Seguiment de les obres al Carmel

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment de les obres al Carmel

Entrada Autor: Busman » Divendres 30/07/2010 20:00

Les indicacions de Vall d' Hebron, un nyap: he entrat per l' entrada de Residència Sanitària amb l' intenció d' arribar a la L3. He seguit les indicacions tal com estan posades i he acabat sortint per l' altra sortida, tot perdent el bitllet que havia validat.

El principal problema és que, per fer les coses de pressa i corrents, i inaugurar d' avui per demà, no han tret els suports dels antics torns de la L3, de manera que de lluny semblava que no es podia creuar pel què en realitat és el vertader accés a les andanes de la L3, i he seguit endavant acabant a les esmentades barreres.

Quan he advertit del problema, els informadors m' han tractat de tonto per haver creuat unes barreres que, tal i com està la senyalització, semblava necessari creuar per arribar als accessos a la L3.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 30/07/2010 20:04

A sobre ells són els llestos, senyalitzant com una patata...Gràcies per avisar, ho tindrem en compte!



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 30/07/2010 20:16

L'estació de Vall d'Hebrón de la L3 s'havia de reformar juntament amb les obres de la L5. Sembla ser que les presses han fet que no només no es faci aquesta part de l'obra sino que a més no es retiri la barrera de peatge del vestíbul, quedant com un nyap al mig del vestíbul de la L3. Si l'obra s'hagués fet sense pressa, possiblement això no hauria passat. Per cert, tant costa canviar "Direcció Horta" per "Direcció Vall d'Hebron"? Ho dic perque llegir això a El Coll | La Teixonera és una mica ridícul, a més de que no funcionaven bé els indicadors electrònics (no debia ser error de l'ATP perquè de tant en tant indicaven el temps d'espera d'una forma més extranya que el panell famós de Fabra i Puig).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 30/07/2010 22:52

És absolutament fastigós com s'arriba a fastiguejar la gent perquè els senyors polítics puguin anar de vacances quan "toca". Al final, tot fet amb presses, malament i després s'haurà de refer, amb el cost que això comporta. I, és clar, no anirà pas a càrrec dels que ara tanquen un mes la paradeta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 30/07/2010 23:57

No he vist una sola paperera en cap de les dues estacions noves. A Vall d'Hebron no m'hi he fixat, però apostaria a què tampoc. El que més m'ha impresionat és la rampa rodant de la sortida del c/Pastrana al Carmel. Espectacular i ingeniosa, però una mica incòmoda.

Per cert, una de les noies que repartien memorabilia m'ha confirmat que donaran bitllets (de dos viatges senzills unipersonals a cancel.lar el segon el mateix dia que es piqui el primer, sempre que no passi del 30 de setembre) durant tot el cap de setmana.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 31/07/2010 0:12

Sí que n'hi havia de papereres i totes plenes dels fulletons que es repartien.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 864
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dissabte 31/07/2010 0:31

Jo trobo que las estacions son un triomf de l'enginyeria civil doncs a efectes tècnics es una obra molt mes complicada que a la resta de xarxa, ara bé a efectes pràctics, veurem qui las utilitzarà, doncs al ser tan profundes requereixen molt temps fins arribar a peu de tren.

A El Coll La Teixonera es tarda gairebé 10 minuts entre escales mecàniques, tapissos rodants i ascensors a arribar a peu de tren. Els autobusos son molt mes accessibles i en segons quins trajectes, seguiran sent mes ràpids.



437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 31/07/2010 1:04

foronda 141 ha escrit:Jo trobo que las estacions son un triomf de l'enginyeria civil doncs a efectes tècnics es una obra molt mes complicada que a la resta de xarxa, ara bé a efectes pràctics, veurem qui las utilitzarà, doncs al ser tan profundes requereixen molt temps fins arribar a peu de tren.

