Notícies de la línia Lleida-Manresa
Pas a Calaf
La veritat és que desconec com és l'estació de Calaf, però suposo que hi haurà més d'un parell de vies. De la mateixa manera, suposo que amb prou feines se n'hi utilitzaran més de dues al mateix temps. Per tant, no era possible escometre l'obertura del pas primer sota una via i després l'altra, permetent d'aquesta manera el manteniment del servei almenys en una part de l'estació?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Aplicant-hi la llògica, és com s'hauria d'haver fet, però si ho han fet de la mateixa manera que a la línia de Puigcerdà, quan la via renovada era només la Ripoll - Ribes, en aquesta última estació no es notava per enlloc que a molts pocs metres existia la via completament renovada.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Volem metro i Rodalies pròpies a Sant Jaume de Frontanyà!
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Els fils de catenària que no estan damunt de la via per què són? Que ara també hi ha trens que van sense rodes, com els cotxes que sortien a Bola de Drac?
PD...








PD...
Sí senyor. I estació de l'AVEVolem metro i Rodalies pròpies a Sant Jaume de Frontanyà!


Eren de vies antigues q quan es va fer la tranformació de l'estació a baixador es van aixecar, i per estalviar els costos de canviar tb l'electrificació es va deixar tot això igual.Jordi Freixas ha escrit:Els fils de catenària que no estan damunt de la via per què són?
Volen soterrar? Molt bé! Que Renfomentadif encarregui un estudi, se'n realitzi la variant més exigent des del punt de vista tècnic, paisatgístic, estètic i ecològic, i que s'ho paguin íntegrament els del poble.
Vejam quan deixarem de fer d'aprenents de bruixot.
També, mira que voler suprimir un pas a nivell per no haver d'esperar que passi un tren cada tantes hores...
Vejam quan deixarem de fer d'aprenents de bruixot.
També, mira que voler suprimir un pas a nivell per no haver d'esperar que passi un tren cada tantes hores...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
O que facin forat a pico y pala...
I et diran que no ho poden assumir, però que volen en soterrament... Realment és per fer-s'ho mirar. a Sant Guim des de 1861 que hi passa el tren i tots els veïns savien que per allà hi passava el tren abans que ells estiguessin alla.Guigui ha escrit:Volen soterrar? Molt bé! Que Renfomentadif encarregui un estudi, se'n realitzi la variant més exigent des del punt de vista tècnic, paisatgístic, estètic i ecològic, i que s'ho paguin íntegrament els del poble.
A Badia del Vallès es viu una situació semblant amb l'Aeroport de Sabadell, tot i que la pista no els hi encara a ells, encara a Barberà, però ells en demanen el trasllat. Que el paguin els veïns!
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
Home... en el cas de Sabadell cal recordar que hi van tenir lloc alguns accidents aeris en molt poc temps de diferència. No crec que sigui comparable amb el pas de la via del tren per Sant Guim de Freixenet.
Produïts per?Jordi Freixas ha escrit:Home... en el cas de Sabadell cal recordar que hi van tenir lloc alguns accidents aeris en molt poc temps de diferència. No crec que sigui comparable amb el pas de la via del tren per Sant Guim de Freixenet.
La gran majoria per negligències de constructores, companyies elèctriques... L'aeroport no suposaria cap perill si es fessin les coses bé.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
Per a entendre'ns, les barrabassades que han fet al voltant de l'aeroport de Sabadell equivalen a un hipotètic cas que els veïns de Sant Guim hagin decidit fer-se la piscina al bell mig de la via i s'estranyin que cada cert temps els hi passi un tren pel damunt.Jordi Freixas ha escrit:Home... en el cas de Sabadell cal recordar que hi van tenir lloc alguns accidents aeris en molt poc temps de diferència. No crec que sigui comparable amb el pas de la via del tren per Sant Guim de Freixenet.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Llavors és amb l'ajuntament amb qui s'ha de passar comptes per no haver planificat urbanisticament de manera correcta la zona; no pas amb els veïns.
