Au, que ja no queda res!
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:04
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 03/05/2012 14:18
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/05/2012 22:34
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 04/05/2012 22:43
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/05/2012 22:50
Entrada Autor: aim » Dissabte 05/05/2012 22:59
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 08/05/2012 21:32
Entrada Autor: Marcel Estadella » Dimecres 09/05/2012 7:05
Entrada Autor: aim » Dimecres 09/05/2012 12:23
Entrada Autor: sagrering » Dimecres 09/05/2012 15:42
Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 09/05/2012 18:08
El Seida no pertanyia a l'AAFCB , poder et confon que en algun viatge especial portes aquest indicador per que era llogat per l'associacio, pertany a TMB i es troba en un estat molt penos ,com tot el que va caure en mans de ja sabem qui , a las cotxeres del triangle, esperem que segueixi el cami del chausson i del acloBusman ha escrit:Molt bona feina amb les restauracions. L'Aclo està magnífic.
Una pregunta: sabeu què se n'ha fet del Seida 1168 que pertanyia a l'AAFCB?
Entrada Autor: jsantos233 » Dimecres 09/05/2012 23:19
http://www.tmb.cat/ca/fons-patrimonialBusman ha escrit:Aps! És cert, no recordava que es trobava a Castellar. Però aleshores, encara que sigui fet malbé, TMB el té guardat?
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 10/05/2012 1:08
Entrada Autor: Marcel Estadella » Dijous 10/05/2012 8:17
La "tonteria" que dius no ho es tant, doncs quan els vam tenir posats vam veure que les dues bandes quedàven molt desequilibrades. El problema es que els vehicles mes llargs arriven a mitza calçada, i això fa inviable posar-ne a banda i banda. Ja hem començat a pensar en la solució. EWn lo de les fotos no hi havía caigut (normalment, per raons obvies, els fotografío a primera hora del diumenge).aim ha escrit:Jo ho vaig trobar tot molt bé. Molt personal, les entrevistes a propietaris on explicaven com s'ho havien fet per restaurar vehicles, així com a associacions, les visites guiades, etc...
Com a critica constructiva només diria una cosa (és una tonteria), i és que la majoria dels vehicles estan exposats a la banda Llobregat, amb la qual cosa per la tarda que és quan hi ha l'exposició estàtica queden a contrallum de cara a fer fotografies. Els altres anys crec que també els han disposat d'aquesta manera, tot i que em sona que no hi havia tanta diferència entre les dues bandes. Desconec si és per alguna raó en concret que se'n posin més en un costat que en l'altre.
Per cert, en una de les entrevistes es va dir que un dels autobusos havia patit una averia d'última hora i no podria participar. No em vaig quedar amb el nom de l'autobús.... Algú se'n recorda?
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 10/05/2012 19:47
De hecho, en la "firma" en mis mensajes, se puede leer que "Entre altres coses, dono el meu punt de vista de les coses com a adolescent i com a estudiant que sóc." Si bien es verdad que a veces no se tiene el mismo punto de vista entre el que tengo yo por ejemplo y el que pueda tener algun adulto o alguien de edad avanzada; digo lo que pienso (y eso muchas veces hace que los admin muestren el típicosagrering ha escrit:gracias a " adolescent barceloni " por sus cariñosas criticas desde el punto de vista de un chico de su edad
Van assistir 9000 persones al Ral·li entre dissabte i diumenge? A l'atac! A veure si l'any que ve en són més!!sagrering ha escrit:las 9000 personas se doblarian tranquilamente
Entrada Autor: Ganz » Dijous 10/05/2012 20:29
No és cap ximpleria. De fet, si es pretén restaurar un vehicle històric aproximant-se el màxim possible al seu estat original com a patrimoni històric, tal com s'ha restaurat aquest autobús en quant a la seva decoració històrica, amb perdó, però és un greu error de criteri de restauració (emprant símil ferroviari, què tal si decorem els cotxes ex-MZA "Costa" de passatgers del Tren de la Fresa amb la imatge corporativa actual de Renfe Operadora?Adolescent barceloní ha escrit:Canviant al català, una de les poques "pegues" que vaig trobar (res, és una ximpleria meva) va ser el que he dit missatges abans, que el Bus Turístic (el MAN SD 200, núm.calca 2011) està restaurat i pintat amb els colors actuals (però mirant-ho d'una altra manera, "no está mal").
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 17/05/2012 0:45
Entrada Autor: Miquel » Dijous 17/05/2012 10:28
Torna a “Trobades i esdeveniments”