Situació curiosa viscuda avui:
A l'estació de Vilanova no paren d'anunciar "Rodalies destinació EDF via 3,para a Sitges,Castelldefels,Barcelona Sants,etc...".El tren en teoria passa a les 16.51.Un minut més tard d'aquesta hora apareix un tren,peró resulta que és una 448R que s'atura,i quasi tothom pujant al tren,mentres que la megafonia anunciant "Rodalies a la via 3"quan a la via 3 hi ha una 448R aturada,i quan molts ja estan dins del tren de sobté una megafonia amb veu d'home manual no se si de l'estació o del tren diu "Tren estacionado en via 3 Cataluña Express con destino EDF directo a Sants,no son validos los billetes de Cercanias",i molts dels que han pujat tornen a baixar.Jo al veure la 448R quan per megaonia no paren d'anunciar el rodalies,tot i no pujar,m'he quedat amb un "pujo o no pujo".Aquesta 448R era la que feia el CEX procedent de Saragossa i que per l'hora que ha passat ja portava un bon retard de 20 minuts,i el rodalies que havia d'haver passat a les 16.51 ha passat a les 16.59,8 minuts de retard,tot i que arribant a Sants ha recuperat minuts.
Com veieu,les megafonies de les estacions fan unes cagades a vegades
També per la tarda,el rodalies que anaven cap al Maresme/Vallès/Osona ho feien amb retards de 10 minuts al seu pas per Arc de Triomf cap allà les 18.45,peró aixó suposo que és "normalitat",per culpa del trànsit elevat a les agulles de L'Hospitalet amb tants trens entrant i sortint de les vies en cul de sac d'aquesta estació.Jo no entenc per qué no fan alguna cosa,per qué aixó passa cada dia,que allarguin trens que acaben a Hospitalet cap a Molins/Martorell/UAB via Papiol i segur que hi ha més puntualitat.