Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya
Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya
Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
I TP Ferro s'ha assegurat que no sigui així. Cosa de polítics que, en lloc de servir la cosa pública, se'n serveixen amb tota la barra del món.Jordi Freixas ha escrit:Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
I amb aquesta actitud execrable, ens volen vendre democràcia...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I no hi ha cap associació de veins de la zona per denunciar-ho a la Unió Europea?
Del "Ferrocat":
ijg6910 ha escrit:Hora 21:55 entre el ramal de Montcada Bifurcació i Sant Andreu, avistada la 449 fent proves mentres jo passava per davant amb el Civia destinació Maçanet Massanes per Sant Celoni
Per cert, els indicadors posaven `` En proves´´ amb català de color taronja ben lluminosos![]()
Homeeeee, per sort ha estat vist en proves!!!! A veure si al setembre, el veiem funcionant.
metring ha escrit:Homeeeee, per sort ha estat vist en proves!!!! A veure si al setembre, el veiem funcionant.

Si, però al posar el rètol "En proves", ja és més solemne, com la posada de llarg 

canalcole ha escrit:Del "Ferrocat":
ijg6910 ha escrit:Hora 21:55 entre el ramal de Montcada Bifurcació i Sant Andreu, avistada la 449 fent proves mentres jo passava per davant amb el Civia destinació Maçanet Massanes per Sant Celoni
Per cert, els indicadors posaven `` En proves´´ amb català de color taronja ben lluminosos![]()













Hi hauran 449's a la línia de Puigcerdà?
PD: No em feu cas, estava delirant

jo el dijous per alla ales 8 i mitja del mati la vaic vere a sant viçens de calders pasan a tota ai carai! direcció tarragona
Venia de la línia de Vilafranca, o la línia de Vilanova?Xesco 593 ha escrit:jo el dijous per alla ales 8 i mitja del mati la vaic vere a sant viçens de calders pasan a tota ai carai! direcció tarragona

diria que venie de vilanova , ja que va pasar flexadisima , devie anar amb la directa pel corredor mediterranio
Doncs m'hi apropare el dijous d'aquesta setmana, a veure si la pillo...Xesco 593 ha escrit:diria que venie de vilanova , ja que va pasar flexadisima , devie anar amb la directa pel corredor mediterranio

-
- N4
- Entrades: 40
El que cal és cadència horària al Cervera - Perpinyà per part de la SNCF coordinada amb la de RENFE.Jordi Freixas ha escrit:Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
I se sap quina cadència hi haurà a les línies que arriben fins a la frontera catalana? És a dir, línia Perpinyà-Portbou i línia Toulouse-La Tor de Querol. No sé perquè em dóna la sensació que la línia de Portbou quedarà molt en segon terme amb l'entrada en servei de la LAV de Figueres a Perpinyà...BB9200 ha escrit:És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N4
- Entrades: 40
Al que em referia és a la coordinació entre la cadència dels trens entre ambdós costats dels Pirineus, ja sé que els TER seran cadenciats. No t'estranyi veure com els trens francesos arriben a Portbou sistemàticament deu o quinze minuts més tard de la sortida d'un tren espanyol i viceversa.BB9200 ha escrit:És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Diria que hi ha prevista una sèrie d'AV per a serveis regionals amb canvi d'ample, el problema és que a Catalunya no queda cap intercanviador en servei, els de Lleida i Roda de Barà estan desmantellats.BB9200 ha escrit:Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
A Lleida ja hi tenen el cul pelat, amb els "enllaços" entre l'AV i el tren de la Pobla.Corail Intercités ha escrit:No t'estranyi veure com els trens francesos arriben a Portbou sistemàticament deu o quinze minuts més tard de la sortida d'un tren espanyol i viceversa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N4
- Entrades: 40
Normal, és la competència.Guigui ha escrit:A Lleida ja hi tenen el cul pelat, amb els "enllaços" entre l'AV i el tren de la Pobla.
La sèrie que parles ja existeix, es tracta de la sèrie 121 que presta els serveis Avant Madrid-Segovia i les llançaderes Cádiz-Jaén-Sevilla. Pel que fa sobre els intercanviadors, el de Roda de Barà segueix muntat, però fora de servei.Corail Intercités ha escrit:Diria que hi ha prevista una sèrie d'AV per a serveis regionals amb canvi d'ample, el problema és que a Catalunya no queda cap intercanviador en servei, els de Lleida i Roda de Barà estan desmantellats.BB9200 ha escrit:Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Salutacions
Bon dia.
Crec que els trens Bi-Bi no poden circular per les línies d'alta velocitat, nomes per les línies convencionals, això si, tant en tracció dièsel com elèctrica en els dos tipus de corrent que hi ha a França (1500 v CC i 25000 v CA)BB9200 ha escrit: Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.