Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Ascensors a Penitents avariats

Entrada Autor: Guigui » Divendres 13/11/2009 21:47

Avui, tots els ascensors de Penitents estaven avariats (el del carrer no ho sé dir del cert, però les mirades censuradores que alguns hi dedicaven em fan concloure que sí), així com les escales mecàniques que surten de les dues andanes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 14/11/2009 10:34

Guigui ha escrit:Avui, tots els ascensors de Penitents estaven avariats (el del carrer no ho sé dir del cert, però les mirades censuradores que alguns hi dedicaven em fan concloure que sí), així com les escales mecàniques que surten de les dues andanes.
mmm, curios, pero tinc el presentiment, que quan rés funciona, es que s'han oblidat d'engegar-ho. El normal al Metro, i sembla que per fi, s'han solucionat els problemes que tenia la L3 últimament, ja era hora.

PD: Felicitats Guigui, amb la teva nova tasca d'administrador :D .


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/11/2009 17:38

Avui, els ascensors de Penitents tornaven a estar parats. No sé, però potser algú hauria de dir al responsable de torn que tenir una estació adaptada a PMR no consisteix en lluir ascensors, sinó en tenir-los funcionant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 17/11/2009 18:10

Si no és per avaria, aquesta és competència o incompetència del AAC que crec té sota la seva responsabilitat accessos i escales.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimarts 17/11/2009 18:25

mikado ha escrit:Si no és per avaria, aquesta és competència o incompetència del AAC que crec té sota la seva responsabilitat accessos i escales.
O potser és que cap AAC ha obert la estació i ha hagut d'obrir seguretat...! Em pregunto per què la culpa sempre la ha de tenir l'AAC...



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 17/11/2009 19:06

En el cas que cap AAC hagués obert l'estació o no estigués presencialment n'hi hauria d'haver passat algún cap intermig, el que diuen "mandos" però pel que sembla tampoc s'hi han apropat. Por em fa la LINIA MES LLARGA D'EUROPA AUTOMATITZADA , amb tot centralitzat en una pantalla d'ordinador que xivarà qualsevol errada, ufff.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 17/11/2009 22:42

si no s'està d'acord amb la situació d'una estació amb tots els ascensors i/o escales aturades, el que s'ha de fer es possar una reclamació, no anomenar incompetent a ningú, i més sense saber del cert el motiu.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/11/2009 0:18

Sigui com sigui, aquest vespre els ascensors tornaven a funcionar. I, casualitat o no, l'antiga guixeta estava ocupada amb l'AAC.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 18/11/2009 8:42

Lògic que quan hi ha un responsable a l'estació, funcioni tot el que no estigui avariat. El que no pot ser és que el responsable de les anomalies d'una estació sigui l'agent que no hi és, que no hi és perquè no vulgui, sino que no hi és perquè algú ha trovat més adient destinar-lo a un altre estació i deixar aquesta buida. No trobo que la culpa sigui sempre de l'esglaó més dèbil. Trobo que la culpa és de l'empresa que implanta un model amb el que s'omple la boca de l'excel.lent servei que dona al ciutadà, i no hi han hagut tants estacions sense obrir com fins ara. Això sí, el departament de seguretat està agafant unes atribucions espectaculars. D'aquí un temps, si això seguiex així, que no hi hagi gaires agents al metro, i tot ho facin els vigilants. I si no ,al temps.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 18/11/2009 11:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 18/11/2009 8:57

Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimecres 18/11/2009 9:42

mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Això és parlar per parlar. No és cert el que afirmes. Un TOLA és un agent que no ven ni condueix, i que té la responsabilitat d'un CTO. El que dius va ser un "bulo" que va extendre algun sindicat fa temps per tal de posar al personal de TMB en contra de l'empresa.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 18/11/2009 9:43

mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Potser sí, però a canvi absolutament tot estarà automatitzat, i des del CCM es tindrà coneixement en temps real del que està avariat.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 18/11/2009 10:13

traveller ha escrit:
mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
Això és parlar per parlar. No és cert el que afirmes. Un TOLA és un agent que no ven ni condueix, i que té la responsabilitat d'un CTO. El que dius va ser un "bulo" que va extendre algun sindicat fa temps per tal de posar al personal de TMB en contra de l'empresa.
Efectivament m'ho va comentar personal d'un sindicat de TMB



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 18/11/2009 11:16

mikado ha escrit:Doncs diuen que quan arribi la implantació dels "TOLA" a la L9 serà encara pitjor, que no tindran horaris fixes, que potser fins i tot s'encarreguen de canviar lluminàries i fluorescents, o sigui fer de tot.
potser canviar els fluorescents no, però "por ahí van los tiros". La convocatòria de TOLA es va fer sense que en cap lloc constessin les funcions concretes que tindria. Una vegada creada la categoria i havent-li assignat personal, li poden afegir les funcions que vulguin i ningú pot dir res. És un bon truc, oi?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/11/2009 15:35

El LLOP ha escrit:Lògic que quan hi ha un responsable a l'estació, funcioni tot el que no estigui avariat. El que no pot ser és que el responsable de les anomalies d'una estació sigui l'agent que no hi és, que no hi és perquè no vulgui, sino que no hi és perquè algú ha trovat més adient destinar-lo a un altre estació i deixar aquesta buida. No trobo que la culpa sigui sempre de l'esglaó més dèbil. Trobo que la culpa és de l'empresa que implanta un model amb el que s'omple la boca de l'excel.lent servei que dona al ciutadà, i no hi han hagut tants estacions sense obrir com fins ara. Això sí, el departament de seguretat està agafant unes atribucions espectaculars. D'aquí un temps, si això seguiex així, que no hi hagi gaires agents al metro, i tot ho facin els vigilants. I si no ,al temps.
Quan deia responsable, em referia a qui ha permès aquest desgavell, començant pel nivell organitzatiu.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 18/11/2009 16:03

la meva contesta no tenia com a base la teva, ja m'imaginava que concretaves sobre algun responsable amb "poder" real.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 18/11/2009 16:34

I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/11/2009 18:05

Ho dubto molt, perquè els directius no voldran que el "sistema" recordi contínuament que la seva política de recursos humans no és, precisament, la més adequada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 18/11/2009 18:51

mikado ha escrit:I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???
si jo t'expliqués com funciona l'aplicatiu (que és com es diu "l'invent"), FLIPARIES, repeteixo amb tota la sinceritat del món, FLIPARIES que una empresa amb els recursos d'aquesta, tingui com a base per a donar servei als seus clients, una aplicació que semla dels anys 30. >:(



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimecres 18/11/2009 19:49

mikado ha escrit:I dic jo i pregunto sense saber. Quan arriben els agents a la seva estació base i es sortegen els llocs diaris, no hi ha cap "chivato" al programa d'assignació de tasques i estacions que avisi a algún comandament/direcció que hi fa falta personal ???
Si que surt detallat el que falta per cobrir, ara bé, si el que està sense cobrir és obrir una estació i no hi ha personal, va seguretat a obrir els accessos i poca cosa més, per tant poden quedar coses sense connectar.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”