Us adjunto una foto producte de la meva obsessió amb el Metro...

Observant, observant, vaig veure que a les dues boques d'accès a l'estació Liceu, les que estan situades al costat mar, hi havia això...

Una magnífica resta de l'època daurada del Metro, el símbol del Gran Metro de Barcelona... 8)
El problema és, però, que si heu passejat últimament per la Rambla, veureu que una de les dues boques, la del costat Liceu, ja no està per obres d'accessibilitat, mentre que la del costat oposat encara hi és...

Sabeu si han enviat al carajo les baranes de l'altra boca o tenen intenció de retornar aquests trossets de ferro que són història viva del nostre Metro???

Espero que no siguin ja xatarra i la retornin on va sortir...Però em temo alguna cosa dolenta...

Com es pot observar si hi passegeu per allà, les dues boques del costat muntanya són iguals però els hi manca el símbol del Gran Metro de Barcelona, és com si haguèssin volgut fer una còpia baratilla...

Salut!
PD: per si sorgeix cap pregunta al respecte, la meva pàgina estarà disponible un dia d'aquest mes de febrer... 8)