Desitjos per al 2010 (transportilment parlant)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Desitjos per al 2010 (transportilment parlant)

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/12/2009 17:59

Enceto aquest fil, per a que poguem exposar quins son els nostres desitjos transportil per l'any vinent, parlant de coses factibles, evidentment, no dir coses com "Que tinguin ja fet el túnel de la Diagonal", o "Sagrera-AVE"...

Començo:

-Estació de Badalona Centre de la L2
-Millor connexió de les línies C2 Nord i C2 Sud
-Confirmació de la unió dels dos tramvies

I ja aniré afegint més que se'm acudeixin després.

Afegeixo:

-Cancel·ladores del cantó muntanya de Sitges met'al·liques (les de vidre no duren ni 24 hores)
-confirmació de la construcció de línies ferroviàries per anar a Girona amb Olot, Sant Feliu de Guíxols, Palamós i Banyoles.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 22/12/2009 18:14

- Traspàs de Rodalies
- Inici del plantejament que durà a les companyies a passar-se al ample internacional.
- Abaratiment dels viatges (que ja seria per l'any 2011, però ho calculen l'any anterior).
- Començament d'un estudi que durà finalment a fer la famosa reforma de la Diagonal, amb túnels i tramvia.
- Actualització de tots els plànols de la xarxa integrada de Barcelona.
- Inici de les obres per fer arribar Rodalia a la T1.
- Que no desballestin totes les 211. Que en deixin com a mínim dos, un de cada tipus.
- Que a algun il·luminat amb poder se li acudeixi portar la L3 a Trinitat Vella. Per esdevenir en un projecte.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 22/12/2009 20:53

Per a mi seria:
-Creació dels trens historics del cremallera
-Preservació de les 440.131 i 440.132
-Restauració de la 432 i del talgo IIIRD 2B1
-Integració tarifaria a Osona
-Millora freqüencia de la linia 60 TMB i ampliació d'horaris a la 10
-Millora temps de viatge a la C3
-Canvi d'ample del transpirinenc i conexió amb Andorra.

Espero que com a minim els 4 o 5 primers que son els de mes facil realització es cumpleixin. Bon any nou a tots :ok


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 22/12/2009 21:30

marc ha escrit:Per a mi seria:
-Creació dels trens historics del cremallera
-Preservació de les 440.131 i 440.132
-Restauració de la 432 i del talgo IIIRD 2B1
-Integració tarifaria a Osona
-Millora freqüencia de la linia 60 TMB i ampliació d'horaris a la 10
-Millora temps de viatge a la C3
-Canvi d'ample del transpirinenc i conexió amb Andorra.


Espero que com a minim els 4 o 5 primers que son els de mes facil realització es cumpleixin. Bon any nou a tots :ok
Jo els que estan en negreta més:
  • Millora del confort de les unitats que pugen a Puigcerdà/La Tour (si pot ser canvi d'unitats millor :D)
  • Augment de la velocitat al transpirinenc i traspàs a la UN de MD (antiga Regionals)
  • Ampliació del nucli de rodalia fins a Torelló
  • Col·locació de MAE's a les estacions on no hi hagi venda de bitllets
  • Augment de freqüències de la línia Vic - Tona i V/V de Sagalés
  • Bus entre Tona i Balenyà estació cada hora com a mínim, a partir de les 5 del matí. (Si pot ser, explotada per Roqueta)
  • Re-obertura del ramal de Les Franqueses a Granollers Centre
  • I per últim, augment del límit de velocitat de 100 a 120 a la C-17 entre Centelles i Torelló (és a dir, el tram que està senyalitzat com a autovia)
Crec que no em deixo res. Em conformo amb poca cosa :D


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 22/12/2009 22:04

Jo amb conformaria amb les següents coses:

-Coordinació efectiva entre la N65 i els modes ferroviaris a Sabadell per facilitar els enllaços per aquelles expedicions parcials a Sabadell sense obligar o bé a fer sprints per tot el centre de la ciutat o esperar 1 hora a la següent expedició.
-Millora dels horaris de la línia Castellar-Caldes de Montbui.
-Implantar un servei d'autobús directe Terrassa-Castellar per la C-1415 (o per els amants dels serveis anuals, el que va via Pont de la Betzuca).
-Permetre transbordar gratuïtament amb títols de viatges limitats de 1 zona a l'autobús urbà de Sabadell venint de Castellar, així com permetre fer Castellar-Sabadell amb títols de viatges il·limitats de 1 zona.

Altres:
-Reimplantació dels trens semidirectes a la línia Llobregat-Anoia.
-Canviar els torniquets d'Ocata, els quals estan fets una (...) me... :emprenyat



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/12/2009 16:33

- Abolició del cotxe oficial llevat per a ocasions d'elevadíssim protocol i substitució per abonaments de transport públic, a deduir del sou (com de qualsevol treballador a qui els beneficiaris d'aquesta mesura representen); en cas de visita a indrets inaccessibles en transport públic, ús d'autobús.

- Reestructuració integral de l'ATM, amb despolitització dels càrrecs i establiment d'una veritable constitució metropolitana del transport (que inclogui aspectes tarifaris, nomenclatura, coordinació d'horaris i planificació de la xarxa, seguint criteris exclusivament tècnics i socials) a la qual se sotmetin obligatòriament tots els operadors declarats de servei públic en el seu radi d'influència, a més de l'adhesió voluntària de la resta.

- Paralització de tots els projectes de soterrament, llevat d'aquells que es demostrin útils des d'un punt de vista técnic i social; la resta, només es podria dur a terme amb finançament exclusiu per part del municipi interessat, prèvia consulta ciutadana.

- Traspàs a la Generalitat de la titularitat sobre la totalitat de serveis ferroviaris regionals i aeroports de Catalunya.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 23/12/2009 18:12

- Que no desballestin les 211,i conservin com a mínim dues,un de dos cotxes i l'altre de tres,i que s'organitzin algun cop circulacions especials amb aquestes unitats.
- La L5 a Vall d'Hebron
- Reformes d'algunes estacions de rodalies,sobretot Sant Vicenç de Calders.
- Implantació de les 448R en tots els serveis CEX i REX,i les 470 pels regionals.
- La no desaparició de les 440R de Rodalies,i que conservin com a mínim una i que amb aquesta que conservin facin viatges especials.
- Prservació de les dues 440 s/r que hi han a Catalunya;440.131 i 440.132.
- Posada en marxa de les 449 a les línies de regionals que passen per Tarragona.
- Circulació regular de Civies a la C4 i C7.
- Millora de la puntualitat a rodalies i que no acabin tants trens a L'Hospitalet.
- Que els S8 passin a ser S4,i per tant,més freqüència de trens per Abrera i Olesa.
- Inici de les obres del trem-tram al voltant de Manresa i el Bages.
- Inici de les obres del nou ramal de rodalies a l'Aeroport.



casi
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: casi » Dijous 24/12/2009 12:20

La contractació del presonal d´estiu de tmb!!!! :P :x



casi
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: casi » Diumenge 27/12/2009 17:53

i ja posats que les tarifes de transport siguin més economiques



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/12/2009 17:55

O com a mínim, que no ho pugin per sobre de l'IPC, donat que aquest any ha estat tant pobre!



Respon

Torna a “Transport en general”