Durant els ultims 30 dies he agafat el 5531 a la L3 i he escoltat que fa un soroll bastant diferent(com si no funcionés bé, vaja) al que fa la serie 5000. Avui crec que portava el torn 316.
Soc l'unic que s'ha donat compte?
Hora i data actual: 27 juny 2026, 14:26

Entrada Autor: jsantos233 » 14 juny 2010, 15:17
Entrada Autor: Miquel » 14 juny 2010, 15:52
No, la unitat en qüestió és la 5121-5124, el soroll aquest l'ha fet sempre des de que va venir al Metro (almenys a L3), no es que estigui espatllada.jsantos233 ha escrit:Hola,
Durant els ultims 30 dies he agafat el 5531 a la L3 i he escoltat que fa un soroll bastant diferent(com si no funcionés bé, vaja) al que fa la serie 5000. Avui crec que portava el torn 316.
Soc l'unic que s'ha donat compte?

Entrada Autor: victorcasta » 14 juny 2010, 17:03
Entrada Autor: Miquel » 14 juny 2010, 19:07
Jo crec que el 5121-5124 també porta motors diferents, el soroll recorda a un 3000.victorcasta ha escrit:Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.
Entrada Autor: wefer » 21 jul. 2010, 10:24
Avui he agafat aquest 6000 i efectivament el so dels motors és molt diferent. S'assembla molt més al soroll dels Civia que no pas a la resta de 5000s i 6000s.victorcasta ha escrit:Només sé el cas del 6037-40, que porta motors diferents als de la resta de trens de la sèrie, però no sé si hi ha un cas semblant amb els 5000.

Entrada Autor: victorcasta » 21 jul. 2010, 11:28

Entrada Autor: liniadelRipollés » 22 jul. 2010, 17:42
victorcasta ha escrit:Aquest tren va tenir molts problemes durant les proves i el motor sempre fallava. Al final es va decidir canviar la tracció sencera de Mitsubishi que duia i li van posar tracció pròpia de Caf.
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026