


TVC
El Periódico
Hora i data actual: 17 set. 2025, 13:19
Entrada Autor: Sagrerenc » 03 nov. 2010, 10:18
Entrada Autor: edamse » 03 nov. 2010, 12:16
Entrada Autor: Guigui » 03 nov. 2010, 12:47
Entrada Autor: Guigui » 03 nov. 2010, 12:51
És a dir, s'han llençat 5 milions dels contribuents per ser incapaços de fer les coses a temps?Finalment, González Marín ha recordat que l'actual estació de Figueres-Vilafant "és provisional", que ha suposat una inversió superior a 5,1 milions d'euros, i que està prevista la construcció de l'estació definitiva en un lloc proper a l'actual.
Entrada Autor: Sagrerenc » 04 nov. 2010, 17:16
Això en tot cas serà a partir de l'any 2020 o 2025, quan estigui acabada la variant de Nîmes i Montpeller i la LGV Languedoc-Roussillon entre Montpeller i Perpinyà, i no d'aquí a un mes, com suposadament ha afirmat el president d'Adif.trensmat ha escrit:Jo crec que el trajecte Figueres - Paris amb tres hores i mitja es pot fer, quan estiguin acabats els nous trens d'alta velocitat com per exemple, el Talgo avril , el tren Oaris de l'empresa Caf i per acabar el nou Agv.
Entrada Autor: Guigui » 06 nov. 2010, 17:30
Entrada Autor: Sagrerenc » 06 nov. 2010, 18:35
Entrada Autor: metring » 06 nov. 2010, 21:56
Però no es va fer inauguració, perquè van dir que després de tants problemes que va comportar fer les obres, hauria estat una burla.Sagrerenc ha escrit:Que es deixin d'inauguracions i tonteries. L'AVE Madrid-Barcelona va ser posat en servei sense cap inauguració, si el problema és d'agendes que ho inaugurin quan vulguin però que ho posin en servei el 13 de desembre, que és quan a tot Europa comença l'any ferroviari.
Entrada Autor: cristian26 » 07 nov. 2010, 12:19
...i perquè la campanya electoral era a tocar i hauria sigut il·legal.metring ha escrit:Però no es va fer inauguració, perquè van dir que després de tants problemes que va comportar fer les obres, hauria estat una burla.
Entrada Autor: Sagrerenc » 07 nov. 2010, 12:29
Correcte el que dieu. I és per això que vull remarcar el que deia abans. El TGV ha de començar a circular quan toca, el que no es pot fer és posposar l'entrada en servei del TGV perquè no es troben dates per inaugurar-lo.cristian26 ha escrit:...i perquè la campanya electoral era a tocar i hauria sigut il·legal.metring ha escrit:Però no es va fer inauguració, perquè van dir que després de tants problemes que va comportar fer les obres, hauria estat una burla.
Entrada Autor: Guigui » 07 nov. 2010, 13:17
Però no us estranyi que acabi passant així. A hores d'ara, és de domini públic que els polítics no fan res per amor al país sinó per la seva pròpia glòria, així que tant se'ls en dóna que la gent s'hagi d'esperar uns quants dies perquè els senyors tinguin a bé d'anar-hi a tallar la cinta.Sagrerenc ha escrit:El TGV ha de començar a circular quan toca, el que no es pot fer és posposar l'entrada en servei del TGV perquè no es troben dates per inaugurar-lo.
Entrada Autor: Trenscat » 08 nov. 2010, 08:33
Entrada Autor: UT596001 » 09 nov. 2010, 11:58
Suposo que ho mantindran per als viatgers del servei TER l'edifici actual, tot i que el nou edifici és el que tindrà correspondència amb la nova estació d'autobusos... suposo que mantindran els dos, un de cara als que vinguin en cotxe i/o autobús departamental, i l'altre per els que arribin a peu i/o autobús urbàTrenscat ha escrit:A mi m'agrada bastant com ha quedat el nou edifici perquè a més se suposa que es mantindrà l'estació clàssica (el centre del món segons Dalí) en ple servei.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025