Per a que vols posar un talgomarc ha escrit:Be si als de FGC no els van fer el pes els 593 de Xile, jo els proposo el Talgo XXI, que adaptat convenientment a regionals, podria millorar significativament el temps de viatge.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 9:02
Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 07/07/2009 17:57
Per a que vols posar un talgomarc ha escrit:Be si als de FGC no els van fer el pes els 593 de Xile, jo els proposo el Talgo XXI, que adaptat convenientment a regionals, podria millorar significativament el temps de viatge.
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 07/07/2009 21:53
Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 07/07/2009 22:03
Els trens actuals poden arribar també als 100km/h, però amb les limitcions que hi ha, ja pots posar un talgo o el que vulguis, que continuaràs tardant aproximadament el mateix. Jo també opto per a posar-hi TRD, i si és els que porten boguies amb el sistema BRAVA per a canviar l'ample (tipus alvia), de cara a un possible canvi d'ample de la línia.marc ha escrit:Doncs perquè és un dels millors trens que hi ha en quan a prestacions a més del seu baix cost de circulació i manteniment, que sumats a l'increment de velocitat que permeten per la pendolació serien esplèndids per millorar aquesta línia.
Entrada Autor: marc » Dimecres 08/07/2009 20:50
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 08/07/2009 21:07
Entrada Autor: aso111 » Dimecres 08/07/2009 22:12
Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 08/07/2009 23:12
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/07/2009 23:30
Els automotors diesel més moderns de la CP (any 2000) són d'un sol cotxe. Una llista completa: http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgne ... 01a8c0RCRDLluita1714 ha escrit:haurem de mirar cap a l'atlàntic, l'est, i preguntar si els portuguesos tenen algun disseny recent de automotors dièsel que funcionin bé, i dic recent, perquè jo sóc partidari de fer-ne de nous, no comprar de segona mà., però saltant-se el procés de disseny, de manera que s'estalvii moltes peles.
Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 09/07/2009 1:00
Bé, cap d'ells em convenç, i la velocitat màxima és massa baixa, l'automotor més nou i ràpid agafa 100km/h... s'hauria de trobar un que arribi als 120 o 140... i una locomotora dièsel amb vagons 5000 reformats?Guigui ha escrit: Els automotors diesel més moderns de la CP (any 2000) són d'un sol cotxe. Una llista completa: http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgne ... 01a8c0RCRD
Entrada Autor: Xesco 593 » Dijous 09/07/2009 1:49
Entrada Autor: marc » Dijous 09/07/2009 13:24
Tenint en compte que des de fa anys s’utilitza a l’estat el gàlib internacional per construir els trens podrien comprar trens tipus X76500 i X73500 de la SNCF, són els dos millors models de tren que he vist i provat mai, res a comparar amb el que hi ha en aquest país.Lluita1714 ha escrit:haurem de mirar cap a l'atlàntic, l'est, i preguntar si els portuguesos tenen algun disseny recent de automotors dièsel que funcionin bé, i dic recent, perquè jo sóc partidari de fer-ne de nous, no comprar de segona mà., però saltant-se el procés de disseny, de manera que s'estalvii moltes peles.
Els automotors diesel més moderns de la CP (any 2000) són d'un sol cotxe. Una llista completa: http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgne ... 01a8c0RCRD
Entrada Autor: BB9200 » Dijous 09/07/2009 16:31
Guigui ha escrit:Els automotors diesel més moderns de la CP (any 2000) són d'un sol cotxe. Una llista completa: http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgne ... 01a8c0RCRDLluita1714 ha escrit:haurem de mirar cap a l'atlàntic, l'est, i preguntar si els portuguesos tenen algun disseny recent de automotors dièsel que funcionin bé, i dic recent, perquè jo sóc partidari de fer-ne de nous, no comprar de segona mà., però saltant-se el procés de disseny, de manera que s'estalvii moltes peles.
marc ha escrit:Tenint en compte que des de fa anys s’utilitza a l’estat el gàlib internacional per construir els trens podrien comprar trens tipus X76500 i X73500 de la SNCF, són els dos millors models de tren que he vist i provat mai, res a comparar amb el que hi ha en aquest país.Lluita1714 ha escrit:haurem de mirar cap a l'atlàntic, l'est, i preguntar si els portuguesos tenen algun disseny recent de automotors dièsel que funcionin bé, i dic recent, perquè jo sóc partidari de fer-ne de nous, no comprar de segona mà., però saltant-se el procés de disseny, de manera que s'estalvii moltes peles.
Els automotors diesel més moderns de la CP (any 2000) són d'un sol cotxe. Una llista completa: http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgne ... 01a8c0RCRD
Entrada Autor: aso111 » Dijous 09/07/2009 16:53
marc ha escrit:Tenint en compte que des de fa anys s’utilitza a l’estat el gàlib internacional per construir els trens podrien comprar trens tipus X76500 i X73500 de la SNCF, són els dos millors models de tren que he vist i provat mai, res a comparar amb el que hi ha en aquest país.Lluita1714 ha escrit:haurem de mirar cap a l'atlàntic, l'est, i preguntar si els portuguesos tenen algun disseny recent de automotors dièsel que funcionin bé, i dic recent, perquè jo sóc partidari de fer-ne de nous, no comprar de segona mà., però saltant-se el procés de disseny, de manera que s'estalvii moltes peles.
Els automotors diesel més moderns de la CP (any 2000) són d'un sol cotxe. Una llista completa: http://www.cp.pt/cp/displayPage.do?vgne ... 01a8c0RCRD
Entrada Autor: aso111 » Dijous 09/07/2009 16:57
Entrada Autor: BB9200 » Dijous 09/07/2009 16:57
Sí que és l'estil, és un vagó convencional, però són en tot cas Corail TERaso111 ha escrit:que van amb vagons 5000
Entrada Autor: BB9200 » Dijous 09/07/2009 16:59
Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/07/2009 17:02
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”