
Prova per a frikis metreros
Només en un país de salvatges hom és capaç de tractar d'aquesta manera tal joia ferroviària.
Si tingués prou mitjans per a fer un museu ferroviari a Catalunya, un 100 seria la primera peça que adquiriria.
Si tingués prou mitjans per a fer un museu ferroviari a Catalunya, un 100 seria la primera peça que adquiriria.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
seguim amb el motiu del topic:
on és això?

on és això?

Pels termòmetres que hi surten, les opcions es restringeixen a Verdaguer i Maragall.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs no!. Si et fixes, l'única diferència entre els dos termòmetres es el color.
És Sants-Estació??
Per cert, aquests termòmetres no em quadren en rés de rés, l'has modificat o es que jo vinc una mica cansat de la vista??
Per cert, aquests termòmetres no em quadren en rés de rés, l'has modificat o es que jo vinc una mica cansat de la vista??
El metro de Barcelona amb motoristes!
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Té alguna cosa la L1 a veure?
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
quina cosa més rara! a aquests termometres no hi ha cap tram de dues estacions consecutives amb enllaç, mentre que això passar a totes les línies, hmmmmm raroraroraro
el plànol de la xarxa sembla de mitjans dels 80-principis dels 90 com a molt tard
el plànol de la xarxa sembla de mitjans dels 80-principis dels 90 com a molt tard
ES PELIGROSO ASOMARSE
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Es possible pel que ha dit el Llop que sigui la mateixa línia o una variant. L3 i L3B, o simplement mateixa línia.
Edito: Fa el mateix recorregut que la actual línia 4. Que no sigui el canvi de L4 a L2 aquell que van fer.
Edito: Fa el mateix recorregut que la actual línia 4. Que no sigui el canvi de L4 a L2 aquell que van fer.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
El Plànol va entre el 1985 i el 1992 menys d'això i més d'això es imposible.
Proves: Tram Lesseps-Montbau va ser al 1985 i la L1 fins a Fondo no va ser fins al 1992, no sabria escurçar més el temps.
Ara segueixo dient que els termometres no em quadren de rés.
Edito
El canvi de línia el van fer al 2002.
Proves: Tram Lesseps-Montbau va ser al 1985 i la L1 fins a Fondo no va ser fins al 1992, no sabria escurçar més el temps.
Ara segueixo dient que els termometres no em quadren de rés.
Edito
El canvi de línia el van fer al 2002.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sempre hi ha la possibilitat que els termòmetres siguin tan correctes com l'ortografia del rètol.
Per cert, la L1 no arriba a Fondo, sinó fins a Santa Coloma.
Per cert, la L1 no arriba a Fondo, sinó fins a Santa Coloma.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
'metro interruptus per la diagonalus'
.
Els 2 termòmotres són els mateixos. Llegeixo 2 collblanc, hi ha els mateixos enllaços, etc.
I conincideix amb l'actual recorregut de la L4. I és l'antic logo de TMB.
És de després dels jocs olímpics, o durant ells, em sembla. Surt el funicular de montjuic en el mapa.

Els 2 termòmotres són els mateixos. Llegeixo 2 collblanc, hi ha els mateixos enllaços, etc.
I conincideix amb l'actual recorregut de la L4. I és l'antic logo de TMB.
És de després dels jocs olímpics, o durant ells, em sembla. Surt el funicular de montjuic en el mapa.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
la foto és de l'any 90 com hi surt indicat. Fa poc han arrivat a les meves mans uns centenars de fotos del metro de 1989 a 1997. I aquesta és bastant curiosa per això l'he possat aquí.
I no , ni Passeig de Gràcia ni Diagonal.
I no , ni Passeig de Gràcia ni Diagonal.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
El mapa es podria datar en l'any 90 la línia 1 arriba a Feixa Llarga (jo la segueixo anomenant així) però no a Fondo, per cert curiós que FGC encara aparegui amb el traçat en superfície a l'Hospitalet cosa que arriba aparèixer fins i tot a alguns plànols amb el primer tram de la línia 2 inaugurada mostra de la total incomunicació entre empreses.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Pot ser un servei substitutori de la L5 per obres al metro
O tinc molt imaginacio o al termometre llegeixo de dreta a esquerra:
- Cornella
- Gavarrra
-
- St Ildefons
-
- Pubilla Cases
- Collblanc
- Badal
- Plaça de Sants
O tinc molt imaginacio o al termometre llegeixo de dreta a esquerra:
- Cornella
- Gavarrra
-
- St Ildefons
-
- Pubilla Cases
- Collblanc
- Badal
- Plaça de Sants
a veure, no us vull fer patir més i us donaré una pista definitiva: l'estació és un enllaç (i no és cap dels que s'ha dit).