Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Posteriormente el 465-227 hizo el Terrassa (19:52)-Martorell (21:11). Curiosamente ayer por la mañana fui un rato a Barcelona y para volver a Cerdanyola me tocó precisamente el 465-227 haciendo el L'Hospitalet (12:41)-Martorell (13:46).
Y comentar que el lunes el Martorell (19:19)-Terrassa (20:39) se hizo con el 465-238, pero ayer ya volvió a su composición habitual con doble de 447.
Y comentar que el lunes el Martorell (19:19)-Terrassa (20:39) se hizo con el 465-238, pero ayer ya volvió a su composición habitual con doble de 447.
Avui estic a la cafeteria de l'Estació de Sant Feliu de Llob. i veig un civia 465 direcció l'Hospitalet entre les 07:25-07:35. Que és el que ve de Martorell fent la línia R7? Perquè per allà no hi passa la línia, per St. Feliu. O és que desprès de Martorell va directament a l'Hospitalet per tornar a fer la línia R7 o una altra?
Avui el servei Terrassa 8:01 - L'Hospitalet 8:56 s' ha dut a terme amb 465, la he vist a Sants i ara no recordo quina era... Apuntar també que el servei L'Hospitalet 8:52 - Martorell 9:55 ha estat cobert amb 2x447 no se si això és habitual...
Salutacions des de la punta nord de la R4
Alguns R7 a hora punta del matí en comptes d'inciar recorregut a L'Hospitalet,ho fan a Molins de Rei(1),Martorell(2),Vilafranca del Penedès(1)i Sant Vicenç de Calders(2).El servei que vas veure és el Molins de Rei(7.26)-Martorell(8.46)que desde el setembre va sempre amb Civia.albert28 ha escrit:Avui estic a la cafeteria de l'Estació de Sant Feliu de Llob. i veig un civia 465 direcció l'Hospitalet entre les 07:25-07:35. Que és el que ve de Martorell fent la línia R7? Perquè per allà no hi passa la línia, per St. Feliu. O és que desprès de Martorell va directament a l'Hospitalet per tornar a fer la línia R7 o una altra?
L'R7 que comentava l'usuari Mari en realitat és procedent de Martorell(8.28),fa el recorregut Martorell-L'Hospitalet-UAB-Martorell.,i normalment ba amb doble de 447.I sobre l'R4 Terrassa(8.01)-l'Hospitalet(8.56)desde el setembre va sempre amb Civia,abans del tall del túnel de la Meridiana el veia amb 440R aquest servei.Vaja que ja són serveis que és fan amb civia pràcticament cada dia.
Avui el Rodalies Martorell(19.19)-Terrassa(20.39)anava amb Civia,exactament el 465.219.I crec que la mateixa unitat ha fet el Terrassa(17.52)-Martorell(19.11),que també anava amb Civia,me l'he creuada just abans de Sagrera-Meridiana,anava amb un retard considerable i plena de gent,i el que m'ha soprès del tot,duïa els indicadors posant "Molins de Rei",al arribar Sagrera meridiana als indicadors de la via direcció Sants posava Martorell,ràpidament han canviat a St.Vicenç de Calders i ha arribat el Rodalies Manresa-SVC en un minut.
Tenint en comtpe que el rodalies Martorell(19.19)-Terrassa(20.39)anava amb puntualitat i el Terrassa(17.52)-Martorell(19.11)amb un retard considerable de 15-20 minuts(ha passat per Sagrera-Meridiana a les 18.48,quan aquesta hora havia d'estar a L'Hospitalet),sospito que aquest ha acabat a Molins de Rei per qué el servei invers no vagui amb retard.Realment curiòs.
Algú ha vist aquest Terrassa(17.52)-Martorell(19.11)que realment anès amb la 465.219?
Tenint en comtpe que el rodalies Martorell(19.19)-Terrassa(20.39)anava amb puntualitat i el Terrassa(17.52)-Martorell(19.11)amb un retard considerable de 15-20 minuts(ha passat per Sagrera-Meridiana a les 18.48,quan aquesta hora havia d'estar a L'Hospitalet),sospito que aquest ha acabat a Molins de Rei per qué el servei invers no vagui amb retard.Realment curiòs.
