










Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:24
Entrada Autor: megapauer » Dilluns 05/07/2010 17:05
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 06/07/2010 8:26
Entrada Autor: wefer » Divendres 09/07/2010 9:58
Entrada Autor: MZA_1600 » Divendres 09/07/2010 10:50
Entrada Autor: wefer » Divendres 09/07/2010 15:04
Bé, és que semblen coloms "tunejats"MZA_1600 ha escrit:Els "coloms" aquests es diuen merles i es caracteritzen per fer un cant semblant al d'un mussol![]()
Entrada Autor: Sky » Divendres 16/07/2010 12:25
Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/07/2010 15:47
ABC acertamoh, ABC no acertamoh...Por el momento, y para aprovechar los meses en que "La Garrafeta" descansa, se ha puesto en marcha un tren convencional, como el de cualquier línea de Cercanías de Renfe, que realiza el mismo recorrido, pero ofreciendo a los viajeros una mayor comodidad y una mejor climatización.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 19/07/2010 13:07
Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 19/07/2010 18:59
Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/07/2010 19:30
MZA_1600 ha escrit:Hauria de ser una locomotora de vapor reversible si la idea es pujar fins La Pobla, tot i que en cap lloc de la notícia posa com la utilitzarien per doblar la capacitat; una candidata pot ser la Garrat Pacific del Central de Aragón que restaura la mateixa ARMF, l'altre idea seria que el tren també circulés el diumenge.
Entrada Autor: marc » Divendres 20/08/2010 22:30
Entrada Autor: marc » Divendres 20/08/2010 23:06
Aquesta altre "Garrafeta" es aquesta, una locomotora, que estava fins fa cosa d'uns tres o quatre anys al museu de Vilanova, i que te una potència similar a la seva cosina.una candidata pot ser la Garrat Pacific del Central de Aragón que restaura la mateixa ARMF
Entrada Autor: Archie-250 » Diumenge 22/08/2010 11:14
La que dieu no es una Garrafeta, si no una Garrat. Es un pél més petita.marc ha escrit:Aquesta altre "Garrafeta" es aquesta, una locomotora, que estava fins fa cosa d'uns tres o quatre anys al museu de Vilanova, i que te una potència similar a la seva cosina.una candidata pot ser la Garrat Pacific del Central de Aragón que restaura la mateixa ARMF
Entrada Autor: genissimon » Dilluns 23/08/2010 13:07
Torna a “Història del transport”