Plànols antics
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Plànols antics
Bé, enceto aquest fil perquè ha caigut en mans meves un plànol de l'any 92 de la xarxa de metro de Barcelona olímpica, i no sabia en quin fil posar-lo. Així doncs us convido a que publiqueu plànols antics que ja hagin passat a la història del transport.

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Aquest plànol em sembla que és de la Guía Pamias, la de "tota la vida" dels carrers de Barcelona i municipis de l'àrea metropolitana. S'hi veuen coses com el projecte de la L2 al Poble Sec i una grafia que no correspon a la del metro de l'època.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Efectivament, guia Pamias de l'any 1992. Segona edició general 1992-1993Guigui ha escrit:Aquest plànol em sembla que és de la Guía Pamias, la de "tota la vida" dels carrers de Barcelona i municipis de l'àrea metropolitana. S'hi veuen coses com el projecte de la L2 al Poble Sec i una grafia que no correspon a la del metro de l'època.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.