A El Coll La Teixonera es tarda gairebé 10 minuts entre escales mecàniques, tapissos rodants i ascensors a arribar a peu de tren. Els autobusos son molt mes accessibles i en segons quins trajectes, seguiran sent mes ràpids.
Home, mirat d´una altra manera, ara la gent d´Horta podrà anar a plaça Catalunya amb un petit transbord a Vall d´Hebron.
O sigui que encara que es tanquin les estacions del Carmel i del Coll per deficitàries, aquest perllongament seguiria tenint una raó de ser. :)

Per cert, us hi heu fixat en el nou mega-corredor Gorg/Can Zam-Sagrera-Vall d´Hebron? Comenceu a entendre el perquè de les escales mecàniques a "La"?
M´hi jugo un pinyó que d´aquí a no massa les escales mecàniques de Sagrera L9/10 aniràn més aviat plenes de gent...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/07/2010 11:32

BCN2008 ha escrit:L'estació de Vall d'Hebrón de la L3 s'havia de reformar juntament amb les obres de la L5. Sembla ser que les presses han fet que no només no es faci aquesta part de l'obra sino que a més no es retiri la barrera de peatge del vestíbul, quedant com un nyap al mig del vestíbul de la L3. Si l'obra s'hagués fet sense pressa, possiblement això no hauria passat. Per cert, tant costa canviar "Direcció Horta" per "Direcció Vall d'Hebron"? Ho dic perque llegir això a El Coll | La Teixonera és una mica ridícul, a més de que no funcionaven bé els indicadors electrònics (no debia ser error de l'ATP perquè de tant en tant indicaven el temps d'espera d'una forma més extranya que el panell famós de Fabra i Puig).
Més estranya encara que allà????? Digue'm on és, que ho filmo!!!!!!!!!!!



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 31/07/2010 12:03

metring ha escrit:
BCN2008 ha escrit:L'estació de Vall d'Hebrón de la L3 s'havia de reformar juntament amb les obres de la L5. Sembla ser que les presses han fet que no només no es faci aquesta part de l'obra sino que a més no es retiri la barrera de peatge del vestíbul, quedant com un nyap al mig del vestíbul de la L3. Si l'obra s'hagués fet sense pressa, possiblement això no hauria passat. Per cert, tant costa canviar "Direcció Horta" per "Direcció Vall d'Hebron"? Ho dic perque llegir això a El Coll | La Teixonera és una mica ridícul, a més de que no funcionaven bé els indicadors electrònics (no debia ser error de l'ATP perquè de tant en tant indicaven el temps d'espera d'una forma més extranya que el panell famós de Fabra i Puig).
Més estranya encara que allà????? Digue'm on és, que ho filmo!!!!!!!!!!!
Tenim dos cassos a El Coll | La Teixonera (les fotos no són gaire bones):
Imatge
Imatge
Per cert, el segon de tant en tant indicava el temps d'espera al lloc de l'hora (i amb la mateixa mida de l'hora) i en color taronja.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/07/2010 12:06

Pse, no està malament, però aquí no apareixen símbols estrafolaris, cap no pot superar el de Fabra i Puig! xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 31/07/2010 16:29

Ara, el "direcció Horta" a La Teixonera | El Coll és de pronòstic reservat.

Bones vacances, senyors polítics!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dissabte 31/07/2010 19:11

Bueno, pues otra estación más a la que uno de sus túneles se les van a apagar las luces en un corto periodo de tiempo.... Horta. (ó eso creo yo que deberían hacer).

D.E.P. antiguo fondo de saco de Horta. Saludemos al nuevo tramo. xD xD xD


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2248
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 31/07/2010 20:42

M'ha sorprès que l'estació de El Carmel tingui andanes laterals. Això és excepcional a les inauguracions de nous trams de metro, on sempre s'aposta per l'andana central, més senzilla. Això sí, són molt amples i la decoració (parets il·luminades, etc.) em sembla molt encertada.

El Coll | La Teixonera i Vall d'Hebron ja segueixen l'estil actual d'andana central. Destaco també el passadís amb cinta corredissa a El Coll, a l'estil Diagonal - Provença.
437.001 ha escrit:Per cert, us hi heu fixat en el nou mega-corredor Gorg/Can Zam-Sagrera-Vall d´Hebron? Comenceu a entendre el perquè de les escales mecàniques a "La"?
M´hi jugo un pinyó que d´aquí a no massa les escales mecàniques de Sagrera L9/10 aniràn més aviat plenes de gent...
Justament el tram sencer que vaig recòrrer ahir per anar a la inauguració. El que ja està plè de gent absolutament són els ascensors. A La Sagrera ja hi han cues kilomètriques a la porta dels elevadors per tal d'estalviar-se la "marató" d'escales mecàniques. :D I la cosa empitjorarà arran de la posada en marxa d'aquest tram de L5.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/07/2010 21:36

Avui mateix hi he estat, i a mi no m'han agradat, ho sento.

