BREAKING NEWS: M'he baixat un capítol d' "Oliana Molls i l'astàlec de bronze" (concretament l'últim) i... premi! surten un parell d'escenes completíssimes a la L4!
L'any hauria de ser el 1986, penso.
Us vaig posant l'enllaç, perquè quan veieu de què van les escenes, estic segur de que alguns voldreu tenir-les en moviment (aviso, és un video, gravat de la TV lògicament, i després digitalitzat, llavors no espereu massa qualitat)
L'enllaç és aquest, l'havia posat com a enllaç (amb etiquetes URL) i ha desaparescut
ed2k://|file|Oliana_Molls_Temporada_1_Episodi_33_Oliana_Dors_Contra_Fortuna_Molls_Divx6.0_by_phoskis.AVI|303839882|ED36E5CC954FD105C87613412675E824|h=DVVSB2C6WFMRXPHADKXC55TFTABIFQK3|/
Comencem: l'Oliana i la Betty, fugint dels Mans Blanques, es fiquen a una claveguera (no acabo d'identificar l'indret, però podria ser la zona entre Ciutadella i Poblenou, inclús Barceloneta també; quan veieu com és l'estació en parlem), i... surten al túnel del Metro, pel qual caminen (ejem! niños, no hagáis esto en vuestra estación)
Pugen a l'andana i s'asseuen en un banc. Al cap d'una estona, arriba el Metro (un 1100 amb colors originals, és clar

i pugen a l'R-14xx corresponent.
Dins del vagó es troben tota una llegió de mans blanques. S'intercala una altra escena, i quan torna a veure's el Metro, aquest para en una estació (després es comprovarà que es tracta de Passeig de Gràcia). L'Oliana i la Betty surten corrents per l'andana, perseguits pels Mans Blanques. Pugen corrents les escales mecàniques, es desempalleguen de tots els Mans Blanques amb un altre truc (que imagino en la realitat inviable, ja veureu per què) i acaben sortint al carrer, on es veu com era la parada de Passeig de Gràcia fa 20 anys
Ja us aniré posant captures...