Renfe451 ha escrit:Aniran destinades pels serveis Regional i Regional Exprés.renfe596 ha escrit:I que faran amb les 448 i 470 que realitzan el servei de barcelona-cervera?
I quin servei fara?
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:40
Entrada Autor: renfe596 » Dimecres 28/10/2009 19:26
Renfe451 ha escrit:Aniran destinades pels serveis Regional i Regional Exprés.renfe596 ha escrit:I que faran amb les 448 i 470 que realitzan el servei de barcelona-cervera?
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 28/10/2009 19:31
Entrada Autor: Busman » Dimecres 28/10/2009 23:32
Entrada Autor: UT596001 » Dijous 29/10/2009 1:46
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.Guigui ha escrit:No, per un motiu molt més senzill: els horaris no han variat ni un minut.viscaelcat ha escrit:Creieu que arriben a 160 en algún punt?? Jo crec que no, i menys encara perquè la catenària no està compensada oi?
Entrada Autor: Mako448 » Dijous 29/10/2009 7:06
No se si ús heu donat compte,peró a la web de Renfe(apartat Media Distància Catalunya;horaris línia Barcellona-Girona-Portbou),si seleccioneu alguns dels trens que posa Media Distancia,posa que comença trajecte(o acaba)a Bellvitge.Nomès els que posen "Media Distancia",no ni els CEX ni els Regionals¿És tracta d'un error o les 449 accepten viatgers entre Bellvitge i Sants?Busman ha escrit:Avistada una doble 449 (039 + 022 si no m'erro) preparada per iniciar el Catalunya Exprés BCN Sants - Figueres a la via 0 de Bellvitge!
(He buscat mencions al tema en altres fils però no he trobat res, així que si ja s'ha dit, fusioneu temes i tal).
Entrada Autor: victorcasta » Dijous 29/10/2009 8:11
Entrada Autor: josep_serre » Dijous 29/10/2009 8:52
UT596001 ha escrit:Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.Guigui ha escrit:No, per un motiu molt més senzill: els horaris no han variat ni un minut.viscaelcat ha escrit:Creieu que arriben a 160 en algún punt?? Jo crec que no, i menys encara perquè la catenària no està compensada oi?
Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 29/10/2009 17:02
Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/10/2009 17:04
Entrada Autor: viscaelcat » Dijous 29/10/2009 18:29
Jo dubto que les 448 arribessin a 160, i ara em sembla molt extrany. Ja ho investigaré.josep_serre ha escrit:La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Entrada Autor: xavin » Divendres 30/10/2009 9:19
Doncs segons el meu gps, més d'un cop entre Caldes i Girona 157-162 km/hviscaelcat ha escrit:Jo dubto que les 448 arribessin a 160, i ara em sembla molt extrany. Ja ho investigaré.josep_serre ha escrit:La catenària no està compensada entre més enllà de Celrà però si a la resta del trajecte, els 160 ja els assolien els 448.
Doncs sento contradir-lo, però aquesta tarda he fet Figueres-Barcelona en 449 i entre Girona i Maçanet hem anat algun tros a 160 km/h segons la pantalla del propi tren.
Entrada Autor: josep_serre » Divendres 30/10/2009 15:03
Jordi Freixas ha escrit:Sigui com sigui, comparant horaris d'un i altre tren, no guanyes més que 2 o 3 minuts amb les 449.
Per cert. Són de reserva obligatòria, tal i com es va dir que serien?
Entrada Autor: César » Divendres 30/10/2009 20:41
Entrada Autor: javi82 » Dissabte 31/10/2009 0:54
Hi ha la preinstalació de wifi als trens d'aquesta sèrie però no s'ha instal·lat res, de moment estan fent proves amb els AVE sèrie 103 per a oferir internet per wi-fi a tot el tren, suposo q amb el temps es generalitzarà la cosa... si la CMT volCésar ha escrit:Lo de las máquinas de autoventa ya me lo habían dicho pero ¿¿¿ conexión wi-fi ???
Torna a “Material rodant ferroviari”