Foto original:
Foto amb la tapa remarcada:

EDITAT: Faltaven les fotos

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:39
Entrada Autor: ElDesi1994 » Diumenge 13/09/2009 0:38
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 13/09/2009 1:25
Sí. Poden circular i han circulat comercialment en doble composició, a més que les andanes estan preparades per a dobles composicions.ElDesi1994 ha escrit:No se, però podria ser que un tram anés en doble tracció (2 TRAMS Acoplats)? Em sembla que davant tenen una "tapa" on i podria haver-hi un scharfenberg. Algu m'ho podria confirmar?
Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 13/09/2009 3:18
Entrada Autor: Platanito » Diumenge 13/09/2009 10:00
Entrada Autor: ElDesi1994 » Diumenge 13/09/2009 13:30
Entrada Autor: Platanito » Diumenge 13/09/2009 15:55
En aquella ocasió la "cagada" no va ser deixar el Tram en simple, sino el fet d'organitzar aquell tipus d'esdeveniment (apologia de la velocitat i del consum irresponsable de carburant, i a més fent malbé la platja per bastir-hi una pista d'aviació innecessària).Mako448 ha escrit:En canvi,per la celebració del Red Bull Air Race del 2006,que va col.lapsar el trambesòs,tots anaven en simple i amb freqüència de dissabte.
Entrada Autor: wefer » Dimarts 15/09/2009 10:29
Platanito ha escrit:apologia de la velocitat i del consum irresponsable de carburant
Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimarts 15/09/2009 12:43
T'has deixat els (...) davant de "tipus d'esdeveniment".Platanito ha escrit: sino el fet d'organitzar aquell tipus d'esdeveniment (apologia de la velocitat i del consum irresponsable de carburant, i a més fent malbé la platja per bastir-hi una pista d'aviació innecessària).
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 15/09/2009 19:42
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 15/09/2009 20:12
Deberian hacer como en las lineas del trambaix, que debido a necesidad de material, está prevista la inminente incorporación de 3 nuevas udades.m.h.t. ha escrit:No crec que tinguin prous unitats de tramvía per doblar totes les circulacions en un día assenyalat. En l'ocasió del Fòrum 2004, les línies T5 i T6 encara no funcionaven, i es podíen utilitzar els cotxes sobrants per composicions dobles a la T4. Però a día d'avui, amb les 3 línies del Besòs funcionant, suposo que no hi ha prou material mòbil per fer això.![]()
Tot i que a hores punta la T4 se satura molt, sobretot entre "El Maresme" i "Glòries", i alguna doble composició sería d'agraïr.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 16/09/2009 0:39
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 16/09/2009 0:47
No sé, però sé que el Citados 302 (Barcelona) es pot convertir en Citadis 402 amb l'afegiment de dos cotxes, com deia anteriorment. Poso la foto d'un Citadis ampliat.wefer ha escrit:Algú sap si seria possible posar-hi algun tipus d'unitat sense motor? El típic remolc que havien portat els tramvies tota la vida, vaja. Seria ideal ja que es podria disposar dels remolcs únicament en moments puntuals de gran demanda, i no suposarien el gran sobrecost que implica tota una unitat nova que no és necessària pel dia a dia.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/09/2009 0:50
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 16/09/2009 0:56
Si el remolc té cabina bé, sinó, el canvi de sentit es torna complicat i molt incòmode (empentant el remolc per maniobrar, cosa que deu ser genial veure, molt ferroviari) o això, o es fa servir en línies circulars, que només tenim el tram entre Montesa i Sant Martí de l'Erm, que tanquen un cercle tancat. Al Trambesòs, les vies no permeten anar de la Gran Via a la Diagonal sense haver de maniobrar a Glòries.Guigui ha escrit:Però afegir més mòduls al mig és molt més inflexible que tenir remolcs disponibles per a necessitats puntuals.
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 1:42
De totes maneres, jo tenia entès que els Tram disposen d'un sistema de seguretat per minimitzar l'impacte en cas d'atropellaments.victorcasta ha escrit:Sí. Poden circular i han circulat comercialment en doble composició, a més que les andanes estan preparades per a dobles composicions.ElDesi1994 ha escrit:No se, però podria ser que un tram anés en doble tracció (2 TRAMS Acoplats)? Em sembla que davant tenen una "tapa" on i podria haver-hi un scharfenberg. Algu m'ho podria confirmar?
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/09/2009 10:01
I menys pensant en la munió de composicions push-pull de múltiples sèries que corren pel ferrocarril mundial.wefer ha escrit:No té cap secret fer un remolc amb cabina. Si es volgués fer, segur que això no constituiria cap problema.
Entrada Autor: Albertes » Diumenge 04/10/2009 21:01
Torna a “Material rodant ferroviari”