Sí que cal si es volen fer passar mercaderies a 100 km/h i trens a més de 220 km/h. Com és evident, els uns han d'avançar als altres, i si fas servir la banalització de la via ocupes un tram tant llarg de via que fa impossible posar unes freqüències decents.Nozomi ha escrit:Y no, no veo necesaria la cuadriplicación de vías entre Tarragona y Castellón, me parecería tirar el dinero.
No només això, sinó que obres molt menys necessàries com diverses obres d'alta velocitat que s'han fet a la "Meseta" eren molt menys necessàries, i més cares, que la modernització i adaptació del corredor mediterrani. En canvi, s'han fet.
Siguem obectius. De València a Madrid hi ha el mateix que de València a Barcelona. En canvi:
- De València (i parlo de la capital) a Madrid, quan d'aquí poc estigui acabat l'AVE, hi haurà quíntuple via i el temps de viatge serà de 90 minuts.
- De València a Barcelona, hi haurà doble via no sabem ni quan (actualment encara hi ha un bon tram amb via única!!!) i el temps continuarà essent d'uns 150 minuts
I no cal ni una trista quadriplicació?

I després hi ha gent que es sorprèn que creixi l'independentisme. Doncs són precisament injustícies com aquesta les que subleven la població.