Deixant de banda la profunditat, que comprenc que s'havia de fer, per la complicada orografia, les sortides llaaaargues i farragosas, agafar el metro es fa cansí i desmotivant, és com una gincama que una cosa és fer-la de tant en tant, però haver d'anar a aquestes estacions a diari és fatigós. No hagués estat millor fer un o dos funiculars, una obra molt més barata i més comode d'agafar pels usuaris?

Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accessible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?

A Vall d'Hebron, una altre "sagrerada", 5 o 6 trams d'escales, i un ascensor petit, tothom feia cua per a aquest.

Jo ho sento, però a part de la decoració, etc., no m'han agradat, ja ampliaré més.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 31/07/2010 22:02

metring ha escrit:Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accessible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?
El tema del vestíbul Pastrana i la seva galeria inclinada és, si més no, curiós. Els ascensors són com tots els altres de la xarxa, completament accessibles. L'unic problema és que els tapissos rodants no són accessibles. A un dels plànols que tinc jo de El Carmel hi apareixen els dos ascensors Andana-Preandana del costat Pastrana com a opcionals per millorar la mobilitat. Entenc que hi apareixin els logos de PMR tatxats tant a l'ascensor del carrer com als de les andanes, però trobo absurd que hi apareixi durant tot el recorregut, perquè no fa res més que liar. Sobre el tema de l'ascensor inclinat, es podria haver posat al lloc de les escales fixes, o potser es podria haver fet més ampla la galeria, tot i que potser tenien por a més esfondraments a aquella zona.

Off-topic: suposo que ja no cal que us guardi billets, no?



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dissabte 31/07/2010 22:15

De fet, l' estació de Carmel és la més bonica de totes les que han inaugurat en els últims mesos. Perquè totes les de la L9/L10 són lletjes i monòtones, com fetes per un robot.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 31/07/2010 23:13

No és acessible si qui va amb la cadira de rodes hi va sol, però si va acompanyat crec que sí que pot.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/08/2010 1:18

BCN2008 ha escrit:
metring ha escrit:Sobre Carmel, trobo absurd el que han fet a la plaça Pastrana, un ascensor NO accesible amb cadira de rodes. En lloc del tapís roulant inclinat i l'ascensor no accessible, què tal un ascensor inclinat com el de Sants-Estació de la L3?
El tema del vestíbul Pastrana i la seva galeria inclinada és, si més no, curiós. Els ascensors són com tots els altres de la xarxa, completament accessibles. L'unic problema és que els tapissos rodants no són accessibles. A un dels plànols que tinc jo de El Carmel hi apareixen els dos ascensors Andana-Preandana del costat Pastrana com a opcionals per millorar la mobilitat. Entenc que hi apareixin els logos de PMR tatxats tant a l'ascensor del carrer com als de les andanes, però trobo absurd que hi apareixi durant tot el recorregut, perquè no fa res més que liar. Sobre el tema de l'ascensor inclinat, es podria haver posat al lloc de les escales fixes, o potser es podria haver fet més ampla la galeria, tot i que potser tenien por a més esfondraments a aquella zona.

Off-topic: suposo que ja no cal que us guardi billets, no?
Que una persona amb cadira de rodes no pugui fer servir un ascensor, em sembla demencial, apart de políticament incorrecte. Aquí teniu foto del cartell a l'ascensor.

(Resposta a l'off-topic: si, ja no cal que en els guardis, però gràcies igualment ;) )
Fitxers adjunts
ascensor anti-pmr.jpg
ascensor anti-pmr.jpg (86.16 KiB) Visualitzat 4716 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/08/2010 1:34

437.001 ha escrit: Per cert, us hi heu fixat en el nou mega-corredor Gorg/Can Zam-Sagrera-Vall d´Hebron? Comenceu a entendre el perquè de les escales mecàniques a "La"?
M´hi jugo un pinyó que d´aquí a no massa les escales mecàniques de Sagrera L9/10 aniràn més aviat plenes de gent...
Jo m'hi jugo dos a que hi hauran més cues per accedir als dos ascensors, perquè agafar les escales de "La" i després les de Vall d'Hebron, ha de ser per a :mort



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”