Però els veïns, que gairebé sempre ho veuen tot blanc o negre i sovint són atiats per l'ajuntament que defensa els seus propis interessos, molt sovint desconeixen el rerefons de tot plegat. I, en el cas dels municipis al voltant de l'aeroport de Sabadell, segur que cap dels seus ajuntaments els ha informat que viuen en un edifici que mai s'hi hauria hagut de fer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Al preu que va el coure sorprèn que la catenària encara hi sigui.javi82 ha escrit:Eren de vies antigues q quan es va fer la tranformació de l'estació a baixador es van aixecar, i per estalviar els costos de canviar tb l'electrificació es va deixar tot això igual.Jordi Freixas ha escrit:Els fils de catenària que no estan damunt de la via per què són?
And now for something completely different...
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Possiblement el fil estigui encara amb tensió.
Tony M. Nyphot ha escrit:Al preu que va el coure sorprèn que la catenària encara hi sigui.javi82 ha escrit:Eren de vies antigues q quan es va fer la tranformació de l'estació a baixador es van aixecar, i per estalviar els costos de canviar tb l'electrificació es va deixar tot això igual.Jordi Freixas ha escrit:Els fils de catenària que no estan damunt de la via per què són?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
S'han robat catenàries amb tensió a 25kV, a França n'estan ben tips. Però és que sorprèn que ni el propi Adif l'hagi recuperada ja sigui per fer-la servir com a recanvi o per vendre-la en brut.josep_serre ha escrit:Possiblement el fil estigui encara amb tensió.
And now for something completely different...
He derivat els missatges sobre passos a nivell a http://transport.cat/viewtopic.php?f=8& ... 87#p148487
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Us informo que el tall entre Cervera i Calaf es prorrogarà fins el 15 de novembre i tot apunta a que entre Calaf i Manresa no estigui llest per la data prevista.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
^^
Renfe allarga el servei alternatiu per carretera en el trajecte Cervera-Manresa
• Els treballs de millora, que havien d'estar enllestits aquest dimarts, s'allargaran fins el 15 de novembre
Renfe amplia fins el 15 de novembre el servei alternatiu per carretera en el trajecte Cervera – Manresa, a causa de l’execució dels treballs de millora que el Ministeri de Foment està realitzant a Calaf i que, en una primera previsió, havien d'estar enllestits aquest dimarts. Un cop acabin els treballs de construcció del pas inferior peatonal a Calaf es mantindrà el servei alternatiu per carretera entre Calaf i Manresa fins a la finalització de les obres de millora que el Fomento està realitzant en aquest tram. En els trajectes Lleida-Cervera i Barcelona-Manresa es continua prestant el servei ferroviari habitual.
Les obres que executa Foment consisteixen, entre d’altres, en la renovació total de la via, la millores en les instal·lacions d’electrificació o les actuacions de reforç en ponts i plataformes.
http://www.segre.com/nc/noticies/detall ... nresa/199/
Renfe allarga el servei alternatiu per carretera en el trajecte Cervera-Manresa
• Els treballs de millora, que havien d'estar enllestits aquest dimarts, s'allargaran fins el 15 de novembre
Renfe amplia fins el 15 de novembre el servei alternatiu per carretera en el trajecte Cervera – Manresa, a causa de l’execució dels treballs de millora que el Ministeri de Foment està realitzant a Calaf i que, en una primera previsió, havien d'estar enllestits aquest dimarts. Un cop acabin els treballs de construcció del pas inferior peatonal a Calaf es mantindrà el servei alternatiu per carretera entre Calaf i Manresa fins a la finalització de les obres de millora que el Fomento està realitzant en aquest tram. En els trajectes Lleida-Cervera i Barcelona-Manresa es continua prestant el servei ferroviari habitual.
Les obres que executa Foment consisteixen, entre d’altres, en la renovació total de la via, la millores en les instal·lacions d’electrificació o les actuacions de reforç en ponts i plataformes.
http://www.segre.com/nc/noticies/detall ... nresa/199/