Pistes : La foto es de fa molts anys (evident)
La trampa us la dic ja: No n' estic segur de coneixer la resposta !!!!

Fixa't que està sense electrificar, abans de cubrir la rasa del carrer Aragó es va electrificar la línia.Guigui ha escrit:No em consta que hi hagués mai cases tan arran de via. L'opció de Pg. de Gràcia em sembla més plausible.

Home... arquitectònicament té una forta influència americana. Deu ser de la Línia del Vallès.122-042-132 ha escrit:Hi ara una endevinalla, qui coneix aquesta estació?. Salut

Puigcerdà?122-042-132 ha escrit:Hi ara una endevinalla, qui coneix aquesta estació?. Salut

122-042-132 ha escrit:Si, jo també crec que és l'antic baixador de Sants; a sota del carrer de Sant Antoni; alguns dels edificis encara hi son ara. La foto crec que està feta des del carrer d'Alcolea, d'esquena a L'Hospitalet i en direcció cap a Barcelona (actual plaça d'En Joan Peiró). Pel tipus d'edificis no pot ser pas el carrer d'Aragó, son edificis de barriada, o d'antic poble. En primer pla de la foto a la dreta s'adivinen les escales que duien des del carrer (edifici del baixador), situat entre el carrer d'Alcolea i la actual plaça de Sants.
La fotografia és sobre l'any 1923
"1923: Les mobilitzacions ciutadanes aconsegeuixen que les vies del tren a l'arribada de Sants, siguin en part soterrades. Tot i que posteriorment les obres s'eternitzessin." Del Bloc: - Passat de Sants -
Tanmateix és una molt bona foto històrica; no la tenia vista. Salut