Hola, estic d'acord en que els dos sentits d'una linia han de circular el mes propers possibles, a l' eix Navas/Bilbao peró hi ha mes habitatges i esta mes pròxim a zones que no tenen cap bus mar-montanya (Camp de l'Arpa, Clot, Poble Nou)sag470 ha escrit:Així mateix ho posa al plànol, pero trobo un error fer-la baixar per Navas/Bilbao, perque no té cap avantatge ni per rapidessa ni comoditat, envers a baixar per Espronceda. Sempre que es pugui s'hauria de la proximitat entre els dos sentits de la marxa. D'altra banda, trobo acertat fer-la baixar per Felip II fins St.Antoni M.Claret, per afavorir la intermodalitat a Sagrera.
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
L'eix del carrer Bilbao l'hi manca transports. Penso que aquest eix el deuria de fer la nova V25, en canvi d'anar per Meridiana-Diagonal. En sentit muntanya hauria de pasar per Meridiana-Diagonal perque no hi ha cap més manera per passar la Gran Via si no és per Glòries o Bac de Roda.
També fa molt de temps que hi ha una parada a Balmes, però no sé si serà per la nova línia VXX de Balmes, o per la 17, porta des de l'estiu instal·lada, primer sense res i ara amb el "parada anulada".Ferry1ac1 ha escrit:Ahir a una parada de l'H6 en sentit Fabra i Puig vaig veure que han canviat el termòmetre de la línia i inclou sorpresa!
Ha aparegut una parada nova entre "la Granja" i "Alfons Xè" que de moment està tapada. Suposo que en breu la posaran en servei.
Aquesta parada ja la feia el 74, però devien pensar que l'H6 no es podria reincorporar als carrils centrals de la Ronda del Mig per agafar el túnel entre Escorial i Pi Margall i la van suprimir. Això feia que la distància entre dues parades fos de 1400 metres!!!
Pels curiosos, si no recordo malament, és a Plaça de Joaquin Folguerola, on fa 5 anys ja hi havia una parada. (Estic dient-ho pel que recordo i mirant google maps, però casi segur que és allà)
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Plaça Joaquim Folguera, deus voler dir. On hi ha la parada del Putxet (L7).pau5321 ha escrit:Pels curiosos, si no recordo malament, és a Plaça de Joaquin Folguerola, on fa 5 anys ja hi havia una parada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... gonal.html
La red de bus octogonal causa menos colas en la Diagonal pero más largas
La velocidad media en las líneas octogonales es de 13,5 km y de 12 en las convencionales | Barcelona ha recibido seis propuestas de patrocinios para estaciones de metro, que se concederían en mayo
Barcelona | 24/01/2013 - 19:40h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La avenida Diagonal de Barcelona ha registrado menos colas al día por su entrada sur desde la implantación en octubre de la línea H6 de la nueva red octogonal de bus hasta Navidad, pero más largas. Concretamente ha habido una media de 31 minutos menos de retenciones con respecto al mismo período 2011, y éstas han tenido un recorrido 210 metros de media más largos que hace un año.
Así lo reflejan las cifras recogidas por el Ayuntamiento en colaboración con el Servei Català de Trànsit (SCT) -contabilizadas cada 15 minutos- de la primera fase del nuevo sistema, presentadas este jueves en la Comisión de Seguridad y Movilidad por parte del director de Servicios de Movilidad, Adrià Gomila, que sin embargo ha matizado que "no son homogéneas" ya que a partir de octubre los datos mejoraron.
En relación a la Gran Vía, Gomila ha asegurado que "hubo un impacto muy importante en octubre", condicionado por otros factores como huelgas y manifestaciones, que a partir de la primera semana y media volvió a ser como el que había antes, mientras que ha cifrado la velocidad media del total de las nuevas líneas octogonales en 13,5 kilómetros por hora, por unos 12 de las convencionales.
Publicidad en los nombres de las paradas de metro
En cuanto al proyecto de comercialización de patrocinios insertados en la denominación de estaciones de metro, el teniente de alcalde de Presidencia, Régimen Interior, Seguridad y Movilidad, Joaquim Forn, ha asegurado que el consistorio ha recibido seis primeras propuestas por parte de empresas, avanzando que la concesión se podría concretar en mayo.
Leer más: http://www.lavanguardia.com/local/barce ... z2IvJOTNV2
Síguenos en: https://twitter.com/@LaVanguardia | http://facebook.com/LaVanguardia
La red de bus octogonal causa menos colas en la Diagonal pero más largas
La velocidad media en las líneas octogonales es de 13,5 km y de 12 en las convencionales | Barcelona ha recibido seis propuestas de patrocinios para estaciones de metro, que se concederían en mayo
Barcelona | 24/01/2013 - 19:40h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La avenida Diagonal de Barcelona ha registrado menos colas al día por su entrada sur desde la implantación en octubre de la línea H6 de la nueva red octogonal de bus hasta Navidad, pero más largas. Concretamente ha habido una media de 31 minutos menos de retenciones con respecto al mismo período 2011, y éstas han tenido un recorrido 210 metros de media más largos que hace un año.
Así lo reflejan las cifras recogidas por el Ayuntamiento en colaboración con el Servei Català de Trànsit (SCT) -contabilizadas cada 15 minutos- de la primera fase del nuevo sistema, presentadas este jueves en la Comisión de Seguridad y Movilidad por parte del director de Servicios de Movilidad, Adrià Gomila, que sin embargo ha matizado que "no son homogéneas" ya que a partir de octubre los datos mejoraron.
En relación a la Gran Vía, Gomila ha asegurado que "hubo un impacto muy importante en octubre", condicionado por otros factores como huelgas y manifestaciones, que a partir de la primera semana y media volvió a ser como el que había antes, mientras que ha cifrado la velocidad media del total de las nuevas líneas octogonales en 13,5 kilómetros por hora, por unos 12 de las convencionales.
Publicidad en los nombres de las paradas de metro
En cuanto al proyecto de comercialización de patrocinios insertados en la denominación de estaciones de metro, el teniente de alcalde de Presidencia, Régimen Interior, Seguridad y Movilidad, Joaquim Forn, ha asegurado que el consistorio ha recibido seis primeras propuestas por parte de empresas, avanzando que la concesión se podría concretar en mayo.
Leer más: http://www.lavanguardia.com/local/barce ... z2IvJOTNV2
Síguenos en: https://twitter.com/@LaVanguardia | http://facebook.com/LaVanguardia
Per un tros irrisori de la Diagonal per on hi ha implantada la Noxarbus, i que a més suposa un canvi igualment irrisori per a la xarxa d'autobús general en aquella zona, poden treure conclusions de cara al trànsit? O potser no estaran justificant determinades mesures amb el pop com a animal de companyia?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Serà "ortogonal", no?http://www.lavanguardia.com/local/barce ... gonal.html
La red de bus octogonal causa menos colas en la Diagonal pero más largas
La velocidad media en las líneas octogonales es de 13,5 km y de 12 en las convencionales | Barcelona ha recibido seis propuestas de patrocinios para estaciones de metro, que se concederían en mayo
Barcelona | 24/01/2013 - 19:40h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La avenida Diagonal de Barcelona ha registrado menos colas al día por su entrada sur desde la implantación en octubre de la línea H6 de la nueva red octogonal de bus ...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:


