http://www.fgc.cat/downloads/continguts ... 08_cat.pdf
Pàgina 52
Fins aquí tot correcte, tot això ho sabíem i ens alegràvem que el material per fi les relíquies tornéssin a estar sota cobert.NAU PER A MATERIAL HISTÒRIC A MANRESA ALTA
Amb motiu de la propera arribada de les noves unitats
213 que requereixen ser emplaçades en l’espai que actualment
ocupa el material històric a Martorell Enllaç es
projecta una nova nau d’abassegament per tal de poder
disposar el material històric de la línia L-A sota cobert.
S’ha projectat la construcció d’una nau industrial de
planta rectangular. El seu interior disposarà de dues vies
d’ample mètric d’uns 60 m de longitud útil per facilitar el
pas entre les vies, i una amplada d’uns 10 m entre murs
laterals exteriors. Es preveu la instal·lació d’enllumenat,
alarma antiintrusió i de detecció de incendis així com
preses de corrent de 220 V. En la geometria de la nau
projectada s’inclouen dues franges laterals policarbonatades
translúcides, previstes per disposar de llum natural
a l’interior.
Però continuem...
La solució de la nau metàl·lica ha estat projectada amb
la intenció de fl exibilitzar al màxim la seva possible reutilització
per a d’altres usos que FGC pugui considerar,
un cop el material històric dipositat sigui traslladat al
futur museu de Vilanova i La Geltrú. La seva disposició
minimitza l’ocupació de l’esplanada emprada per Manteniment
com a punt d’abassegament de materials. Es
destaca, a més, l’emplaçament com a lloc estratègic en
el triangle ferroviari de Manresa Alta.






