No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliquesAureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:49
Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 12:58
No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliquesAureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...
Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 13:06
En tinc algunes, però és que no sé com es pengen les fotos i em sembla tot un merder haver de descarregar les fotos i tot plegat... Sóc una mica manta per aquests temes informàtics...BCN2008 ha escrit:No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliquesAureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...
Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 13:43
[off-topic]Sobre el tema de penjar fotos, jo personalment recomano desde fa temps photobucket, que et permet penjar fotos i videos fàcilment i amb un límit al que jo encara no he arribat ni al 25% i he penjat moltes fotos. No dóna gaire feina penjar les fotos, i és fàcil de fer.[/off-topic]Aureli ha escrit:En tinc algunes, però és que no sé com es pengen les fotos i em sembla tot un merder haver de descarregar les fotos i tot plegat... Sóc una mica manta per aquests temes informàtics...![]()
Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 17:36
Entrada Autor: Aureli » Diumenge 25/07/2010 19:09
Entrada Autor: BCN2008 » Diumenge 25/07/2010 21:54
El 4 d'agost és dimecres, això encaixaria amb la frase aquella d'aquell periodista que va dir que les ultimes inauguracions havien estat en dissabte, i aquesta també.Aureli ha escrit:Una veïna ens deia que havia sentit que l'inaugurarien el dia 4 d'agost. I que estaria obert al públic a partir de les 15h...
Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 26/07/2010 2:43
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 27/07/2010 19:58
Suposo que de moment només ho tenen alguns trens, perquè aquest matí he agafat la L5 i el meu tren tenia el mateix termòmetre de sempre.davida ha escrit:Fa un estona que he agafat la L5 els termometres ja porten iluminats les estacions de Vall d'Hebron a Horta. I he sentit que per comunicación interna informaba que al maquinistes de la L5 que els metros ja arribaven a Vall d'Hebron.
Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 28/07/2010 8:26
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”