Algú ha vist aquest Terrassa(17.52)-Martorell(19.11)que realment anès amb la 465.219?
Hoy martes he visto el Martorell (17:27)-Terrassa (18:44) y el Terrassa (18:52)-Sant Vicenç de Calders (20:55) hechos con el 465-254.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Estic al Terrassa (19.52) - Martorell (21.11) servit amb la unitat 465-243.
Aquest servei desde l'obertura de Sagrera-Meridiana és fa cada dia de dilluns a divendres amb Civiavictorcasta ha escrit:Estic al Terrassa (19.52) - Martorell (21.11) servit amb la unitat 465-243.

-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
De serveis Civia fixos, què no siguin els Terrassa-Hospitalet són:Mako448 ha escrit:Aquest servei desde l'obertura de Sagrera-Meridiana és fa cada dia de dilluns a divendres amb Civiavictorcasta ha escrit:Estic al Terrassa (19.52) - Martorell (21.11) servit amb la unitat 465-243.
Martorell 4.58 - Terrassa 6.18
Terrassa 6.34 - Martorell 7.53
L'Hospitalet 6.13 - Terrassa 7.09
Terrassa 19.52 - Martorell 21.11
El 465-257 ya está en servicio. Ayer por la mañana lo vi en la R7 haciendo los servicios L'Hospitalet (11:11)-Cerdanyola Universitat (11:53) y Cerdanyola Universitat (12:29)-L'Hospitalet (13:11)
També s'ha posat en servei el 465.256,ahir el vaig veure amb un R7 cap a Cerdanyola Universitat.Desconeixo si s'han posat en servei el 465.258 i el 465.259,els dos estàn pintats amb els colors de RdC,per tant podrien estar ja en servei i si no ho faràn ben aviat.
També dir que el L'Hospitalet(20.13)-Terrassa(21.09)que portava desde setembre del 2009 fent-se amb Civia 465 desde fa un temps va sempre amb 447,i a sobre en simple,cosa que comporta una reducció de la capacitat,i aixó diuen que és millorar el servei?
Jo no entenc una cosa,si compren molts civies nous,en teoria hauria de quedar molt material alliberat,per qué nassos no ho aprofiten per doblar les composicions dels trens que a hora punta de la tarda van en simple de 447(sobretot a l'R3 i dos Hospitalet-Terrassa del vespre i el Hospitalet-Manresa del vespre que també el posen en simple)?
També dir que el L'Hospitalet(20.13)-Terrassa(21.09)que portava desde setembre del 2009 fent-se amb Civia 465 desde fa un temps va sempre amb 447,i a sobre en simple,cosa que comporta una reducció de la capacitat,i aixó diuen que és millorar el servei?
Jo no entenc una cosa,si compren molts civies nous,en teoria hauria de quedar molt material alliberat,per qué nassos no ho aprofiten per doblar les composicions dels trens que a hora punta de la tarda van en simple de 447(sobretot a l'R3 i dos Hospitalet-Terrassa del vespre i el Hospitalet-Manresa del vespre que també el posen en simple)?
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
I la gran majoria d'R1 Molins-Mataró van en 447 simple. No sé com ho fa la gent per viatjar així...Mako448 ha escrit:També s'ha posat en servei el 465.256,ahir el vaig veure amb un R7 cap a Cerdanyola Universitat.Desconeixo si s'han posat en servei el 465.258 i el 465.259,els dos estàn pintats amb els colors de RdC,per tant podrien estar ja en servei i si no ho faràn ben aviat.
També dir que el L'Hospitalet(20.13)-Terrassa(21.09)que portava desde setembre del 2009 fent-se amb Civia 465 desde fa un temps va sempre amb 447,i a sobre en simple,cosa que comporta una reducció de la capacitat,i aixó diuen que és millorar el servei?
Jo no entenc una cosa,si compren molts civies nous,en teoria hauria de quedar molt material alliberat,per qué nassos no ho aprofiten per doblar les composicions dels trens que a hora punta de la tarda van en simple de 447(sobretot a l'R3 i dos Hospitalet-Terrassa del vespre i el Hospitalet-Manresa del vespre que també el posen en simple)?
