Com podeu veure sembla que hi ha una cambra amb portes i finistres. Des de l'andana oposada s'intueix ja la seva existencia.
No se si està relacionada amb l'antiga tercera via...

Algú sap per que es feia servi aquesta cambra?
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:15
Entrada Autor: elbandero » Dimarts 01/09/2009 22:32
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 02/09/2009 6:11
Entrada Autor: Alemany » Dimecres 02/09/2009 8:05
Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/09/2009 9:35
Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 02/09/2009 9:48
les que hi havia no, les que hi han. Les columnes son le smateixes però la configuració de l'estació no permet apreciar-les.Alemany ha escrit:Per últim, curioses les columnes octogonals amb "capitell" que suporten l'andana, ja que si ens fixem en fotos de Catalunya d'abans de la reforma dels anys 80, veurem que les que hi havia eren del mateix tipus.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/09/2009 11:58
A la foto on es veu l'interior de la cambra, es veuen unes barres de ferro que ben bé podrien ser una escala que anés cap avall, cap el túnel de la L3.Miquel ha escrit:Just a sota pasa el túnel de la L3, no heu pensat que siguí un acces al túnel per temes de ventilació, o d'altres semblants.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/09/2009 12:04
Tindria lògica, certament. Per confirmar-ho, "només" hauríem de trobar una foto antiga de l'andana on es veiés una tapa d'accés al mig de l'andana.El LLOP ha escrit:les escales també podrien servir per baixar des de l'andana fins a la cambra. No crec que per sota hi hagi alguna cosa més.
Entrada Autor: Alemany » Dimecres 02/09/2009 13:47
Voilà: http://www.transport.cat/wiki/index.php ... anya57.jpgwefer ha escrit:Tindria lògica, certament. Per confirmar-ho, "només" hauríem de trobar una foto antiga de l'andana on es veiés una tapa d'accés al mig de l'andana.El LLOP ha escrit:les escales també podrien servir per baixar des de l'andana fins a la cambra. No crec que per sota hi hagi alguna cosa més.
Entrada Autor: Alemany » Dimecres 02/09/2009 15:40
A mi em sembla que instal·lar els controls de la font a sota de l'estació és una mica massa exagerat, més tenint en compte l'enorme volta que té, però cal estudiar totes les possibilitats.megapauer ha escrit:I la famosa sala de control de les fonts de l'Exposició Universal o algo així? Se'n va parlar temps enrera.
Entrada Autor: TramviaBlau » Dimecres 02/09/2009 22:18
Entrada Autor: elbandero » Dimecres 02/09/2009 22:41
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/09/2009 22:48
Jo diria que es referia a la font al centre de la Pl. Espanya.elbandero ha escrit:Respecte el control de les fonts de montjuic, també descartat.
Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 03/09/2009 2:38
Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/09/2009 3:14
La via en qüestió era una via morta per a serveis especials a l'Exposició del 1929.Lluita1714 ha escrit:Hem de pensar que abans, a l'actual andana Fondo, hi havia una altra via que es desviava fincant-se al túnel que actualment porta a les vies d'FGC (tot i que no enllaçava, ni FGC era soterrat encara).
Torna a “Història del transport”