Missatge de Rodalia.info(missatge de fa 26 minuts):
Una autèntica vergonyaAlgú pot explicar als @quimnadal i cia. que si posen trens petits cap a st.vicenç #rod4 anem com a sardines,es perillos i indigne xl preu? via

Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 1:00
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 21/09/2010 20:06
Una autèntica vergonyaAlgú pot explicar als @quimnadal i cia. que si posen trens petits cap a st.vicenç #rod4 anem com a sardines,es perillos i indigne xl preu? via
Entrada Autor: metring » Dimarts 21/09/2010 20:16
I no només a la R4, a la R2 Sud, també, una 451 en simple, i tots enllaunats, per a que diguin després que incrementaven places!!!!!Mako448 ha escrit:AIxó ja passa de taca d'oli,com que anaven a duplicar places a l'R4 Sud?
Missatge de Rodalia.info(missatge de fa 26 minuts):Una autèntica vergonyaAlgú pot explicar als @quimnadal i cia. que si posen trens petits cap a st.vicenç #rod4 anem com a sardines,es perillos i indigne xl preu? via,algú de l'R4 ha notat augment de 447 en simple per aquesta línia?,per qué per posar 447 en simple a l'R4,doncs m'estimava més que haguessin continuat les 465 en simple a l'R4.Espero que sigui un fet puntual.
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 21/09/2010 21:58
La realitat,i pel que estic veient,aquest increment de places d'un 13% a l'R2 Sud i d'un 15% a l'R4 Sud no el veig per enlloc,o sigui,que és totalment fals.A l'R2 Sud l'únic que han fet és que els 465 que abans circulaven en simple anessin en doble(i tot i aixó sembla que és cola alguna 465 en simple),i tota la resta de trens segueix igual,amb colacions de 451 en simple incloses,i a l'R4 Sud pel que sembla és colen 447 en simple.Per tant,engany total.L'increment de places,si realment hi ha hagut,per qué en algunes franges ho dubto pas,el considero al voltant del 5% totalment insuficients per la demanda de l'R2 Sud i l'R4 Sud. Fins i tot considero que la ínia de Rodalies on ha augmentat més les places ha sigut l'R7(la que té menys demanda),i on no han dit res.Rodalies ho fa tot al revèsIgualment, a partir del 6 de setembre, es posaran en servei trens Civia de 5 cotxes en doble composició a la línia R2 sud (Sant Vicenç de Calders - Estació de França per Vilanova). Aquesta mesura permet oferir més de 45.000 places en hora punta amb un increment del 15,5%. Durant tot el dia, els viatgers disposaran de 212.000 places amb un augment del 13% respecte l’oferta actual.
La circulació dels trens Civia de 5 cotxes en doble composició en aquesta línia ha estat possible una vegada Adif ha dut a terme obres d’ampliació d’andanes a diferents estacions de la R2 sud.
D’altra banda, tornaran a circular més trens 447 en doble composició al tram sud de la línia R4 (Sant Vicenç de Calders - Vilafranca - Barcelona), el que significa incrementar en un 26,5% l’oferta habitual en hora punta, amb un total de 42.000 places. En conjunt, durant tot el dia, els viatgers d’aquesta línia disposaran de 155.000 places, el que suposa un augment del 15%.
Entrada Autor: Pere » Dimarts 21/09/2010 22:45
Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 21/09/2010 22:56
De fet,Rodalies hauria de garantir sempre la presència d'interventors en els trajectes on hi ha estacions on no hi han venda de bitllets.Si no m'equivoco i no ha canviat res,a l'R3 és habitual trobar-se interventor.Peró no és suficient amb l'R3,per exemple els Vilanova-EDF de l'R2 haurien de portar interventor,ja que a Garraf si res no ha canviat no és pot comprar el bitllet de cap de les maneres,l'edifici de l'estació és tancat i crec que no n'hi han no validadores,resultat,vaig anar de Garraf a EDF gratis no per qué jo volguès,sinó per qué no podia comprar bitllet,i óbiament l'interventor no va passar.Pere ha escrit:Una altre cosa que no entenc del traspàs és que en comptes d'anar posant cartells a totes les estacions anunciant "controls anti-frau", seria bo recordar al Marc Garcia i al Joaquim Nadal que tenen, encara, estacions sense venda de bitllets.
També els aplicaran la multa de 50€ als que han pujat a una estació sense venda ?
