3000 MAN venuts a FEVE
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Re: 3000 MAN venuts a FEVE
Traslladaran MAN's al nord dels que circulen per Cartagena per paliar aquesta falta de trens, i els MAN ex-FGC s'aniran a la línia Cartagena-Los Nietos.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Hauria sigut bonic veure els 3000 a Oviedo i Santander i qualsevol punt del nord 

A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
És que de fet estan a dalt, però les previsions és que vagi a Cartagena. Ara, segons les últimes informacions que tinc, està a Oviedo.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Això el vam dir alguns anteriorment, i estan concretament a El Berrón.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
N'estàs segur? Del fil de FEVE al fòrum Skyscrapercity:BB9200 ha escrit:És que de fet estan a dalt, però les previsions és que vagi a Cartagena.
Taula del material de FEVE a desembre 2009
Com es pot veure, és una taula de la previsió del material a Desembre de 2009. Com es pot veure, els 2 MAN ex-FGC es preuveu que siguin a El Berrón, ja que la línia Cartagena-Los Nietos és molt curta, i amb 3 trens s/2600 en tenen de sobres, a part que per a serveis de rodalies un 2600 és molt més adequat que un MAN ex-FGC.
A tranvia.org hi ha algunes fotos del Man ex-FGC amb els nous colors de FEVE:
Man 3000 Ex FGC a Figaredo
Ha quedat bastants macos
Man 3000 Ex FGC a Figaredo
Ha quedat bastants macos
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No semblen els mateixos... snif, enyoro aquests trensdavida ha escrit:A tranvia.org hi ha algunes fotos del Man ex-FGC amb els nous colors de FEVE:
Man 3000 Ex FGC a Figaredo
Ha quedat bastants macos
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Sic jo l'unic que no se li obre el link. Vull veure un MAN amb colors FEVE 

De nou al FTC
Prova amb aquest : http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... t.feve.jpgmarc ha escrit:Sic jo l'unic que no se li obre el link. Vull veure un MAN amb colors FEVE
Gracies, pensava que quedarien molt pitjor. Per cert i la numeració 2351 a què es deu?
De nou al FTC
Quina pena pensar que ja no els veurem més per aquí els MAN
. Es veuen estranys amb aquests colors, realment no semblen els mateixos.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- FerrocarrilsCAT
- N4
- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Quin horror!!!!





A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Comparat amb els colors que tenia ab FGC, sí. Però li queden bé aquests colors, encara que el frontal no l'hagues pintat tant de blau...FerrocarrilsCAT ha escrit:Quin horror!!!!![]()
![]()
![]()

- FerrocarrilsCAT
- N4
- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Encara que a la primera impressió sembla horrible, a la segona ja no ho és tant, i a més, estava esperant veure'ls en colors ''llimona''.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
- Archie-250
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: La Roca del Vallès
Prefereixo els de FGC que aquests si vols que digui la veritat...canalcole ha escrit:Comparat amb els colors que tenia ab FGC, sí. Però li queden bé aquests colors, encara que el frontal no l'hagues pintat tant de blau...FerrocarrilsCAT ha escrit:Quin horror!!!!![]()
![]()
![]()


