Hola,
Durant els ultims 30 dies he agafat el 5531 a la L3 i he escoltat que fa un soroll bastant diferent(com si no funcionés bé, vaja) al que fa la serie 5000. Avui crec que portava el torn 316.
Soc l'unic que s'ha donat compte?
Soroll diferent al tren 5531 TMB?
No, la unitat en qüestió és la 5121-5124, el soroll aquest l'ha fet sempre des de que va venir al Metro (almenys a L3), no es que estigui espatllada.jsantos233 ha escrit:Hola,
Durant els ultims 30 dies he agafat el 5531 a la L3 i he escoltat que fa un soroll bastant diferent(com si no funcionés bé, vaja) al que fa la serie 5000. Avui crec que portava el torn 316.
Soc l'unic que s'ha donat compte?
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.
Jo crec que el 5121-5124 també porta motors diferents, el soroll recorda a un 3000.victorcasta ha escrit:Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Avui he agafat aquest 6000 i efectivament el so dels motors és molt diferent. S'assembla molt més al soroll dels Civia que no pas a la resta de 5000s i 6000s.victorcasta ha escrit:Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.
Algú sap per què se li ha muntat aquesta tracció diferent?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Aquest tren va tenir molts problemes durant les proves i el motor sempre fallava. Al final es va decidir canviar la tracció sencera de Mitsubishi que duia i li van posar tracció pròpia de Caf.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Hi ha alguna diferència entre trens pel que fa al seu procés d'oxidació i de degradació dels segellats de goma?
Recordeu que aquests trens no són de TMB.
Recordeu que aquests trens no són de TMB.
victorcasta ha escrit:Aquest tren va tenir molts problemes durant les proves i el motor sempre fallava. Al final es va decidir canviar la tracció sencera de Mitsubishi que duia i li van posar tracció pròpia de Caf.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.