Aparcar a l'Estació de Perpinyà
Aparcar a l'Estació de Perpinyà
El mes que ve marxo a Paris amb TGV des de Perpinyà, on hi aniré amb cotxe.
Algú coneix una zona més o menys propera per deixar el cotxe de manera gratuïta 4 dies?
He visitat la zona amb l'street view de google i he trobat alguns carreons (sembla que no són "payant") on possiblement hi hagi lloc per aparcar, però no n'estic segur. Algú em pot ajudar?
Merci!
Algú coneix una zona més o menys propera per deixar el cotxe de manera gratuïta 4 dies?
He visitat la zona amb l'street view de google i he trobat alguns carreons (sembla que no són "payant") on possiblement hi hagi lloc per aparcar, però no n'estic segur. Algú em pot ajudar?
Merci!
El pàrquing de l'estació de Perpinyà no es car:
http://www.resaplace.com
De 12 h à 1 dia -> 11.00 €
A partir d'aquí, per trams de 12h -> 4.00 €
Forfait 7 dies -> 35.00 €
3 dies i fins 12h (11€ + 5x4€) serien 31€
4 dies serien 35€. 9€ el dia em sembla un preu mes que raonable, al costat de l'estació i vigilat.
1 setmana a l'estació de Perpinyà et costen menys que dia i mig a Sants (25€ el dia).
Jo quan vaig a agafar el tren a Perpinyà, també hi vaig el mes que ve, deixo el cotxe al pàrquing de pagament. Una vegada inclús el vaig deixar 1 setmana.
http://www.resaplace.com
De 12 h à 1 dia -> 11.00 €
A partir d'aquí, per trams de 12h -> 4.00 €
Forfait 7 dies -> 35.00 €
3 dies i fins 12h (11€ + 5x4€) serien 31€
4 dies serien 35€. 9€ el dia em sembla un preu mes que raonable, al costat de l'estació i vigilat.
1 setmana a l'estació de Perpinyà et costen menys que dia i mig a Sants (25€ el dia).
Jo quan vaig a agafar el tren a Perpinyà, també hi vaig el mes que ve, deixo el cotxe al pàrquing de pagament. Una vegada inclús el vaig deixar 1 setmana.
- lauria1226
- N7

- Entrades: 325
- Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà
Es que l'estació de Perpinyà és un lloc molt especial. És el centre de l'univers, en canvi Sants és un "No Lloc".
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.
Per exemple jo he tingut aparcat aquests darrers dies al carrer Frederic a menys de 200m del "Centrel del món" sense pagar res.