Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
calimandri
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Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: calimandri » Dilluns 02/11/2009 18:44

ATO ????? MTO es el modo de conduccion y si quieres que te diga la verdad, los trenes paran en su sitio y cada vez mejor, que haya otras cosas es posible, pero tanto como criticas , no creo.



Miquel
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Entrada Autor: Miquel » Dilluns 02/11/2009 20:23

calimandri ha escrit:ATO ????? MTO es el modo de conduccion y si quieres que te diga la verdad, los trenes paran en su sitio y cada vez mejor, que haya otras cosas es posible, pero tanto como criticas , no creo.
MTO??, el mode es l'ATC, Automatic Train Control.
Ai, encara recordo aquelles paraules que deien que la L11 era el banc de proves :) :)
Si tot va a deshora.


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
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Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 02/11/2009 20:43

Miquel ha escrit:MTO??, el mode es l'ATC, Automatic Train Control.
ATC és una denominació del sistema. El mode de conducció es MTO.



calimandri
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Entrada Autor: calimandri » Dilluns 02/11/2009 20:55

Correcto MTO, alguien que entiende de esto.

Un saludo campeon



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Guigui
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Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/11/2009 20:56

I què signifiquen les sigles? Manless train operation?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

calimandri
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Entrada Autor: calimandri » Dilluns 02/11/2009 20:58

El modo es MTO y el sistema seria ATCS por si quedaba alguna duda.



calimandri
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Entrada Autor: calimandri » Dilluns 02/11/2009 20:58

OK, es correcto



ferroviario_catalan
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Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 02/11/2009 21:53

calimandri ha escrit:Correcto MTO, alguien que entiende de esto.
Un saludo campeon
Bueno, como se llame el sistema operativo, no entiendo del tema, no sé tanto como tu, (que pena).
Pero tu sabias que el problema es ese? Que las puertas del tren y de las mamparas no cuadran?

Un saludo, CAMPEON


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traveller
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Entrada Autor: traveller » Dilluns 02/11/2009 23:39

ferroviario_catalan ha escrit:
calimandri ha escrit:Correcto MTO, alguien que entiende de esto.
Un saludo campeon
Bueno, como se llame el sistema operativo, no entiendo del tema, no sé tanto como tu, (que pena).
Pero tu sabias que el problema es ese? Que las puertas del tren y de las mamparas no cuadran?

Un saludo, CAMPEON
El Problema NO es ese. Los trenes paran en su sitio, si bien en un infimo porcentaje el sistema puede fallar y hacerlo parar unos centimetros mas alla.



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traveller
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Entrada Autor: traveller » Dilluns 02/11/2009 23:46

ferroviario_catalan ha escrit: Por lo que tengo entendido según fuentes internas de TMB, la puesta en servicio del tramo de L9 por Sta.Coloma, aún esta sin fecha debido a que los trenes (llevan 10 meses de prueba) no paran donde deberían hacerlo, para ser mas claros:
Las puertas de los convoys y las puertas de la mampara de los andenes, no coinciden, pues el tren, se sobrepasa unos centímetros.
Puede ser problema de las balizas del ATO, la configuarción de sus códigos... Pero bueno, para eso están los técnicos, que lo solucionen bién solucionado, es lo importante.
Revisa tus fuentes, no estan muy actualizadas. :x



ferroviario_catalan
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Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 02/11/2009 23:51

traveller ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit: Por lo que tengo entendido según fuentes internas de TMB, la puesta en servicio del tramo de L9 por Sta.Coloma, aún esta sin fecha debido a que los trenes (llevan 10 meses de prueba) no paran donde deberían hacerlo, para ser mas claros:
Las puertas de los convoys y las puertas de la mampara de los andenes, no coinciden, pues el tren, se sobrepasa unos centímetros.
Puede ser problema de las balizas del ATO, la configuarción de sus códigos... Pero bueno, para eso están los técnicos, que lo solucionen bién solucionado, es lo importante.
Revisa tus fuentes, no estan muy actualizadas. :x
Si se equivoca un motorista de pruebas de L9... Mejor que no la inauguren si el própio personal no sabe lo que pasa


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victorcasta
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Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 02/11/2009 23:58

Motoristas en L9???? Y de paso vendedores de billetes!!! Pero bueno, si tus fuentes te lo dicen esperaremos nuevas noticias suyas!



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traveller
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Entrada Autor: traveller » Dimarts 03/11/2009 0:00

ferroviario_catalan ha escrit:
Si se equivoca un motorista de pruebas de L9... Mejor que no la inauguren si el própio personal no sabe lo que pasa
Repito: Los trenes paran correctamente en las estaciones. Los problemas que existian semanas atras se han solucionado y la circulacion funciona hoy por hoy bastante bien. No me creas si no quieres, total, no gano nada yo con esto!



pokeroms
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Entrada Autor: pokeroms » Dimarts 03/11/2009 1:55

Si les mampares funcionen igual que a la L11, anem afanyats... les portes s'obren quan volen, el motorista no veu moltes vegades si s'han obert o no (es dona compte quan tanca les portes de dins del tren i veu que no es tanca res :x), o també moltes vegades es tanquen les del tren però no les portes d'andana...una xapussa ben grossa! I volen automatitzar la línia?..

