




Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:12
Entrada Autor: aso111 » Dissabte 14/11/2009 19:26
Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 15/11/2009 13:53
Entrada Autor: lauria1226 » Diumenge 15/11/2009 14:28
Entrada Autor: lauria1226 » Dilluns 16/11/2009 14:43
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 14:32
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 19:46
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 19:57
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/11/2009 19:58
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 20:01
Si que patina, si, però no tant com seria d'esperar. Lentament, al final se les va traginar, tornat-les al seu lloc després.Lluita1714 ha escrit:No patina la 602 amb tant de pes? pot? increible, i sembla petita i innocent!
Gran feina!
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 20:08
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/11/2009 20:23
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 20:33
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/11/2009 20:34
em refereixo ben bé als serveis turístics de La Pobla, per suposat que la Garrafeta no és seva, ni cap del material que fa servir en aquella línia. Doncs tinc entès que l'organització de bona part del trens dels llacs, ho fa el departament d'FGC Turisme.lauria1226 ha escrit:FGC turisme, no té cap locomotora de via ampla.
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 20:40
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/11/2009 21:16
Tant de bo. M'és difícil imaginar un tren turístic, amb la Garrat, com tu dius, que té més potència, i pot agafar una velocitat compatible amb la resta de trens, amb destinació Lleida o Balaguer... Somio massa.lauria1226 ha escrit:Esperem que La garrat gran, La doble pacífic, pugui donar també un cop de mà a la garrafeta aviat. I aquesta tira més en quant a potència i velocitat que la 1603. També es de desitjar que els serveis del material ARMF no es limitin a la línia de La Pobla, ara que ha baixat la freqüència de trens en les línies d'ample ibèric de la zona.
Entrada Autor: TBF » Dimarts 17/11/2009 21:38
Entrada Autor: lauria1226 » Dimarts 17/11/2009 22:40
Home, proper el que es diu proper, no n'estic més que qualsevol de vosaltres. Això del dia 12 de Novembre estava anunciat a la nova web d'ARMF, el que passa és que en ser dia feiner no va bé a tothom. Per la meva vinculació durant molts anys a la ciutat de Lleida, és normal que hi tingui tirada.TBF ha escrit:Hola lauria,
Sembla que ets molt proper a l'armf, i que jo sóc un gran admirador de la seva feina.![]()
em faries molt feliç si em poguessis respondre algunes preguntes:
Saps si la Garrat grossa trigaran gaire més temps a restaurar-la??
Al vídeo de la prova de la MZA 602 d'armf m'ha semblat veure que surt empenyent la locomotora SMMP 1: http://www.cgft.net/paginas/noticia.traslado.103.htm és correcte?
Si és ella veig que no ha avançat la restauració... com totes les locomotores cedides a aquesta gent tant misteriosa i inquietant (CGFT)...
Per casualitat no deus saber..... , es que em preocupa on deu estar la TBF 25 / RENFE 120-0202 la qual CGFT deia que restauraria pel tren turístic de la costa brava i a
http://www.locomotoravapor.com/Catalunya.htm surt amb destinació desconeguda.
http://www.cgft.net/paginas/ficha.locomotora.104.htm , esperem que no es perdi en immensitat i acabi malament![]()
Gràcies
Entrada Autor: lauria1226 » Dissabte 09/01/2010 10:25
Torna a “Història del transport”