Possible circulació del Metro de la serie 300
Possible circulació del Metro de la serie 300
Crec que ja s'havia comentat per aquí però segons informa TMB en la seva última revista (Num. 92) s'està estudiant la possibilitat de fer circular el 300 del Gran Metro 2 o 3 cops l'any en horari nocturn.
A veure si hi ha sort companys!
http://www.tmb.cat/ca_ES/tmb/queestmb/r ... apunta.jsp (Num. 92 a l'última pàgina)
A veure si hi ha sort companys!
http://www.tmb.cat/ca_ES/tmb/queestmb/r ... apunta.jsp (Num. 92 a l'última pàgina)
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
És pot fer, des del Fòrum, alguna acció amb la companyia TMB, per poder organitzar una d'aquestes sortides nocturnes?. Salut.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Vine a sopar amb el 300 !
Podria circular les nits de divendres i dissabte d'estiu en un horari predeterminat i també llogat. Als del Fòrum del Transport Català i a mi especialment ens haurien de fer un viatge gratuït de proves per tal de perfilar el "producte" final.
Per tal de no allargar l'horari de metro, es podria fer en la franja des de les 21:00 a les 2:00, amb unes condicions de circulació que assegurin la seguretat de les circulacions. Orientativament, el 300 hauria de circular just davant d'un metro regular per tal de minimitzar riscos i tenir via lliure a molta distància del tren precedent.
Es podria fer bitlllet edmonson amb el logo de TMB i el personal hauria d'anar correctament vestit.
Podria circular les nits de divendres i dissabte d'estiu en un horari predeterminat i també llogat. Als del Fòrum del Transport Català i a mi especialment ens haurien de fer un viatge gratuït de proves per tal de perfilar el "producte" final.
Per tal de no allargar l'horari de metro, es podria fer en la franja des de les 21:00 a les 2:00, amb unes condicions de circulació que assegurin la seguretat de les circulacions. Orientativament, el 300 hauria de circular just davant d'un metro regular per tal de minimitzar riscos i tenir via lliure a molta distància del tren precedent.
Es podria fer bitlllet edmonson amb el logo de TMB i el personal hauria d'anar correctament vestit.
xevi ha escrit:Crec que ja s'havia comentat per aquí però segons informa TMB en la seva última revista (Num. 92) s'està estudiant la possibilitat de fer circular el 300 del Gran Metro 2 o 3 cops l'any en horari nocturn.
A veure si hi ha sort companys!
http://www.tmb.cat/ca_ES/tmb/queestmb/r ... apunta.jsp (Num. 92 a l'última pàgina)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Coi, quin ensurt, pensava que anava en serio aixó d'anar a sopar al 300.
Suposo que si treuen el 300, per el 1100 no tindrán cap excusa.
Suposo que si treuen el 300, per el 1100 no tindrán cap excusa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Realment serà possible anar a sopar amb el 300, no? horari nocturn podria seria de les 21h a les 00h per exemple.
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca










Pr fi trens històrics a TMB. I a sobre en servei regular!!!!!!
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Per al.lusions (sí, a la teva resposta surten plàtans ballant, i jo sóc en Platanito): ni servei regular, ni probablement (i coneixent la trajectòria de TMB i la seva sensibilitat pel material històric) en servei excepcional. No em crec res i estic totalment convençut que aquesta proposta mai no es durà a terme.FerrocarrilsCAT ha escrit:![]()
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
De moment no se sap si es farà la proposta, però tothom pot fer-se il·lusions abans de temps.
I per cert, si es fes aquest servei, per quina línia es faria?
I per cert, si es fes aquest servei, per quina línia es faria?
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Ara mateix sóc jo qui necessita una línia per creure's que aquesta proposta es durà a la pràctica.FerrocarrilsCAT ha escrit:De moment no se sap si es farà la proposta, però tothom pot fer-se il·lusions abans de temps.
I per cert, si es fes aquest servei, per quina línia es faria?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Vinga va, una mica d'optimisme. Jo crec que es farà, si no, no s'ho haguessin ni plantejat.
Jo comprenc l'escepticisme, perquè ja ho havien anunciat molts cops, i no s'arribava a fer, és natural.
És més, s’ho han plantejat i ho han publicat a la seva revista, si no ho tenen clar no haguessin dit res home, segur que això ja està decidit, ara falta saber quins seran aquests 2 o 3 dies l’any i quan.
Però de vegades, encara que hi ha molta voluntat, poden sorgir problemes tècnics, etc., imprevistos.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Vinga, hem de ser optimistes!, Salut
que ho hagin publicat en una revista no significa res. Jo vaig veure i fotografiar un 1000 que tenia una pila de cartells que posava :"unitat destinada a museu" i ja sabem que va passar.xevi ha escrit:És més, s’ho han plantejat i ho han publicat a la seva revista, si no ho tenen clar no haguessin dit res home, segur que això ja està decidit, ara falta saber quins seran aquests 2 o 3 dies l’any i quan.

Si, que es va convertir en "unitat destinada a ser convertida en llaunes de refresc"



- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Realment bona proposta però jo una vegada al mes agafaria i el ficaria en algun dels torns del metro en servei i una vegada l'any organitzar els ferroviaris un viatge amb ell. Això es fa a Europa d'aquesta manera, i amb bons resultats.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Si, com fan els d'ADEMAS, amb l'Sprague a París, algun cop se n'ha parlat al fòrum, però difícil està la cosa...
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Però de vegades també ho ha fet a Lodres, Berlín... És una pràctica habitual i no tant difícil. Seria un tren més dels que estan funcionant.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Jo crec que la línia escollida per la circulació del 300, serà la L2, no sé perquè, però la L4 crec que té molts punts per tenir menor freqüència.