Algú coneix una zona més o menys propera per deixar el cotxe de manera gratuïta 4 dies?
He visitat la zona amb l'street view de google i he trobat alguns carreons (sembla que no són "payant") on possiblement hi hagi lloc per aparcar, però no n'estic segur. Algú em pot ajudar?
Merci!



