Arrel de la desaparicio (que ja he comentat en atre fil) de la guixeta de venda de bitllets de Hospital de Sant Pau (costat Cartagena), m'ha vingut al cap coses que han anat desapareixent de les estacions, vestibuls, etc. del metro.
A primer cop m'enrecordo en aquest acces, el kiosk de premsa (on abans hi era la guixeta), el bar (on ara hi ha el kiosk). Per on ara estan les portes "clanc-clanc" abans hi eren les "taquilles monopersonals" (hi havien dues) amb el senyor/a taquiller i aquelles maquines electriques que "escopien" els bitllets, aquells tampons de tinta verda (les primeres "multiviatge" de color rosa de 5 viatges o les grises que tenies que fer el viatge d'anada abans de les 8 del mati). On ara estan els torniquets estaven les portes "clanc-clanc".
Algu s'enrecorda de les maquines de llaminaduras?, a pta o a 5 ptas

Moment nostalgia.... ho sento

Ah, el bitllet senzill valia la bonica cuantitat de 5 ptas!. (Deu meu!, estic parlant de la prehistoria gairebe!.... be, si vaig veure fins i tot els "600" corrents per la linia, aixi que....)
Algu s'enrecorda d'aguna cosa mes?
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Pregunta historica sense premi. L'antiga L2 anava de Sagrera a Vilapiscina i a Horta despres, aleshores l'ampliacio desde Sagrera fins Diagonal com es pot considerar, L2 o L5, tenint en compte que l'antiga L5 (que finalment va absorbir la primitiva L2) finalitzava a Diagonal?. Es un dubte "existencial".
Possant-lo clar: Antiga L2: Horta<->Sagrera. Antiga L5: San Ramon<->Diagonal. Tram indefinit Diagonal<->Campo del Arpa (?), teoricament amb "l'absorcio" ja seria L5, no?