Jo recordo horaris dels anys 90 de la C-4 on s'indicava la fletxeta indicant que continuava a Lleida.jordij ha escrit:Als nous horaris de la R4 alguns trens tenen al costat de Manresa una fletxa i "Lleida". Són els mateixos que surten als horaris de Media Distancia del web de renfe (http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 0final.pdf)
Encara que ara aquests serveis els fan els Rodalies perquè la línia està tallada de Manresa a Calaf, suposo que això de que integrin els regionals dins els horaris de rodalies dóna senyals de que el traspàs de Regionals ja comença a ser una realitat, no?
Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Doncs ja aniria sent hora que ho posessin!Sagrerenc ha escrit:Doncs als horaris de l'R2 no s'indica que alguns trens Regionals cadenciats tenen l'origen/destinació més enllà de Maçanet-Massanes o Sant Vicenç de Calders.jordij ha escrit:Als nous horaris de la R4 alguns trens tenen al costat de Manresa una fletxa i "Lleida". Són els mateixos que surten als horaris de Media Distancia del web de renfe (http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 0final.pdf)
Encara que ara aquests serveis els fan els Rodalies perquè la línia està tallada de Manresa a Calaf, suposo que això de que integrin els regionals dins els horaris de rodalies dóna senyals de que el traspàs de Regionals ja comença a ser una realitat, no?
Jo recordo que algú va penjar horaris de l'R2 Sud de principis de 90's,i recordo com molts trens desprès de Sant Vicenç de Calders posava la fletexeta i la destinació real del tren:Tortosa,Saragosa,Móra La Nova,Lleida,etc...Tot i que avui en dia els únics trens de Rodalies que continuen més enllà de SVC són un a Lleida per el matí i el Reus de la tarda,abans en canvi n'hi havien molts més,i amb més destinacions.
Aixó de la fletxeta crec que és un gran encert,peró s'hauria d'aplicar també als horaris de l'R2,tant els que segueixen cap a Cerbere per la banda nord com els que segueixen a Lleida i Reus per la banda sud.
Aixó de la fletxeta crec que és un gran encert,peró s'hauria d'aplicar també als horaris de l'R2,tant els que segueixen cap a Cerbere per la banda nord com els que segueixen a Lleida i Reus per la banda sud.
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 6020.shtml
El 50% d'incidents de Rodalies un cop fet el traspàs són culpa d'Adif
CiU haurà de decidir ara si renegocia amb el Govern les actuals competències
Diumenge, 2 de gener del 2011 CRISTINA BUESA
Durant l'any que es va acabar divendres passat, Rodalies ha estat competència del Govern de la Generalitat. Aquesta circumstància, que és sabuda per la majoria de gent però ignorada per molts altres, ha suposat canvis en l'organització dels serveis ferroviaris de proximitat. Des d'ahir, a més a més, Catalunya també es responsabilitza dels combois Regionals. Una estrena que coincideix amb el canvi al Govern català i qui ho sap també si amb nous canvis.
CiU s'ha esgargamellat durant mesos sobre el traspàs «amputat» que representava encarregar-se tan sols de la gestió dels trens però mantenir en mans d'Adif la infraestructura. El fins fa uns dies portaveu d'Infraestructures al Parlament i diputat nacionalista, Josep Rull, qualifica d'«imperceptible» el canvi de mans a Rodalies. Gràficament, Rull sosté que únicament s'ha dut a terme un canvi de logotip dels trens i poca cosa més.
ESTACIONS MÉS NETES / Encara s'ha de veure què farà l'Executiu d'Artur Mas. CiU sempre ha assegurat que, si aconseguia la presidència, renegociaria amb el Govern central la gestió d'aquests serveis. No obstant, la conjuntura econòmica fa presagiar que aquests canvis no seran imminents, a més que el mateix Estatut tampoc contempla que es traspassin les competències sobre la infraestructura, és a dir, sobre vies, instal·lacions elèctriques i tot el que no siguin trens.
CiU s'ha imaginat una millora substancial a Rodalies si la Generalitat assumeix el que ara ja té, i que opera Renfe, i el que és responsabilitat del gestor de la infraestructura, Adif. Sense poder saber per endavant si aquest canvi d'escenari suposaria una millora, les xifres del primer any de traspàs revelen que el 50% de les incidències han estat ocasionades per la infraestructura, que depèn d'Adif, segons el coordinador de Rodalies, Marc Garcia. El 19% van ser per atropellaments; el 17% per causes al marge de l'operació ferroviària ; l'11% pels trens (responsabilitat de la Generalitat) i el 3% per obres.
Garcia presenta la millora de l'oferta comercial o la incorporació de nous trens com alguns dels aspectes guanyats en aquests primers 12 mesos. També assegura que la informació és de més qualitat i que han posat en marxa un pla de xoc perquè les estacions de Rodalies estiguin més netes.
El 50% d'incidents de Rodalies un cop fet el traspàs són culpa d'Adif
CiU haurà de decidir ara si renegocia amb el Govern les actuals competències
Diumenge, 2 de gener del 2011 CRISTINA BUESA
Durant l'any que es va acabar divendres passat, Rodalies ha estat competència del Govern de la Generalitat. Aquesta circumstància, que és sabuda per la majoria de gent però ignorada per molts altres, ha suposat canvis en l'organització dels serveis ferroviaris de proximitat. Des d'ahir, a més a més, Catalunya també es responsabilitza dels combois Regionals. Una estrena que coincideix amb el canvi al Govern català i qui ho sap també si amb nous canvis.
CiU s'ha esgargamellat durant mesos sobre el traspàs «amputat» que representava encarregar-se tan sols de la gestió dels trens però mantenir en mans d'Adif la infraestructura. El fins fa uns dies portaveu d'Infraestructures al Parlament i diputat nacionalista, Josep Rull, qualifica d'«imperceptible» el canvi de mans a Rodalies. Gràficament, Rull sosté que únicament s'ha dut a terme un canvi de logotip dels trens i poca cosa més.
ESTACIONS MÉS NETES / Encara s'ha de veure què farà l'Executiu d'Artur Mas. CiU sempre ha assegurat que, si aconseguia la presidència, renegociaria amb el Govern central la gestió d'aquests serveis. No obstant, la conjuntura econòmica fa presagiar que aquests canvis no seran imminents, a més que el mateix Estatut tampoc contempla que es traspassin les competències sobre la infraestructura, és a dir, sobre vies, instal·lacions elèctriques i tot el que no siguin trens.
CiU s'ha imaginat una millora substancial a Rodalies si la Generalitat assumeix el que ara ja té, i que opera Renfe, i el que és responsabilitat del gestor de la infraestructura, Adif. Sense poder saber per endavant si aquest canvi d'escenari suposaria una millora, les xifres del primer any de traspàs revelen que el 50% de les incidències han estat ocasionades per la infraestructura, que depèn d'Adif, segons el coordinador de Rodalies, Marc Garcia. El 19% van ser per atropellaments; el 17% per causes al marge de l'operació ferroviària ; l'11% pels trens (responsabilitat de la Generalitat) i el 3% per obres.
Garcia presenta la millora de l'oferta comercial o la incorporació de nous trens com alguns dels aspectes guanyats en aquests primers 12 mesos. També assegura que la informació és de més qualitat i que han posat en marxa un pla de xoc perquè les estacions de Rodalies estiguin més netes.
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Ja no només són les enganxines del civia sinó que fins i tot publicitat a tot el cotxe, estil FGC:

