Avui encara hi era. Es tracta de la 333.391.canalcole ha escrit:Anit, a Can Tunis, hi havia aparcada una 333.3 junt amb unes 5 o 7 253.

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:17
Entrada Autor: canalcole » Dissabte 02/01/2010 23:02
Avui encara hi era. Es tracta de la 333.391.canalcole ha escrit:Anit, a Can Tunis, hi havia aparcada una 333.3 junt amb unes 5 o 7 253.
Entrada Autor: trainman » Dissabte 02/01/2010 23:08
mikado ha escrit:A todos aquellos foreros que tengan acceso a la C4 por el Vallés Occidental, me ha parecido ver salir el Regional L'Hospitalet - Lleida Pirineus de las 14.52h con la 447-209M. Es esto lo normal??? Porque hemos pasado de 470 a 440R y ahora a 447???
Ya digo que ha sido un flash a través de la ventana, pero en el teleindicador ponía LLEIDA P y ha salido con 4 min de retraso.
Entrada Autor: canalcole » Dissabte 02/01/2010 23:10
Sí, sí, yo lo he cojido, a las 15.26 en Sant Andreu Comtal hasta Montcada Bifurcació, por el Ramal de les Aigües.trainman ha escrit:A las 19:20 la he visto pasar por Cerdanyola (su hora de paso son las 19:05) haciendo el regional 15624 y efectivamente era la 447-209M/105R/210M.
mikado ha escrit:A todos aquellos foreros que tengan acceso a la C4 por el Vallés Occidental, me ha parecido ver salir el Regional L'Hospitalet - Lleida Pirineus de las 14.52h con la 447-209M. Es esto lo normal??? Porque hemos pasado de 470 a 440R y ahora a 447???
Ya digo que ha sido un flash a través de la ventana, pero en el teleindicador ponía LLEIDA P y ha salido con 4 min de retraso.
Entrada Autor: Pere » Diumenge 03/01/2010 15:29
I no tenen reposacaps....marc ha escrit:tot el que bulguis, pero les 440R tenen espai per a maletes i mes capacitat de seients que quasevol 447, dos aspectes imporants per aquest tipus de trens
Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 03/01/2010 18:31
M'agradaria pensar, que les posen perquè en realitat només arriben fins a Manresa, és a dir, com si fos un servei de la C4, i al haver-hi després transbord al bus, tampoc és tanta estona. Aix`ò sí, al pagar bitllet Regional, si que tens dret a determinades coses!Pere ha escrit:I no tenen reposacaps....marc ha escrit:tot el que bulguis, pero les 440R tenen espai per a maletes i mes capacitat de seients que quasevol 447, dos aspectes imporants per aquest tipus de trens
En qualsevol cas, ni les 440R ni les 447 haurien de fer cap servei regional, a no ser que algun dia els hi doni per canviar-hi els seients.
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 05/01/2010 13:59
Doncs imagina't això 3 hores per anar cada dia a Puigcerdà/La Tour, a una mitjana de 30km/h al transpirinenc.trensmat ha escrit:Pero quin mal d'esquena anar amb una ut 447 fins a Reuscanalcole ha escrit:Des de ja fa uns dies, el Rodalies-Regional a Reus de la tarda es serveix amb 447...![]()
Entrada Autor: alkolo89 » Dimarts 05/01/2010 15:18
Entrada Autor: canalcole » Dijous 07/01/2010 15:44
Entrada Autor: canalcole » Dijous 07/01/2010 16:35
Per cert, ara que dius això. Em van comentar que, a Sitges, una dona gran que baixava d'un Civia, que anava cap a Vilanova, va caure i es va fer mal; degut a això el tren va estar uns 5 minuts parats. Això va passar el dimarts 29 de desembre.metring ha escrit:Doncs a mí, que no em toqui Civia al de les 17:06 a Sants, que si no, entre pluja i alçada de les andanes...
Entrada Autor: Guigui » Dijous 07/01/2010 16:58
Torna a “Material rodant ferroviari”