Senyal de pas amb banderí i AVE
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Senyal de pas amb banderí i AVE
Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? 

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé...liniadelRipollés ha escrit:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació?

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
Una pista: amb senyalització BSL o BCA no es pot presentar aquest senyal. On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?
Lluita1714 ha escrit:Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé...liniadelRipollés ha escrit:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Lluita1714
- N9
Difícil, però... sense ser terminal, i sense BSL o BCA em sembla que em queda Segòvia. Si he fallat ja no dic res més i deixo que algú altre ho intenti.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Tardienta?liniadelRipollés ha escrit:Una pista: amb senyalització BSL o BCA no es pot presentar aquest senyal. On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?
Lluita1714 ha escrit:Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé...liniadelRipollés ha escrit:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació?
Jo penso en Osca. Jujaria que he vist alguna foto de Huesca amb banderí.
- Lluita1714
- N9
Osca no és terminal?davida ha escrit:Jo penso en Osca. Jujaria que he vist alguna foto de Huesca amb banderí.
On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?
-
- N10
Sou uns professionals. Tardienta és estació de pas i en cas que fallés el BLAU fins a Osca, caldria poassar a telefònic. Per tant, veuríem un senyal de pas i l'AVE.
Osca se li presenta el Marxi al Tren com a requeriment del BLAU en estació d'inici.
Osca se li presenta el Marxi al Tren com a requeriment del BLAU en estació d'inici.
Doncs jo havia vist algun foto de Huesca amb el cap d'estació de tota la vida donant la sortida a un AVE...
No és el mateix un senyal de pas que el Marche el Tren que es donava a Huesca. El senyal de pas es dona als trens sense parada en Bloqueig Telefònic.Jordi Freixas ha escrit:Doncs jo havia vist algun foto de Huesca amb el cap d'estació de tota la vida donant la sortida a un AVE...