447-154R amb publicitat de "Temps de Neu" de TV3 a Hospitalet de Llobregat, aquesta tarda.

447-154R amb publicitat de "Temps de Neu" de TV3 a Hospitalet de Llobregat, aquesta tarda.
I, a sobre, gairebé només hi ha autobombo. Per això, no calia fer fora els grafitaires.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ara tindrà més al·licient sortir a caçar una 447. Si bé no m'entusiasma aquest tipus de publicitat que ho tapa tot s'ha de reconèixer que dóna més varietat visual al parc de trens de Rodalies. I home, no crec que es pugui comparar amb els grafitis que taparien tot el tren sense cap mena d'escrúpol (i amb una estètica pitjor pel meu gust).
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Tinc entès que els grafitaires no paguen per pintar els trens, els anunciants normalment si. Per altra banda els grafitis no s'acostumen a entendre i l'objectiu que tenen és tocar els ous i demostrar les grans "virtuts" que té el seu creador. Pot ser que els anuncis també toquin els ous no deixant veure el paisatge, però no crec que es puguin comparar.Guigui ha escrit:I, a sobre, gairebé només hi ha autobombo. Per això, no calia fer fora els grafitaires.
El programa temps de neu fa un viatge amb el tren blanc el 9 de gener i potser ho fan amb aquest tren.
Quan el pagano d'un anunciant és el mateix que el de l'empresa "beneficiària", no té cap sentit. Omples un forat per deixar-ne un altre d'obert, i a sobre emprenyes el personal tancant-lo en gàbies opaques.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N6
- Entrades: 188
Quina xapussa li han ficat a la 447 entre la decoració i l´anunci.
I ara no podren veure a fora com tapa les finestres, l´anunci. Puffff!

