Sí, lo que tengais que hablar de ese tema y matizaciones a realizaros mejor por mensaje privado, se sugiere a todos continuar en esta cadena con el tema de la Estación de Francia, por favor, que es lo que nos ocupa.

Saludos,
Sergio
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:32
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 30/11/2009 13:21
Entrada Autor: xevi » Dilluns 25/10/2010 17:05
Entrada Autor: Vilarrubla » Dilluns 25/10/2010 17:45
La única crítica que tinc és el Trambesòs. Està previst perllongar-lo fins al World Trade Center, per tant és incompatible amb la teva proposta. Una altra cosa és si cal o no un bon enllaç amb el TRAM amb una parada propera.xevi ha escrit:Hola a tots,
En breu tindré la possibilitat de parlar amb una de les persones que més tindrà a dir i més influirà en el tancament o no de l’estació de França. He pensat en entregar-li un document amb els motius pels quals no s’ha de tancar aquesta estació. Us demano que entre tots m’ajudeu a definir aquests motius i projectes per mirar de convèncer a aquesta persona.
La meva idea bàsica passaria per:
•Totes les línies de Regionals de via convencional (excepte BCN-Manresa-Lleida i BCN-Puigcerdà) origen i destí a l’Estació de França:
- BCN EdF – Girona
- BCN EdF – Tarragona - Lleida
- BCN EdF – La Plana – Lleida
- BCN EdF – Tarragona – Reus – Riba Roja
- BCN EdF – Tarragona – Aldea – Amposta
• Rodalies – Donar-li num. de línia a la R2 sud i mantenir l’origen i el final a l’Estació de França
• Els trens de Renfe que quedin per Via convencional com per exemple, Caspe, València, etc.
• Trambesòs – origen i final a les vies de l’interior de l’Estació de França
• Nou enllaç amb Metro L4 Barceloneta
Entrada Autor: metring » Dilluns 25/10/2010 18:26
Entrada Autor: iluro » Dilluns 25/10/2010 19:38
Entrada Autor: UT447Barcelona » Dilluns 25/10/2010 21:12
Aquesta es una bona proposta!metring ha escrit:Jo afegiria la possibilitat de fer vies soterrades, per tal que l'estació sigui passant, com en el cas de Príncipe Pío a Madrid, i així seria molt més aprofitable.
Xevi, quin és el límit de temps que tenim per donar les nostres propostes? I gràcies per dir-ho aquí
Entrada Autor: fran83 » Dilluns 25/10/2010 21:21
Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 26/10/2010 0:02
El Zoo no és suprimeix, es desdobla amb la creació del Zoo Marí i el de Ciutadella perd part per passar-lo al parc i fer una connexió entre el parc i la platja.fran83 ha escrit:A mi no m'agradaria gens que la tanquessin. L'estació de Sants és ben lletja; la nova estació de sagrera segurament serà millor, però serà un disseny modern i funcional, res a veure amb l'Estació de Fraça. Jo de petit arribava a barcelona baixant a aquesta estació, i la sensació al final del viatge es ben diferent. Penses que has arribat a una ciutat més bonica que si baixes a sants(Val a dir però, que el tram de poblenou abans d'arribar a l'estació no es de gran bellesa...
Tinc entès que el zoo acabarà fora de la ciutadella. Jo crec que el tranvia podría girar no per circumvalació, sino una mica més aviat, passant per on ara està el zoo, sense perdre la correspondència amb ciutadella, i parant just davant de la entrada principal de l'estació. A més, sempre tenint en compte que el zoo es suprimirà, es podria fer un 'calaix' amb un pendent molt baix, elevant part del carrer de circumvalaciò, permetent cobrir una mica més les vies, encara que a mi no m'agradaria que arribessin cobertes just fins a l'estació.
Entrada Autor: xevi » Dimarts 26/10/2010 8:39
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 26/10/2010 9:38
Entrada Autor: evody » Dimarts 26/10/2010 12:22
Entrada Autor: metring » Dimarts 26/10/2010 12:40
Si se-nyor!!! D'això es tractaria precisament!!!!!!!uriol108 ha escrit:És una llástima ! l'Estació de França podria ser l'Atocha Barcelonina !![]()
Fent diversos nivells de vies per als Regionals, Rodalies, Alta Velocitat i Metro o Tranvia...
Si, en vam parlar a http://transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=11226evody ha escrit:No se visteis en la vanguardia el proyecto para la futura biblioteca en la estacion. Las naves de las vias seran desprovistas de sus forjados y techos, dejando tan solo las vigas tranversales y a merced de la lluvia todo el conjunto. Todo muy bonito y moderno
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 26/10/2010 14:06
Sería el sueño húmedo de los gobernantes de m**rd* que tenemos, pero por suerte no es lo que se va a hacer, porque ni es lo que aparece en el proyecto, ni éste va a afectar la playa de vías, ni pueden tocarse las naves metálicas, ya que por fortuna están protegidas.evody ha escrit:No se visteis en la vanguardia el proyecto para la futura biblioteca en la estacion. Las naves de las vias seran desprovistas de sus forjados y techos, dejando tan solo las vigas tranversales y a merced de la lluvia todo el conjunto. Todo muy bonito y moderno
Entrada Autor: calisay » Dimarts 26/10/2010 14:20
Totalment d'acord: és el disseny que li escau i li interessa més a l'EdF. lo de Principe Pio és 1 gran obra d'enginyeriametring ha escrit:Jo afegiria la possibilitat de fer vies soterrades, per tal que l'estació sigui passant, com en el cas de Príncipe Pío a Madrid, i així seria molt més aprofitable.
Xevi, quin és el límit de temps que tenim per donar les nostres propostes? I gràcies per dir-ho aquí
Entrada Autor: Platanito » Dimarts 26/10/2010 16:18
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 26/10/2010 17:22
Que el defensaven, que el defensaven...Platanito ha escrit:(tot i els manipuladors i analfabets funcionals NIMBY que el defenien).
Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 26/10/2010 17:45
Jo diria millor "defensen" XDLluita1714 ha escrit:Que el defensaven, que el defensaven...Platanito ha escrit:(tot i els manipuladors i analfabets funcionals NIMBY que el defenien).
És car, Platanito, però avui dia, al contrari de quan es va fer l'L4, es poden fer túnels impermeables partint de la injecció de formigó al terreny. El túnel pel litoral es podia haver fet, però no tenia sentit fer baixar un túnel des de Sants fins al Paral·lel per després pujar-lo per la meridiana![]()
Amés, permetria crear un eix entre França i Sagrera per la Meridiana.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”