
Prova per a frikis metreros
Re: Prova per a frikis metreros
Juer !!! tava feta caldo !!! Llavors mai va entra en funcionament ? Una mica de historia please ! 

Home, tant, tant feta caldo...Faltaven unes rajoles, però segurament ja devien pensar en retirar-la, perquè sinó...evody ha escrit:Juer !!! tava feta caldo !!! Llavors mai va entra en funcionament ? Una mica de historia please !
Perdoneu però m´ he perdut. De que estem parlant?metring ha escrit:Home, tant, tant feta caldo...Faltaven unes rajoles, però segurament ja devien pensar en retirar-la, perquè sinó...evody ha escrit:Juer !!! tava feta caldo !!! Llavors mai va entra en funcionament ? Una mica de historia please !
Ell parlava de l'accés clausurat de Sagrada Família, de que estava una mica degradat.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
http://www.goear.com/listen/7a98d79/---
dues preguntes, d'una se la resposta...i de l'altra no me'n recordo
1) quina sèrie de tren és això?
2) i on està enregistrat?
dues preguntes, d'una se la resposta...i de l'altra no me'n recordo

1) quina sèrie de tren és això?
2) i on està enregistrat?

ES PELIGROSO ASOMARSE
Un enregistrament de 1000 o 1100Mortadel·lo ha escrit:http://www.goear.com/listen/7a98d79/---
dues preguntes, d'una se la resposta...i de l'altra no me'n recordo![]()
1) quina sèrie de tren és això?
2) i on està enregistrat?





Quant els trobo a faltar

No escolto megafonia, podria ser un 1100, i pel que sembla, es un traçat amb varies corbes, jo apostaria que és entre Verdaguer i Maragall.
El metro de Barcelona amb motoristes!
De Ciutadella a Jaume I.
Què és alló??
Jo vot per el trajecte de Urquinaona a Barceloneta. Per què? Segons he escoltat la sortida, m'ha semblat que era un 1000/1100, i he recordat un vídeo a youtube i crec que és el mateix so, o gairebé. Ho sento! Però no sóc tan pro com per reconèixer el trajecte només pel so!
Font:
Per cert, Ja que estem, aquest és un vídeo molt curiós, ja que es veuen de reüll tant Correus com "Banc-Beates-ComHoVulguemAnomenar" encara que probablement no us estic ensenyant res que no hagueu vist abans...
Salutacions!
La Xan

Font:
Per cert, Ja que estem, aquest és un vídeo molt curiós, ja que es veuen de reüll tant Correus com "Banc-Beates-ComHoVulguemAnomenar" encara que probablement no us estic ensenyant res que no hagueu vist abans...
Salutacions!
La Xan

I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
They'll never believe it now, we're on our way
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Veient aquest video, he recordat el veritable encant del metro Barceloní. Al febrer, vaig ser-hi a parís i vaig veure els seus sorollosos metros amb rodes de cotxe, i vaig pensar que tenien un encant que aquí no hi ha. No recordava el soroll dels 1100, o dels 1000... allò era un metro de debò. Després es queixen que no és solvent... si en comptes de comprar tants trens nous, els cuidessin...
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Tens tota la raó!!Lluita1714 ha escrit:Veient aquest video, he recordat el veritable encant del metro Barceloní. Al febrer, vaig ser-hi a parís i vaig veure els seus sorollosos metros amb rodes de cotxe, i vaig pensar que tenien un encant que aquí no hi ha. No recordava el soroll dels 1100, o dels 1000... allò era un metro de debò. Després es queixen que no és solvent... si en comptes de comprar tants trens nous, els cuidessin...
I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
They'll never believe it now, we're on our way
la meva aposta és:
- tren de la sèrie 1100.
- el segon intertrajecte ( la segona vegada que inicia la marxa) es un recorregut en baixada, ja que el tren accelera poc a l'inici i després frena durant una gran estona, per la qual cosa que es una baixada. La baixada de Joanic, o Verdaguer, potser?
- tren de la sèrie 1100.
- el segon intertrajecte ( la segona vegada que inicia la marxa) es un recorregut en baixada, ja que el tren accelera poc a l'inici i després frena durant una gran estona, per la qual cosa que es una baixada. La baixada de Joanic, o Verdaguer, potser?
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
la primera pregunta l'heu encertada tots, és un 1100, la segona....juraria que era verdaguer-girona-passeig de gràcia però igual podria ser algun altre trajecte, no ho tinc molt clar
tinc més grabacions sorpresa, la setmana que ve seguim
tinc més grabacions sorpresa, la setmana que ve seguim