Després el que resulta que tot el tren s'ha pujat a la mateixa estació .... que no tenia venda.
Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 21/09/2010 23:00
Anava a dir que per quan una autovenda a la via 1 de Montcada i Reixac - Manresa, però, per quan venda de bitllets a Castellbell i el Vilar?Pere ha escrit:Una altre cosa que no entenc del traspàs és que en comptes d'anar posant cartells a totes les estacions anunciant "controls anti-frau", seria bo recordar al Marc Garcia i al Joaquim Nadal que tenen, encara, estacions sense venda de bitllets.
També els aplicaran la multa de 50€ als que han pujat a una estació sense venda ?
Després el que resulta que tot el tren s'ha pujat a la mateixa estació .... que no tenia venda.
Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 21/09/2010 23:18
Doncs fastigueja bastant haver d'anar a l'edifici de l'estació quan em cal un senzill. Tampoc demano posar validadores amb portes de vidre, però una autovenda protegida per una persiana (com a Baixador de Vallvidrera o Valldoreix) que baixés a l'hora de finalitzar el servei, seria necessari.UT596001 ha escrit:Mai, ja que no duraria ni cinc minuts. Ja és el que passava amb les antigues validadores amb portes de vidre...victorcasta ha escrit:Anava a dir que per quan una autovenda a la via 1 de Montcada i Reixac - Manresa
Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 21/09/2010 23:24
victorcasta ha escrit:Doncs fastigueja bastant haver d'anar a l'edifici de l'estació quan em cal un senzill. Tampoc demano posar validadores amb portes de vidre, però una autovenda protegida per una persiana (com a Baixador de Vallvidrera o Valldoreix) que baixés a l'hora de finalitzar el servei, seria necessari.UT596001 ha escrit:Mai, ja que no duraria ni cinc minuts. Ja és el que passava amb les antigues validadores amb portes de vidre...victorcasta ha escrit:Anava a dir que per quan una autovenda a la via 1 de Montcada i Reixac - Manresa
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/09/2010 23:28
Però es veu que l'amo de la taifa s'oposa al Túnel de Montcada.josep_serre ha escrit:Tal i com ja vaig dir tenint en compte com tracten els veïns d'aquest municipi les seves estacions, el servei i que van quasi tots sense bitllet jo directament seria partidari de surpimir la parada dels trens a totes les estacions del municipi.
Entrada Autor: metring » Dimecres 22/09/2010 0:07
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 22/09/2010 0:27
Ah! Ara se n'adonen...Sobretot perquè, en els últims anys, els recursos s'han destinat a coses no prioritàries, com ara el tren d'alta velocitat.
Entrada Autor: Pere » Dimecres 22/09/2010 10:36
I a Palautordera, i al Garraf...victorcasta ha escrit:Anava a dir que per quan una autovenda a la via 1 de Montcada i Reixac - Manresa, però, per quan venda de bitllets a Castellbell i el Vilar?Pere ha escrit:Una altre cosa que no entenc del traspàs és que en comptes d'anar posant cartells a totes les estacions anunciant "controls anti-frau", seria bo recordar al Marc Garcia i al Joaquim Nadal que tenen, encara, estacions sense venda de bitllets.
També els aplicaran la multa de 50€ als que han pujat a una estació sense venda ?
Després el que resulta que tot el tren s'ha pujat a la mateixa estació .... que no tenia venda.
Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 22/09/2010 19:02
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 22/09/2010 22:37
Entrada Autor: Vilarrubla » Dimecres 22/09/2010 23:00
És evident... com que el propi PSC veu que el pròxim govern serà de CiU, perquè aquests no ho hagin de canviar tot quan arribin, ja els hi han fet la feina i han agafat el diari a fi a CiU i no al PSC -PdC- o a ERC -EP/L'A-, el d'ICV no el conec XD suposo que algun digital, per això de reciclar XDGuigui ha escrit:Això del diari ja s'ha comentat més amunt. Deu ser que el Grup Godó ha fet un preu d'amic al DPTOP, altrament no m'explico que no hi posin el diari més afecte al règim.
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 22/09/2010 23:19
Entrada Autor: metring » Divendres 24/09/2010 11:32
Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 24/09/2010 11:45
Bé i la seguretat? O un revisor? O el mateix conductor no tenen boca? Perquè van dir veure passar el conductor amb una llanterna, no?metring ha escrit: LA XIFRA
2
trens de rodalies sense megafonia van quedar encallats divendres passat als túnels de Barcelona.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”