Ah! I millor no parlar-ne de la precisió..Quina precisió han instal·lat? Moltes vegades es passa uns quants centímetres i fa por entrar/sortir dins dels trens amb un espai tan petit.....

Pel que tinc entès les portes d'andana de la L9 no són de MANUSA que són les de la L11. Espero que funcionin bé perquè sinó serà un caos, sobretot si està plenament automatizat.


Salutacions!!! ;)


Vagis on vagis,
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metring
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Entrada Autor: metring » Dimarts 03/11/2009 12:07

Vejam, per als "campeones": si us plau, expliqueu aquestes coses tècniques, de manera que thtohom ho pugui entendre, ja que no tothom en sap en el grau que vosaltres. El fòrum no és només per a qui enten, sino també per a que qui en pugui aprendre. Gràcies.



victorcasta
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Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 03/11/2009 12:29

pokeroms ha escrit:Si les mampares funcionen igual que a la L11, anem afanyats... les portes s'obren quan volen, el motorista no veu moltes vegades si s'han obert o no (es dona compte quan tanca les portes de dins del tren i veu que no es tanca res :x), o també moltes vegades es tanquen les del tren però no les portes d'andana...una xapussa ben grossa! I volen automatitzar la línia?..

Ah! I millor no parlar-ne de la precisió..Quina precisió han instal·lat? Moltes vegades es passa uns quants centímetres i fa por entrar/sortir dins dels trens amb un espai tan petit.....

Pel que tinc entès les portes d'andana de la L9 no són de MANUSA que són les de la L11. Espero que funcionin bé perquè sinó serà un caos, sobretot si està plenament automatizat.
Les portes d'andana de L9 funcionen diferent que les de L11. En un principi, les portes d'andana funcionaran com ho fan ara a L11: quan arribi el tren s'obriran totes les portes d'andana i tu hauràs de pitjar el botó d'obertura de la porta.

Però el sistema d'obertura de portes de L9 està pensat perquè quan arribi el tren només s'obrin les portes (de tren i d'andana) que s'hagin de fer: per a això, a cada porta d'andana hi ha dos botonets (un a cada cantó de la porta) que prement-los s'obriran les dues portes; i viceversa des de dins del tren: amb el botó verd d'obertura de portes del 9000 faràs que s'obrin les portes del tren i també la porta d'andana que tindràs davant teu.



ferroviario_catalan
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Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 03/11/2009 14:59

traveller ha escrit:
ferroviario_catalan ha escrit:
Si se equivoca un motorista de pruebas de L9... Mejor que no la inauguren si el própio personal no sabe lo que pasa
Repito: Los trenes paran correctamente en las estaciones. Los problemas que existian semanas atras se han solucionado y la circulacion funciona hoy por hoy bastante bien. No me creas si no quieres, total, no gano nada yo con esto!
Sr.traveller: Ni tu ni yo ganamos nada con esto, es cierto, yo no lo he podido comprovar con mis propios ojos, pero solamente comento y digo lo que a mi me han dicho, sea cierto o no.


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Entrada Autor: traveller » Dimarts 03/11/2009 15:51

ferroviario_catalan ha escrit:
Sr.traveller: Ni tu ni yo ganamos nada con esto, es cierto, yo no lo he podido comprovar con mis propios ojos, pero solamente comento y digo lo que a mi me han dicho, sea cierto o no.
Jolin, Sr. traveller! Semblo important i tot! El que vinc a dir és que de vegades s'ha de contrastar la informació avans de deixar-la anar; i no passa res, estem per això, però accepta que si els teus ulls no ho han vist, de vegades és millor no ficar-se a segons quins temes, perquè creem alarmisme i fomentem un excepticisme a qui ens llegeix que no ens beneficia a ningú.



calimandri
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Entrada Autor: calimandri » Dimarts 03/11/2009 20:51

Como dice bien el señor traveller, ese no es el problema, hoy por hoy se puede decir que van bien.

No tienen nada que ver las puertas de L11 a las de L9 y L10, simplemente que son puertas.

Puntualizar un detalle del comentario de victorcasta, sobre las puertas de anden. Como bien dicen las puertas estan pensadas para que sean selectivas, que solo se abran las que se seleccionen, pero de momento se abriran todas tanto de anden como del tren.
Tambien decir que los botones de la puerta de anden tendran memoria. Me explico, tu llegaras al anden y podras tocar el boton y cuando llegue el tren esa puerta se abrira.

Un saludo a todos.



Miquel
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Entrada Autor: Miquel » Dimecres 04/11/2009 17:10

I un petit dubte, les portes de l'andana triguen mitg segle a obrir-se com les dels 9000?


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