Mira, amb la dèria de "ser més que els que més siguin", si tota França és un hexàgon, aquí fem un octògon i tan panxos

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Totalment d'acord! Aquesta notícia és molt errònia. Ja fa temps que es diu que el trànsit viàri va caient en picat per la crisi, però de cop i volta sembla que la nova xarxa de bus ha arreglat els problemes.....Guigui ha escrit:Per un tros irrisori de la Diagonal per on hi ha implantada la Noxarbus, i que a més suposa un canvi igualment irrisori per a la xarxa d'autobús general en aquella zona, poden treure conclusions de cara al trànsit? O potser no estaran justificant determinades mesures amb el pop com a animal de companyia?

-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
La H16, entiendo que tendría que hacer el recorrido de la actual 141. es el más recto. Si me la van a meter por donde va el 36, vamos listos...sag470 ha escrit:Així mateix ho posa al plànol, pero trobo un error fer-la baixar per Navas/Bilbao, perque no té cap avantatge ni per rapidessa ni comoditat, envers a baixar per Espronceda. Sempre que es pugui s'hauria de la proximitat entre els dos sentits de la marxa. D'altra banda, trobo acertat fer-la baixar per Felip II fins St.Antoni M.Claret, per afavorir la intermodalitat a Sagrera.
Aprofito per fer unes reflexions, sobre aquestes 5 linies:
H8: fer-la passar per Paris en sentit Sagrera fa perdre la gent de F.Macià, l'augment de velocitat no crec que sigui millor que la pèrdua de gent. El gir per agafar Provença es podria fer per Balmes, Pg.Gràcia o del lateral de av.Diagonal.
H16: trobo una mica incoherent que entre Pg.Maritim i Pl.Espanya faci el mateix recorregut que la D20; si es vol millorar aquest tram, millorar directament la D20. La H16 la restringiria a les Drassanes i, si es pot, passar per Dr.Aiguader.
V15: sense comentaris
V27: Dit anteriorment.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
La H16 hará como la 36 entre Paral·lel y el cementerio de Poblenou, donde continuará hasta Diagonal Mar como la 41.
Doncs d'acord amb la filosofia, almenys pregonada de portes enfora, de la Noxarbus, el tram entre Paral·lel i Pla de Palau sobra, ja que es duplica amb la D20.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
Teoricament la que te que fer el 141 es la H14.
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
En aquesta pàgina de la web de gencat compara la xarxa ortogonal amb l'antic projecte de Retbus. La veritat es que arriba a roçar el ridícul tractant de desprestigiar Retbus. En canvi a la mateixa web hi ha aquesta altra pàgina cantant les virtuts de Retbus. 

La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Hi ha, doncs, data per a la supressió de la 141?foronda 141 ha escrit:Teoricament la que te que fer el 141 es la H14.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
¿Y qué hacen, entonces, con la 41? ¿Eliminarán el acceso a Plaça Catalunya desde Diagonal Mar?La H16 hará como la 36 entre Paral·lel y el cementerio de Poblenou, donde continuará hasta Diagonal Mar como la 41.
Com que la idea de la Noxarbus és canibalitzar les línies d'autobús coincidents, és ben probable.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Podría solventarse con la 14 por un lado, que se podría prolongar, y el Tram al menos hasta Urquinaona, así sería un acceso más rápido aún desde Diagonal Mar a Pl. Catalunya, sin tener que trasbordar al metro. Volviendo al mundo real... líneas canibalizadas y esas cosas, si.
Jo faria que la 41 fessi el recorregut de la 36 entre el Cementiri de Poblenou i Diagonal Mar, sino el carrer Llull només mantindrà el N6, després de molts anys.
La H6 hi ha alguns autobusos que perden bastant el temps de ruta i s'arriben a ajuntar dos autobusos H6 moltes vegades a l'altura de Maria Cristina i s'avançen un als altres.