Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:57
Entrada Autor: canalcole » Dissabte 07/11/2009 21:25
Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1
Entrada Autor: solde13 » Diumenge 08/11/2009 22:11
Doncs he arribat a Sant Andreu Comtal a tres quarts de 12 aproximadament i he tornat amb el rodalies de les 13:19 que anava a Sant Celoni.canalcole ha escrit:Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1
Entrada Autor: canalcole » Diumenge 08/11/2009 22:18
Jo a aquestes hores estava per allí els tallers, i després he anat a dinar.solde13 ha escrit:Doncs he arribat a Sant Andreu Comtal a tres quarts de 12 aproximadament i he tornat amb el rodalies de les 13:19 que anava a Sant Celoni.canalcole ha escrit:Sobre quina hora has estat? Jo m'he passat tot el matí per allí.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1
Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dijous 12/11/2009 20:07
Tant a Passeig de Gràcia com a Clot la via 2 és la que va a Granollers, és normal que també ho sigui a Sant Andreu Comtal.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1593Dromedario ha escrit:Finalment ahir a primera hora es va fer el canvi i ara els trens cap a Granollers i és amunt passen per la via 4.
També, tal com apuntàveu, s'han renumerat les vies, però al revés de com es disposaven abans: la via 1 és en sentit Sants i la via 2 en sentit Granollers. Així que, si ja a alguns se us feia estrany que els trens a l'aeroport passessin per la via "6", imagineu ara que els de Sant Celoni passin per la via "2".
Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 18/11/2009 8:40
Això sembla, de triangle ferroviari allò ja no en tindrà res. Serà els "catets" ferroviaris d'ara en endavant... (això de catets es pot interpretar de dues maneres...Jordi Freixas ha escrit:Amb tot això de Sant Andreu Comtal em sorgeix un dubte: el ramal que connectava aquesta estació amb la línia de la costa, ja quedarà eliminat de manera definitiva?
Entrada Autor: davida » Dimecres 18/11/2009 10:52
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 18/11/2009 12:13
davida ha escrit:Catetos: Llamase de los responsable de Renfe, Adif, Fomento que quitaron un cateto al triangulo de SAC con lo que que se elimina una alternativa en caso de incidencia en las zona de la Sagrera y los tuneles de Barcelona. Y una posibilidad futura de poner mas trenes en la linia de Mataró sin pasar por los tuneles saturado de Barcelona. Por ejemplo Mataró - Sant Andreu Comtal con posibilidad de prolongarlos hasta Montcada Bifurcació - Terrassa creando nuevas combinaciones.
Cateto: Llamese al ministerio de Fomento que visto el colapso de cercanias Barcelona se dedican a eliminar vias triples (El Prat - Bellvitge) y cuadruples (Bellvitge - Sants), conexiones entre lineas (triangulo de Barcelona o Gornal), tener lineas de cercanias con frecuencias superiores a las 1h (C3, C7 en fin de semana) para poblaciones a <30km de Barcelona o hacer proyectos de construir soterramientos de lineas de via doble saturadas sin preveer una tercera o cuarta via (tunel Torrassa Belvitge) y en que la velocidad prevista es considerablemente inferior a cuando por superficie.
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/11/2009 15:42
Perquè l'home és l'animal més curt de vista que existeix, incapaç de preveure qualsevol problema fins que no se'l troba.josep_serre ha escrit:però la gent ho diu ara, perquè no ho deia abans?
Entrada Autor: 593Dromedario » Dimecres 18/11/2009 17:43
Curiosament, a partir de Sant Andreu això canviava. La majoria d'estacions fins a Girona (potser totes, i més amunt no ho sé) tenen per via 1 la dels trens sentit França, i per via 2 la dels trens sentit Barcelona. Era com si al TF "comencés" la línia cap a Girona.Tony M. Nyphot ha escrit:Tant a Passeig de Gràcia com a Clot la via 2 és la que va a Granollers, és normal que també ho sigui a Sant Andreu Comtal.solde13 ha escrit:Aquest mati he anat a Sant Andreu Comtal i també m'ha sobtat que la de granollers fos la 2 i la l'aeroport la 1593Dromedario ha escrit:Finalment ahir a primera hora es va fer el canvi i ara els trens cap a Granollers i és amunt passen per la via 4.
També, tal com apuntàveu, s'han renumerat les vies, però al revés de com es disposaven abans: la via 1 és en sentit Sants i la via 2 en sentit Granollers. Així que, si ja a alguns se us feia estrany que els trens a l'aeroport passessin per la via "6", imagineu ara que els de Sant Celoni passin per la via "2".
Entrada Autor: metring » Divendres 20/11/2009 13:32
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/11/2009 13:22
Sí, l'Hereu es deu emocionar de tanta ferida urbana aixecada. I encara sort que ja no queden tants rapinyaires del totxo que es freguin les mans...canalcole ha escrit:Les fotos SAC 4 i SAC 5 i m'impressionen.
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/11/2009 13:50
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/11/2009 15:58
Ja ho diuen: l'home és l'únic animal que ensopega dos cops amb la mateixa pedra. Jo, fins i tot diria: l'home és l'únic animal. Punt.metring ha escrit:d'això se'n diu no aprendre dels errors.
Entrada Autor: metring » Dimarts 24/11/2009 9:43
Entrada Autor: metring » Dimecres 25/11/2009 13:13
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”