Algù sap la Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz?
El que se es que es feia servir la "Rama" 2B1, algú sap alguna cosa més?
Història del Talgo III RD Madrid-Badajoz
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Es va fer servei un Talgo IIIRd al Madrid - Badajoz perque tenia 2 inversions marxa a Merida i Plasencia. I si ja es dificil amb una locomotora, amb una locomotora mes un manso encara mes.
El talgo IIIRD va acabat sent substituit per un automotor MD 598 que podia invertir la marxa amb facilitat.
En acabarse el servei van envia a Can Tunis. Es la que esta "preservada" plena de grafitis a Can Tunis
El talgo IIIRD va acabat sent substituit per un automotor MD 598 que podia invertir la marxa amb facilitat.
En acabarse el servei van envia a Can Tunis. Es la que esta "preservada" plena de grafitis a Can Tunis
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
T'has colat!davida ha escrit:amb una locomotora mes un manso encara mes.
El Talgo III RD no porta manso.

EDITAT: Grasies igualment, ya em seveix d'algo...
Parlem amb propietat.
Crec que es per aixo pel que van posar el Talgo III RD...ElDesi1994 ha escrit:T'has colat!davida ha escrit:amb una locomotora mes un manso encara mes.
El Talgo III RD no porta manso.
EDITAT: Grasies igualment, ya em seveix d'algo...

- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Suposo que aquesta el una raó, i altre, que "sobrava" una "rama"BCN2008 ha escrit:Crec que es per aixo pel que van posar el Talgo III RD...

Parlem amb propietat.
Tal com diu Bcn2008, va posar un Talgo IIIRD i no un TalgoIII, malgrat no ser necesari el canvi d'ample, per no necesitar el manso que dificultava molt les maniobres.
Discupeu si no em vaig expresar bé.
Discupeu si no em vaig expresar bé.