ES PELIGROSO ASOMARSE
A l'última estació se sentia força més rebombori que a l'altre, per tant em sembla bastant més probable que es tracti de Passeig de Gràcia en comptes de Ciutadella - Vila Olímpica o Verdaguer.
a veure els que tenen bona memòria, si us en recordeu d'aquest personatge que es trobava/troba a una estació de Metro.


Bona nit a tots:
Encara que no sigui el post addient em presentaré de manera "reduïda":
Em dic Jordi i soc del Vendrell. També soc "metrero" empedernit.
En respecte a la grabació del Mortadel-lo, jo m´inclino més pel tram de Joanic- AlfonsX- Guinardó, Ja que al minut oo:58 deixa de traccionar i s´inscriu en una corba. En l´altre part de trajecte, crec que s´ajusta bastant al trajecte Alfons X- Guinardó, ja que el atp sembla que no el deixi passar de 45 i despres s´inscriu en una corba com a la entrada de Guinardó.
Bé, aquest es el meu parer.
Salutacions a tothom.
Jordi
Encara que no sigui el post addient em presentaré de manera "reduïda":
Em dic Jordi i soc del Vendrell. També soc "metrero" empedernit.
En respecte a la grabació del Mortadel-lo, jo m´inclino més pel tram de Joanic- AlfonsX- Guinardó, Ja que al minut oo:58 deixa de traccionar i s´inscriu en una corba. En l´altre part de trajecte, crec que s´ajusta bastant al trajecte Alfons X- Guinardó, ja que el atp sembla que no el deixi passar de 45 i despres s´inscriu en una corba com a la entrada de Guinardó.
Bé, aquest es el meu parer.
Salutacions a tothom.
Jordi
Hola Jordi, benvingut, aqui hi som uns quants boixos per aquests temes "metreros" i molts mes!!!
Sobre aquest mitic fil del FTC i amb la "practica" i quasi segura "abducio" del foraire que'l va iniciar (1) i amb la manca de la primera foto i alguna mes el fil queda com una mica de "sinsentido" i costa agafar el sentit del mateix, potser es podria "refusionar" amb dos tambe de mitics: el de la "prova facil de nivell" i el de la "prova alta de nivell" i si hi ha algun element gràfic que amb el temps s'ha esborrat intentar tornar a pujar-lo.
(1) Evidentement ho dic en conya, fa molt que no escriu i el fet que deixes caducar el domini registrat per ell mateix,Barnametro.org no fa bona espina, esperem que estigui be, de fet si es va a l'antiga pagina Barnametro.org, surten uns calederis xinesos o japonesos!!!
Sobre aquest mitic fil del FTC i amb la "practica" i quasi segura "abducio" del foraire que'l va iniciar (1) i amb la manca de la primera foto i alguna mes el fil queda com una mica de "sinsentido" i costa agafar el sentit del mateix, potser es podria "refusionar" amb dos tambe de mitics: el de la "prova facil de nivell" i el de la "prova alta de nivell" i si hi ha algun element gràfic que amb el temps s'ha esborrat intentar tornar a pujar-lo.
(1) Evidentement ho dic en conya, fa molt que no escriu i el fet que deixes caducar el domini registrat per ell mateix,Barnametro.org no fa bona espina, esperem que estigui be, de fet si es va a l'antiga pagina Barnametro.org, surten uns calederis xinesos o japonesos!!!
Quin gust tornar a escoltar aquest so tant característic que ja s'ha perdut...
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Es un 1100, s'escolta el fre neumatic (buidament de cilindres) , so que el diferencia d'un 1000.
Es el tram Joanic-Alfons X-Guinardó. De Joanic a Alfons-X el tren puja sota l'avinguda Pi Margall, per tant, ha de traccionar fins arribar a la corba dreta d'entrada a Alfons X. Surt d'Alfons-X al tram que ve abans de la baixada sota ronda Guinardó. S'escolta el soroll de la corba cap a l'esquerra i en baixada d'entrada a Guinardo-Hosp de Sant Pau.
L'unic que comfon es l'avis de tancamente de portes, que sembla d'un 1000 (l'interval era bastant mes rapid que a un 1100).
Es el tram Joanic-Alfons X-Guinardó. De Joanic a Alfons-X el tren puja sota l'avinguda Pi Margall, per tant, ha de traccionar fins arribar a la corba dreta d'entrada a Alfons X. Surt d'Alfons-X al tram que ve abans de la baixada sota ronda Guinardó. S'escolta el soroll de la corba cap a l'esquerra i en baixada d'entrada a Guinardo-Hosp de Sant Pau.
L'unic que comfon es l'avis de tancamente de portes, que sembla d'un 1000 (l'interval era bastant mes rapid que a un 1100).
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
coooorrectesigfrid440s ha escrit:Es un 1100, s'escolta el fre neumatic (buidament de cilindres) , so que el diferencia d'un 1000.
Es el tram Joanic-Alfons X-Guinardó. De Joanic a Alfons-X el tren puja sota l'avinguda Pi Margall, per tant, ha de traccionar fins arribar a la corba dreta d'entrada a Alfons X. Surt d'Alfons-X al tram que ve abans de la baixada sota ronda Guinardó. S'escolta el soroll de la corba cap a l'esquerra i en baixada d'entrada a Guinardo-Hosp de Sant Pau.
L'unic que comfon es l'avis de tancamente de portes, que sembla d'un 1000 (l'interval era bastant mes rapid que a un 1100).