I no podien aprofitar l'espai on no hi ha finestres. Això sí, el taronja de les portes, que no el toqui ningú.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Tenint en compte que faran publicitat si o si al menys que quedi a casa XDGuigui ha escrit:Quan el pagano d'un anunciant és el mateix que el de l'empresa "beneficiària", no té cap sentit. Omples un forat per deixar-ne un altre d'obert, i a sobre emprenyes el personal tancant-lo en gàbies opaques.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Home posats a que han de fer publicitat, que en treguin algun benefici al menys...Vilarrubla ha escrit:Tenint en compte que faran publicitat si o si al menys que quedi a casa XDGuigui ha escrit:Quan el pagano d'un anunciant és el mateix que el de l'empresa "beneficiària", no té cap sentit. Omples un forat per deixar-ne un altre d'obert, i a sobre emprenyes el personal tancant-lo en gàbies opaques.

- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
La unitat pintada amb els colors del programa Temps de Neu començarà a fer el Tren Blanc aquest dissabte.
Temps de Neu celebra els 25 anys i porten als guanyadors d'un concurs a la Molina amb el Tren Blanc i el forfet gratuït. És justament el dia que comença el Tren Blanc pel que entenc que suposo que aquesta publi potser simplement és un acord de col·laboració entre el programa i Renfe per promocionar el Tren Blanc.
Temps de Neu celebra els 25 anys i porten als guanyadors d'un concurs a la Molina amb el Tren Blanc i el forfet gratuït. És justament el dia que comença el Tren Blanc pel que entenc que suposo que aquesta publi potser simplement és un acord de col·laboració entre el programa i Renfe per promocionar el Tren Blanc.
Fa poc havia fet un comentari sobre la publicitat als trens, i sembla que ja s'hi havia pensat abans...
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Clar però no treu que després altres empreses també en facin. O al TRAM només fa publi TV3?Altaria_Trianilla ha escrit:Home posats a que han de fer publicitat, que en treguin algun benefici al menys...Vilarrubla ha escrit:Tenint en compte que faran publicitat si o si al menys que quedi a casa XDGuigui ha escrit:Quan el pagano d'un anunciant és el mateix que el de l'empresa "beneficiària", no té cap sentit. Omples un forat per deixar-ne un altre d'obert, i a sobre emprenyes el personal tancant-lo en gàbies opaques.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Avui a la web de Rodalies Catalunya per fi han posat "aturat" en comptes de "detingut",com posen sempre:

Per alguna cosa que fan bé els de Rodalies Catalunya,i en especial pel que fa referent al català,se'ls ha d'aplaudirTren de S.V. Calders (20:38) a Estació França (21:50) es troba aturat a Sitges per atropellament d'una persona via @gencat


-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Sí, i al capdevall qui paga el programa Temps de Neu són les estacions d'esquí.
Del que es tracta és de criticar.
Això sí el que no m'agrada de la publicitat és que no es respectin les finestres.
Del que es tracta és de criticar.
Això sí el que no m'agrada de la publicitat és que no es respectin les finestres.
Vilarrubla ha escrit:
Clar però no treu que després altres empreses també en facin. O al TRAM només fa publi TV3?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Tres de les quals (La Molina, Masella i Vall de Núria) són directament o indirecta de la Generalitat, i altres en reben subvencions.josep_serre ha escrit:Sí, i al capdevall qui paga el programa Temps de Neu són les estacions d'esquí.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I no és casualitat que la conselleria responsable hagi canviat de partit (sobretot, de quins partits).Mako448 ha escrit:Avui a la web de Rodalies Catalunya per fi han posat "aturat" en comptes de "detingut",com posen sempre:
Per alguna cosa que fan bé els de Rodalies Catalunya,i en especial pel que fa referent al català,se'ls ha d'aplaudirTren de S.V. Calders (20:38) a Estació França (21:50) es troba aturat a Sitges per atropellament d'una persona via @gencat![]()
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.