Senyal de pas amb banderí i AVE

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Senyal de pas amb banderí i AVE

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 25/08/2009 23:26

Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? :)

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 23:30

liniadelRipollés ha escrit:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? :)
Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé... :P

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

liniadelRipollés
N10
N10

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 25/08/2009 23:32

Una pista: amb senyalització BSL o BCA no es pot presentar aquest senyal. On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?

Lluita1714 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Quina és l'unica estació d'Espanya on es podria donar aquesta situació? :)
Amb els seus problemes interminables i causes de retards a tota la xarxa ferroviària barcelonina de Renfe, on regna el Caos i que porta molts anys en obres? doncs no ho sé... :P

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Lluita1714
N9
N9

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 23:44

Difícil, però... sense ser terminal, i sense BSL o BCA em sembla que em queda Segòvia. Si he fallat ja no dic res més i deixo que algú altre ho intenti.

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 25/08/2009 23:55

liniadelRipollés ha escrit:Una pista: amb senyalització BSL o BCA no es pot presentar aquest senyal. On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?

Lluita1714 ha escrit:
Tardienta?

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 26/08/2009 0:00

Servidor també s'inclina per Tardienta.

davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 26/08/2009 1:47

Jo penso en Osca. Jujaria que he vist alguna foto de Huesca amb banderí.

Lluita1714
N9
N9

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 26/08/2009 1:57

davida ha escrit:Jo penso en Osca. Jujaria que he vist alguna foto de Huesca amb banderí.
Osca no és terminal?
On hi ha un tram d'AVE on NO s'empri el BSL o BCA i no sigui estació terminal?

liniadelRipollés
N10
N10

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 26/08/2009 15:52

Sou uns professionals. Tardienta és estació de pas i en cas que fallés el BLAU fins a Osca, caldria poassar a telefònic. Per tant, veuríem un senyal de pas i l'AVE.

Osca se li presenta el Marxi al Tren com a requeriment del BLAU en estació d'inici.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 11/12/2009 0:53

Doncs jo havia vist algun foto de Huesca amb el cap d'estació de tota la vida donant la sortida a un AVE...

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 13/12/2009 0:46

Jordi Freixas ha escrit:Doncs jo havia vist algun foto de Huesca amb el cap d'estació de tota la vida donant la sortida a un AVE...
No és el mateix un senyal de pas que el Marche el Tren que es donava a Huesca. El senyal de pas es dona als trens sense parada en Bloqueig Telefònic.

Respon

Torna a “Oci i divertiments”