ES PELIGROSO ASOMARSE
- Serralson 10300
- N3
- Entrades: 33
- Ubicació: Carmel L5
Serie600 ha escrit:Hola:
"Dissortadament", creem -algunes persones, no tothom- certs vincles "afectius" amb determinats objectes que ens envolten durant la vida. Des d'una cartera (billeter, em refereixo) fins a un aparell electronic, com pot esser un telefon mobil, per exemple.
Inconscientment li donem una "vida" i uns "sentiments" que realment no existeixen. Aquell objecte no te res "dintre" mes enlla del que nosaltres mateixos li poguem o volguem donar.
En aquest cas, projectem els nostres sentiments de tristor per uns cotxes (trens) que han format part de la nostra vida i la nostra rutina. Alguns hem "crescut" dintre d'ells. Hem anat a escola, la nostra primera sortida, etc. I volguem o no, aquestos sentiments surten en aquestos moments.
Posiblement els objectes si que tenen una "anima" i en el cas d'aquest 1000, despres de correr tant pel subsol, se li ha "empeltat" alguna cosa dels seus usuaris. Una mena "d'energia" (ves a saber) al seu interior que fa que ara presenti aquest aspecte de tristor. Que realment la seva estructura esta "notant" que desapareixera (si ja no ho ha fet ja en aquest moment) i per aixo dona aquesta sensacio.
Aquesta "energia" o "vibracions" que se li han "trasmes" durant anys dels seus usuaris, s'ha "impregnat" a les seves parets i estructura i d'alguna manera s'ha convertit en un ens "viu" que es dona conta del seu final.
Nois, no em foteu cas. No estic escrivint ara pas amb el cap. Ho faig amb el cor i intento no "desfer-me".
Ja se que es totalment ximple tenir "sentiments" cap un objecte inamimat, una maquina, etc. Pero coi!, es que es molt dificil no tenir-ne en aquestos moments cap aquestos trens que han donat (i podrien continuar) tan bon servei i que han estat l'identitat d'una epoca al Metro de Barcelona.
Sal.lutacions:
Serie600






M'has emocionat....I que consti que ho dic seriosament. Ja que coincideixo del tot amb el que has exposat....
"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein