Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 4:50
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 1:26
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 4:13
De fet, en l'última ocasió en que em vaig trobar parat en un tren abans de la intersecció amb el ramal de l'Estació de França, em vaig fixar a través d'una "finestra" del mateix túnel que comunica amb el túnel del ramal (o com collons s'en digui d'això...wefer ha escrit:L'amplada del c/ Aragó és més que suficient per fer una estació de 4 vies, i accessos amb salt de moltó. De fet, tot el túnel podria tenir 4 vies sense masa complicació (comparat amb d'altres obres que s'han fet).
Estaria bé equivocar-se en totes dues coses, però em temo que, certwefer ha escrit:suposo que el que frena l'obra són tres coses:
1- Falta d'interès.
2- Falta de diners.
Pel que fa al col·lapse circulatori, dubto que sigui el cas més greu que hi pugi haver a la ciutat.wefer ha escrit:3- Pànic al col·lapse circulatori que suposaria tallar el c/ Aragó durant un parell d'anys.
Al final però, les premises 2 i 3 són conseqüència de la 1.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 16/09/2009 9:14
Mira aquí:Jordi Freixas ha escrit:Pel que fa al col·lapse circulatori, dubto que sigui el cas més greu que hi pugi haver a la ciutat.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 16/09/2009 12:46
Deu ser semblant.Jordi Freixas ha escrit:em sorprèn que el carrer Aragó pugui arribar a tenir més transit que la Meridiana.
Entrada Autor: wefer » Divendres 16/10/2009 11:37
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/10/2009 18:35
Enlloc diu que aquestes canalitzacions es trobin a la mateixa estació.Les operacions s'han iniciat amb el desviament i la reposició de les canalitzacions de subministrament d'aigua i gas natural i no serà fins a les properes setmanes que es farà el mateix amb les xarxes de telecomunicacions i clavegueram.
Entrada Autor: metring » Dimecres 23/11/2011 9:35
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”