Doncs jo a l'R1 Molins-Mataró el que veig més són doble de 447,seguit de 465 en simple i 464 en doble,algún cop 464 en simple i per últim 447 en simple és el que veig menys.
Doncs dilluns vaig veure el Mataró-Molins de Rei amb hora de pas a les 18.38 per Plaça Catalunya amb doble de 464.PoLeTe124 ha escrit:
Els 464+464 ja no fan els Molins-Mataró
La resta són 447 doble i 465 simple.
Els Molins-Mataró,a l'igual que els Hospitalet-Mataró/Calella,un dia et pot apareixer una doble de 447,el següent un 465,l'altre una doble de 464,etc...no hi ha material fixe per aquests serveis(obiament el que no veuràs mai és un 450/451 en aquesta relació).Pràcticament cada dia és diferent.No és com l'R4 on els pocs sevries al dia que van amb Civia són fixats amb aquests,i pràcticament mai van amb 447,el mateix quan el tall de la Meridiana i circulaven els Civies a l'R4 Sud,cada dia els mateixos serveis eren sempre Civia i els altres serveis sempre eren 447,estaven fixats.Peró a l'R1 un dia et pot aparèrixer un Civia i el següent un 447 en el mateix servei,no se si m'explico.
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
Doncs aquell servei, en teoria, es fa amb doble 447Mako448 ha escrit:Doncs dilluns vaig veure el Mataró-Molins de Rei amb hora de pas a les 18.38 per Plaça Catalunya amb doble de 464.PoLeTe124 ha escrit:
Els 464+464 ja no fan els Molins-Mataró
La resta són 447 doble i 465 simple.
-
- N4
- Entrades: 72
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
El tram de Barcelona-St Vicenç (el que vindria a ser la part sud de la r4 de rodalies renfe de barcelona) i ja fa molt de temps que no pujo en un civia. On han anat a parar (a part de les altres linies)? quin es el motiu? Espero que tornin, son una meravella els 465
-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
Malauradament, només circulen 2 Civies al dia entre Martorell i Terrassa des del restabliment del servei a l'R3, R4 i R7...vilafranca ha escrit:El tram de Barcelona-St Vicenç (el que vindria a ser la part sud de la r4 de rodalies renfe de barcelona) i ja fa molt de temps que no pujo en un civia. On han anat a parar (a part de les altres linies)? quin es el motiu? Espero que tornin, son una meravella els 465


Desde el restabliement del túnel de la Merdiana sí que han arribat Civies a Vilafranca i St.Vicenç,peró en comptagotes.Fins i tot van arribar a Manresa el passat 26 de Gener(peró coincidint amb la vaga de zel).
No crec que tardin gaire a implantar les dobles de 465 a l'R1,espero que en aquell moment translladin les dobles de 464 a l'R4,peró també caldria abans apujar les andanes dels baixadors entre Terrassa i Manresa,peró aixó marauradament em temo que no ho faràn mai,simplement per qué a Renfe i a Adif no volen saber res de l'R4,estem comdenats a la marginació!
No crec que tardin gaire a implantar les dobles de 465 a l'R1,espero que en aquell moment translladin les dobles de 464 a l'R4,peró també caldria abans apujar les andanes dels baixadors entre Terrassa i Manresa,peró aixó marauradament em temo que no ho faràn mai,simplement per qué a Renfe i a Adif no volen saber res de l'R4,estem comdenats a la marginació!

-
- N7
- Entrades: 458
- Facebook: pol.bielsa
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contacta:
O què només facin els semi-directes entre Terrassa i Manresa..Mako448 ha escrit:Desde el restabliement del túnel de la Merdiana sí que han arribat Civies a Vilafranca i St.Vicenç,peró en comptagotes.Fins i tot van arribar a Manresa el passat 26 de Gener(peró coincidint amb la vaga de zel).
No crec que tardin gaire a implantar les dobles de 465 a l'R1,espero que en aquell moment translladin les dobles de 464 a l'R4,peró també caldria abans apujar les andanes dels baixadors entre Terrassa i Manresa,peró aixó marauradament em temo que no ho faràn mai,simplement per qué a Renfe i a Adif no volen saber res de l'R4,estem comdenats a la marginació!