
Ho he cercat però no he trobat res.
Hora i data actual: 18 set. 2025, 23:41
Entrada Autor: Sky » 07 set. 2009, 22:57
Entrada Autor: Jordi Freixas » 08 set. 2009, 01:08
Entrada Autor: Guigui » 08 set. 2009, 18:06
La síndrome de l'L9 arriba a tots els confins de la Catalunya ferroviària...Jordi Freixas ha escrit:Ja posats, ho hauien pogut arreclar de manera que la via entrés recta...
Entrada Autor: Sky » 08 set. 2009, 21:24
El director general de Transport Terrestre de la Generalitat, Manel Villalante, ha assegurat que l'augment de velocitat dels transports comercials a la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat entre Lleida i la Pobla de Segur podria arribar «el 2010», tot i que «la línia té limitacions en alguns punts».
Entrada Autor: Guigui » 09 set. 2009, 17:29
Entrada Autor: Lluita1714 » 09 set. 2009, 18:43
En una hipotètica, quasi utòpica, ampliació de la línia, aquesta estació no hauria ni d'existir, ja que seria preferible que estigui més aprop del centre del poble, i amés, avui en dia s'hauria de desviar la ruta ja que a la continuació hi ha carrer, hi han edificis, que quan s'estava fent la línia no hi eren.Jordi Freixas ha escrit:Ara el meu gran dubte és... què passaria amb aqueta agulla davant d'un possible perllongament de la línia? (perllongament que podria comportar que hi passés per aquí algun tren sense parada, per exemple)
Entrada Autor: liniadelRipollés » 09 set. 2009, 20:07
Entrada Autor: liniadelRipollés » 09 set. 2009, 21:31
Entrada Autor: aso111 » 09 set. 2009, 23:54
esque ho he dit perque ara a lleida s'hi ha instal·lat Euro Cargo Rail i he considerat que potser podrien arribar a pujar i totJordi Freixas ha escrit:Imagino que es deu estar referint als trens de viatgers (partint del terme utilitzat habitualment de "parada comercial").
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025