I també em pensava que llençaria una bicicleta contra un Talgo.

I lo més ''cutre'' és que bevia d'un cartró de sangria i quan se'l va acabar el va llençar a les vies.

Incivisme per excel·lència.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:44
Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Divendres 19/06/2009 14:38
Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 19/06/2009 15:13
Home, si la línia té més d'un servei la pots dir, ara, no diguis el servei o si que hi ha cert risc. Home, o almenys digues la companyia, que a FGC ja passa massa sovint i ningú no els diu res, amb les "Jessi" "Jona" "Jenny"... XDGuigui ha escrit:Avui, una Jessica duia el mòbil com a amplificador de la seva musiqueta. Anava amb un grupet d'altres Jessiques i Jennifers, just darrere la cabina del conductor. Passat una estona, aquest ha obert la porta, aprofitant que el tren estava aturat en una estació, i li ha fet apagar el mòbil.
Senzillament,![]()
![]()
![]()
Per cert, es pot dir de quina línia i quin torn es tractava, o també li pot caure un "puro" per això?
Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/06/2009 22:50
Penseu en una línia de metro força freqüentada per aquesta fauna. És la que darrerament té més irregularitats en el servei per la implantació d'un nou sistema de gestió de les freqüències.Lluita1714 ha escrit:Home, si la línia té més d'un servei la pots dir, ara, no diguis el servei o si que hi ha cert risc. Home, o almenys digues la companyia, que a FGC ja passa massa sovint i ningú no els diu res, amb les "Jessi" "Jona" "Jenny"... XD
Entrada Autor: Miquel » Diumenge 21/06/2009 20:29
Entrada Autor: canalcole » Dimarts 07/07/2009 11:06
Entrada Autor: Miquel » Dimecres 08/07/2009 13:20
Entrada Autor: canalcole » Dimecres 08/07/2009 21:27
Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dijous 09/07/2009 16:15
Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 13/08/2009 0:14
Aquesta gent que vas veure segur que son els típics macarres o kinkis, en fi, pobre senyora, el que té que aguantar per uns nanos impertinents (jo si hagués estat allí els hi hauria dit 4 coses i després haver cridat al maquinista)canalcole ha escrit:La veïna em va dir, ja que no estava jo, que ella, i tota la gent que hi havia en aquell moment al vagó, hagues desitjat que l'hagues atropellat el Civia.FerrocarrilsCAT ha escrit:![]()
![]()
![]()
Jo a aquests pallussos els hi fotia una pallissa.![]()
Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 13/08/2009 0:56
I qui et diu que no esperarà el següent tren a l'andana, com solen fer els que demanen caritat, i segueixen impunes molestant al personal?Renfe451 ha escrit:
Aquesta gent que vas veure segur que son els típics macarres o kinkis, en fi, pobre senyora, el que té que aguantar per uns nanos impertinents (jo si hagués estat allí els hi hauria dit 4 coses i després haver cridat al maquinista).
Per cert, avui a la L1 del Metro, a dins d'un 6000, sobre les 8.30 o 8.40 del matí, va fer acte de presència els típics sudamericans que porten les típiques guitarres, flautes i/o altres instruments per donar la tavarra a la gent. Doncs bé, durant els primers minuts que van començar a tocar, va transcorre sense cap problema. Però de sobte, va aparèixer una agent de seguretat que estava a dins del mateix tren, es va parar al costat d'els dos sudamericans i ells cagats en veure-la, van parar d'inmediat la música, dient "Mil disculpas".![]()
Finalment, es van baixar a la parada de Fabra i Puig.
En conclusió, va ser un "OWNED" en tota regla. Tant de bó es veies sovint aquestes intervencions.
Entrada Autor: MetroBCN » Dijous 13/08/2009 11:02
Entrada Autor: metring » Dissabte 15/08/2009 10:47
Entrada Autor: wefer » Dijous 20/08/2009 18:42
Si hi ha prou gent per fer pinya, cal tirar del fre d'emergència i parar el tren fins que vinguin els Mossos d'Esquadra. No hi ha altra solució.canalcole ha escrit: Durant el viatge, van haver-hi insults entre el noi i els passatgers, com per exemple, una dona que li va dir al noi si no li donava vergonya de fer això, a lo que el noi li contesta: "¡Callate, vieja, que yo vivire más años que tu! Además, no te entiendo. Que raro que habla esa vieja. jaja" (amb riures, també, dels seus acompanyants).
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 19:26
Entrada Autor: canalcole » Dijous 03/09/2009 11:22
Entrada Autor: cristian26 » Dijous 03/09/2009 14:21
Entrada Autor: Miquel » Diumenge 06/09/2009 12:44
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 06/09/2009 13:52
Torna a “Transport en general”