Per cert us heu fixat que els hi han canviat els enganxalls? i la seva numeració d'on continua, ja que la serie 2300 ja esta o reformada o desballestada.
De nou al FTC
Bona nit a tothom!
Em gustaria aclarir certes coses sobre els MAN de FGC,
* Feve els va numerar en la sèrie 2300 per que aquesta era la sèrie dels MAN avans de la reforma amb nova caixa. Com no quedava cap tren de la sèrie en actiu, es va començar a numerar com una sèrie nova. Estan numerats com 2351-5351-2352 i 2353-5352-2354. No coneixo la equivalencia amb la numeració de FGC.
* Es van plantexiar tres tipus de librea. La primera com els 2600/Apolos, blanc amb franjes blaus i grogues i el limó en grand. La segona es com la anterior, amb el sostre i frontal en blau. La tercera seria com les 3500 renovades en 3300, amb el sostre i frontal en blau, una grosa franja i portes groc, i una petita linia blau sota la franja groc. La primera no es pot utilizar per que va ser dissenyada per l'agència que va crear el logotip, per tant s'han de pagar drets. No conexo la rahó per la cual es va pintar amb la segona.
* Feve va remotorizar los dos automotors amb motors Volvo de 225 Cv., y va retapiçars els seients en blau. Els panels interiors es van pintar també en blanc, i crec que s'han llevat les cortines. La velocitat máxima es ara de 100 km/h.
* Els trens es van a utilitzar en la línia del basc, entri Collanzo i Baiña, liberándo així dos gorriones s/2600, a més un maquinista del dipòsit de Figaredo els coneix bé ja que va treballar per a FGC a Martorell fins a no fa molt.
* Ja tenen mote, "Pardales" o "Ferrosthales".
Perdonar-me pel meu català
Jaime.
Em gustaria aclarir certes coses sobre els MAN de FGC,
* Feve els va numerar en la sèrie 2300 per que aquesta era la sèrie dels MAN avans de la reforma amb nova caixa. Com no quedava cap tren de la sèrie en actiu, es va començar a numerar com una sèrie nova. Estan numerats com 2351-5351-2352 i 2353-5352-2354. No coneixo la equivalencia amb la numeració de FGC.
* Es van plantexiar tres tipus de librea. La primera com els 2600/Apolos, blanc amb franjes blaus i grogues i el limó en grand. La segona es com la anterior, amb el sostre i frontal en blau. La tercera seria com les 3500 renovades en 3300, amb el sostre i frontal en blau, una grosa franja i portes groc, i una petita linia blau sota la franja groc. La primera no es pot utilizar per que va ser dissenyada per l'agència que va crear el logotip, per tant s'han de pagar drets. No conexo la rahó per la cual es va pintar amb la segona.
* Feve va remotorizar los dos automotors amb motors Volvo de 225 Cv., y va retapiçars els seients en blau. Els panels interiors es van pintar també en blanc, i crec que s'han llevat les cortines. La velocitat máxima es ara de 100 km/h.
* Els trens es van a utilitzar en la línia del basc, entri Collanzo i Baiña, liberándo així dos gorriones s/2600, a més un maquinista del dipòsit de Figaredo els coneix bé ja que va treballar per a FGC a Martorell fins a no fa molt.
* Ja tenen mote, "Pardales" o "Ferrosthales".
Perdonar-me pel meu català
Jaime.
Pardal l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 02/09/2009 18:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Benvingut al fòrum!
No t'has de disculpar de res, ho escrius molt bé, i què carai, s'agraeix l'esforç, tot i que si ho prefereixes, pots també escriure en castellà. I gràcies per el teu missatge amb aquesta informació.

No t'has de disculpar de res, ho escrius molt bé, i què carai, s'agraeix l'esforç, tot i que si ho prefereixes, pots també escriure en castellà. I gràcies per el teu missatge amb aquesta informació.
El proper dilluns es van cambiar els horaris a la línia del Basc - Asturià, amb noves circulations (les que se van suprimir fa cuatro meses), per ho que se necesita un tren mès a Figaredo per fer el servei. Tot sembla que sera un dels dos pardals el que fera aquests serveis, segons els ferroviaris de la línia (unitat 2351-5351-2352).
Aquest dissabte vaig anar a Ablaña i els ferroviaris em comentaben que los maquinistes de " gran envergadura " van tenir problemas d'espai, per que Feve va a posar un seient nou per el maquinista. Amés els trens no estan preparats per anar en agent unic, no se la rahó.
Aquest dissabte vaig anar a Ablaña i els ferroviaris em comentaben que los maquinistes de " gran envergadura " van tenir problemas d'espai, per que Feve va a posar un seient nou per el maquinista. Amés els trens no estan preparats per anar en agent unic, no se la rahó.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Desconec a què es refereixen a que els trens no estan preparats per anar en agent únic suposo que incompliran aspectes del RGC sobre aquest tema, ara bé, a FGC mai van funcionar en agent únic.
Pardal ha escrit:El proper dilluns es van cambiar els horaris a la línia del Basc - Asturià, amb noves circulations (les que se van suprimir fa cuatro meses), per ho que se necesita un tren mès a Figaredo per fer el servei. Tot sembla que sera un dels dos pardals el que fera aquests serveis, segons els ferroviaris de la línia (unitat 2351-5351-2352).
Aquest dissabte vaig anar a Ablaña i els ferroviaris em comentaben que los maquinistes de " gran envergadura " van tenir problemas d'espai, per que Feve va a posar un seient nou per el maquinista. Amés els trens no estan preparats per anar en agent unic, no se la rahó.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van