En efecte, la ha superat sense problemaSi ha arribat a Calaf, vol dir que avui ha superat la prova de la catenària, oi?
Foto de la tornada a SAC: http://www.flickr.com/photos/marti593/5671890747/
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 18:57
Entrada Autor: Martí » Dissabte 30/04/2011 15:52
En efecte, la ha superat sense problemaSi ha arribat a Calaf, vol dir que avui ha superat la prova de la catenària, oi?
Entrada Autor: metring » Dilluns 02/05/2011 12:15
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 03/05/2011 8:14
Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 03/05/2011 9:23
Quan es va reobrir la línia de Puigcerdà no es van oblidar de rectificar les limitacions de velocitat, simplement això no es fa d'un dia per l'altre, de tota manera des del primer dia s'han eliminat les limitacions que hi havia per estat de la via, el que no s'han rectificat són les limitacions corresponents al traçat que certament són molt poc realistes.437.001 ha escrit:Suposo que ha passat el mateix que quan van reobrir la línia de Puigcerdà, que van reobrir però es van oblidar de rectificar les limitacions de velocitat.
Potser josep_serre ens ho aclareix, tot això, jo la veritat ho trobo una mica surrealista.
Entrada Autor: Pe Jorba » Dimarts 03/05/2011 14:17
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 04/05/2011 14:13
Vaja 15 minuts menys són pocs,peró el que compta és que són menys minuts i una reducció de trajecte.Pe Jorba ha escrit: Tras la reapertura de la línea se han mantenido los horarios de la línea R-12, con tres circulaciones por sentido procedentes de Barcelona y con destino Lleida. Son tres trenes regionales que se cubren con electrotrenes de la serie 470, aunque ocasionalmente pueden dejarse ver algunos de los últimos trenes de la serie 440 que aún circulan por la red catalana. En un primer momento se mantendrán los horarios previos al cierre, pero está previsto que en el inminente cambio de horarios de verano se ajusten los horarios de los trenes a las nuevas condiciones de la infraestructura, ahorrándose sólo en el tramo Manresa-Calaf hasta quince minutos, pasando de la hora que invertían antes del cierre a unos 45 minutos. Por ahora no está prevista la circulación de otros trenes, sean de viajeros o de mercancías.
Entrada Autor: Pe Jorba » Dimecres 04/05/2011 15:50
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 04/05/2011 16:10
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 04/05/2011 16:58
No és necessari, a molts indrets d'Europa hi ha vies úniques amb trens cada hora, oferint temps de viatge competitius i sense retards. Només cal establir una freqüència fixa i fer sempre els creuaments a les mateixes estacions.trensmat ha escrit:L’única solució que te aquesta línia seria el desdoblament del tram Manresa – Lleida .
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 04/05/2011 19:13
A Suïssa, fins i tot un tren cada mitja hora per sentit. El "secret" són encreuaments freqüents.Sagrerenc ha escrit:No és necessari, a molts indrets d'Europa hi ha vies úniques amb trens cada hora, oferint temps de viatge competitius i sense retards.
Entrada Autor: genissimon » Dijous 05/05/2011 13:02
Guigui ha escrit:A Suïssa, fins i tot un tren cada mitja hora per sentit. El "secret" són encreuaments freqüents.Sagrerenc ha escrit:No és necessari, a molts indrets d'Europa hi ha vies úniques amb trens cada hora, oferint temps de viatge competitius i sense retards.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”