticies a la linia, me tornat a trobar amb el tren dels llacs, pero aixo no es tot me trobat amb una sorpresa dinfraganti i no e pogut fer cap foto, dos vagons o coches com lin bulgueu dir de color blau mari amb propaganda de la cadena ser, a lestacio d'Ager, no estan a cap via , estan a lesplanada que hi ha al costat d elestacio ,asentats en un tipus deplataforma de formigo, i sense cap via que els carili , o almenys es lo que e pogut apreciar, de pujada , ma sigut inposible fotografiarlos ere tot fosc,
![]()
curiositats del superman , aire acondicionat al tercer compartiment del primer coche fet malbe, tot el viatge amb la finestreta oberta!!!!![]()
l'unic que nomes em vai fixar amb el color (eren blaus) ja que anava molt adormitr a aquella hora (eren gairebe els 8:45)
Estan fora vies, i sembla que pertanyen a una institució educativa, habilitats com una mena de lloc de trobada per a algun audiovisual, per a alguna conferència, no necessàrianent de tema ferroviari, segons em va detallar un company de viatge -al trajecte del mal anomenat però magnífic "Tren dels llacs"-. Una manera d'aprofitar alguns dels amplis espais que deixen algunes estacions/instal.lacions de la línia de la Pobla. (Recordem que l'edifici de l'estació de Cellers també és utilizat com a alberg.)
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Un d'ells almenys és de la cadena SER.
Ràdio Àger Tren de la Bruixa i dels Llacs Són les dotze.
Ràdio Àger Tren de la Bruixa i dels Llacs Són les dotze.

Pe Jorba ha escrit:Estan fora vies, i sembla que pertanyen a una institució educativa, habilitats com una mena de lloc de trobada per a algun audiovisual, per a alguna conferència, no necessàrianent de tema ferroviari, segons em va detallar un company de viatge -al trajecte del mal anomenat però magnífic "Tren dels llacs"-. Una manera d'aprofitar alguns dels amplis espais que deixen algunes estacions/instal.lacions de la línia de la Pobla. (Recordem que l'edifici de l'estació de Cellers també és utilizat com a alberg.)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
jaja amolt bo lo de la radio ager xd , el que estaria be es que aquest vagons es poguesin moure per la linia ja sigui per ensenyar documental tallers , per a els nens que fan colonies , i que els demes pobles poguesin treuren profit daques tipus de sales amb rodes xd
Al nou web de la línia s'afirma que l'any de màxima ocupació fou el 1985, amb més 440.000 viatgers (si fa o no fa el doble que a l'actualitat).josep_serre ha escrit:Pels horaris que he vist fins a 5 trens per sentit.
Xesco 593 ha escrit:segons tinc entes anys enrere ,fins a pobla aribaen mes de tres relacions actuals.

El doble que a l'actualitat que, segurament deu ser bastant més del doble de l'últim any en que aquesta línia va ser propietat de Renfe-Adif, no? A la llarga aquesta línia acabarà superant de lluny les dades del 1985.
Sí, de fet s'ha triplicat des de principis de la dècada:Jordi Freixas ha escrit:El doble que a l'actualitat que, segurament deu ser bastant més del doble de l'últim any en que aquesta línia va ser propietat de Renfe-Adif, no?
2000 90.017
2001 91.708
2002 105.233
2003 117.000
2004 117.467
2005 138.544
2006 204.940
2007 244.334
2008 283.800
Això ja representaria un tamagotxi ple. Curiós que circulin tan alegrement per altres indrets i a la línia de la Pobla només fa quatre dies i sense soler passar de Balaguer.Lluita1714 ha escrit:Que continuï aquest ritme de creixement a la línia i en uns quants anys sentirem parlar de freqüències de 30 minuts a la línia.liniadelRipollés ha escrit:La línia de la Pobla està que se surt: l'altre dia a l'alçada d'Àger 53 persones, sense cap grup. Mai no havia comptabilitzat més de 27 persones a aquella alçada.
si aixo continua aixi potse si que s'aurien de pensa de ficar mes trens i millorar horarisSky ha escrit:Sí, de fet s'ha triplicat des de principis de la dècada:Jordi Freixas ha escrit:El doble que a l'actualitat que, segurament deu ser bastant més del doble de l'últim any en que aquesta línia va ser propietat de Renfe-Adif, no?
2000 90.017
2001 91.708
2002 105.233
2003 117.000
2004 117.467
2005 138.544
2006 204.940
2007 244.334
2008 283.800
De fet ja està previst, almenys en el tram Lleida-Balaguer:

El fil del projecte de rodalia ferroviària de Lleida: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &sk=t&sd=a

El fil del projecte de rodalia ferroviària de Lleida: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &sk=t&sd=a
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Amb la introducció del Tren dels Llacs els dissabtes, la línia de la Pobla al tram Balaguer-Pobla resta saturada entre les 9:39 i les 22:20. És a dir, és impossible encabir cap tren més en condicions normals de circulació.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Cosa que quedaria solucionada de sobres si es desdoblés la via fins a Balaguer, no?
Si et fixes bé, parla del tram Balaguer-La Pobla.Jordi Freixas ha escrit:Cosa que quedaria solucionada de sobres si es desdoblés la via fins a Balaguer, no?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ah... perdó. Llavor la meva pregunta és...com pot quedar saturada una línia que només té (comptant el Tren dels Llacs) quatre circulacions diaries per sentit?
PD: Reivindico una vegada més la necessitat de desdoblar TOTES LES ESTACIONS I BAIXADORS de la línia.
PD: Reivindico una vegada més la necessitat de desdoblar TOTES LES ESTACIONS I BAIXADORS de la línia.