Nou accés ferroviari al Prat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Nou accés ferroviari al Prat

Entrada Autor: metring » Divendres 30/08/2013 21:54

alf_ ha escrit:Yo cada vez que voy a El Prat pongo una reclamación porque los buses lanzadora no salen desde la estación de Renfe. Antes, cuando estaba nueva la T1, esperaban tres buses justo a la puerta de la estación, los veías al bajar del tren. Además al haber tres ahí esperando no se abarrotaban exageradamente. Luego algún listo decidió cambiarlo, y poner a la gente a cruzar la estúpida pasarela para luego en la parada a ver cuando pasa UN bus, que evidentemente se abarrota. Recomiendo a todos los que vayan a ir en tren a la T1 que hagan lo mismo, y se tomen los 10 minutos de ir al puesto de información y decirles que se quiere poner una queja por ese motivo y punto, ya me se el procedimiento y todo. Y lo pienso seguir haciendo todas las veces que vaya a El Prat (mira tu si igualmente vamos siempre con mucho tiempo de sobras a tomar el avión, pues no viene de eso.)
Me parece alucinante y patético que sigan sin reestablecer los buses lanzadora desde la estación. Encima que no han hecho la estación de la T1 ahora se ponen de garrepas con tres miserables buses lanzadera.
+1000



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Divendres 30/08/2013 21:55

Jo només he estat un parell de cops a la T1 però arribo i marxo amb el bus L77 que l'agafo o el deix a Sant Boi de Llobregat per agafar el R5 cap a Manresa.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 01/09/2013 18:17

Cada cop crec més que darrere de tot això hi ha els interessos del taxi i del Sr. Casquete perquè el negoci continuï funcionant sobre rodes (de pneumàtic a l'asfalt, és clar). És senzillament impensable que siguin tan ineptes perquè no hagin fet amb tota la intenció del món això que han fet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1171
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 02/09/2013 0:45

Ja se que no es la solució ideal, però el llançadora T1-T2, no podrien ser articulats?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7260
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 02/09/2013 12:20

alf_ ha escrit: Encima que no han hecho la estación de la T1 ahora se ponen de garrepas con tres miserables buses lanzadera.
Ens hem gastat la barbaritat de 1.200 milions en una nova terminal i ara no tenim els quatre duros que costarien uns tristos autobusos per arribar-hi de manera eficient.
És molt típic d'aquest país. Podria explicar dotzenes de casos semblants en tots els àmbits possibles.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/09/2013 13:57

raulitinbcn ha escrit:Ja se que no es la solució ideal, però el llançadora T1-T2, no podrien ser articulats?
És el mateix que costa mantenir la llançadora entre l'estació i la T1.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dilluns 02/09/2013 14:41

Podriem posar patinets per a tothom i treure els busos. Qui dugui maletes, patinet amb remolc.... (es broma)


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/11/2013 12:22

Vueling reclama el metro i el TGV a l'aeroport del Prat

"Hem de connectar l'alta velocitat al Prat, per poder arribar a d'altres mercats", demana Álex Cruz

http://www.ara.cat/economia/Vueling-rec ... 96343.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 29/11/2013 19:47

Guigui ha escrit:Vueling reclama el metro i el TGV a l'aeroport del Prat

"Hem de connectar l'alta velocitat al Prat, per poder arribar a d'altres mercats", demana Álex Cruz

http://www.ara.cat/economia/Vueling-rec ... 96343.html
"Quiere patatas fritas con eso?"

Digo, ya puestos yo reclamo un harén de chicas guapas, esta igual de probable que se cumpla.



França451
N9
N9
Entrades: 2426
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 03/12/2013 16:10

alf_ ha escrit:
Guigui ha escrit:Vueling reclama el metro i el TGV a l'aeroport del Prat

"Hem de connectar l'alta velocitat al Prat, per poder arribar a d'altres mercats", demana Álex Cruz

http://www.ara.cat/economia/Vueling-rec ... 96343.html
"Quiere patatas fritas con eso?"

Digo, ya puestos yo reclamo un harén de chicas guapas, esta igual de probable que se cumpla.
+10

Pues ya que sacáis el tema del L77 de Oliveras, tampoco me parece ni medio bien que la línea, si vienes de Sant Boi, únicamente vayas a la t1, y si vas hacia Sant Boi, puedes pasar por la T2. Si encima hay tres buses de Transit solamente, más vergonzoso aún. En esto, Oliveras tampoco se lo ha montado bien. Pero bueno, teniendo en cuenta que ahora reclaman el oro y el moro, cuando tenemos las cosas a medio hacer o directamente lo que estaba hecho se quita (el bus transit a la estación de Rodalies), pues... así vamos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 03/12/2013 17:34

La línia L77 va molt bé als usuaris d'FGC, de Martorell en amunt, que s'estalvien una bona estona fins a l'aeroport i pel mateix preu!!
Aquest any l'he fet servir i em va sobtar que acabés a la T1 i no fos rotatiu com abans (d'inaugurar-se la T1), suposo que deu ser per horaris, però a pocs metres d'on s'atura surt un bus que et du a la T2, així ho vaig fer jo seguint indicacions del conductor.
Podria ser millor? És clar que si, i també molt pitjor.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

jaezcurra
N8
N8
Entrades: 1222
Ubicació: L4 (Selva de Mar, BCN)

Entrada Autor: jaezcurra » Dimarts 28/01/2014 11:41

Pastor demana inversió privada per la connexió ferroviària amb la T1 del Prat
La ministra de Foment avança que l'Aeroport de Barcelona, després de batre el seu rècord de passatgers el 2013, creixerà un 4% al gener
XAVIER ALEGRET Barcelona | Actualitzada el 28/01/2014 11:34
http://www.ara.cat/economia/Pastor-conn ... 92703.html

Con todo el amor que profesa el Gobierno de España hacia Catalunya y los catalanes, poco se esfuerzan en demostrarlo con hechos...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7260
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 28/01/2014 12:22

jaezcurra ha escrit:http://www.ara.cat/economia/Pastor-conn ... 92703.html
Con todo el amor que profesa el Gobierno de España hacia Catalunya y los catalanes, poco se esfuerzan en demostrarlo con hechos...
Doncs sembla que la nova connexió a l'aeroport de Madrid de rodalies + AVE sí que l'hem pagada sencera entre tots els espanyols.
Quina colla de xoriços :cop



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 28/01/2014 15:28

Ja ho pots ben dir, Wefer.
Allí és tot obra pública (així, si es deficitària ho paguem entre tots).
Aquí ha de ser pública-privada, o totalment provada, i com que a la part privada l'ho interessa saber si es rentable o no (per tant la seva decisió tira endavant lobra o no), ens compliquen la vida i, es clar, som ciutadans de segona. Ei, però ens estimen molt, eh? Sempre que siguem oasis català o fem d'espanyols...


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 28/01/2014 18:47

gatvell ha escrit:Ja ho pots ben dir, Wefer.
Allí és tot obra pública (així, si es deficitària ho paguem entre tots).
Aquí ha de ser pública-privada, o totalment provada, i com que a la part privada l'ho interessa saber si es rentable o no (per tant la seva decisió tira endavant lobra o no), ens compliquen la vida i, es clar, som ciutadans de segona. Ei, però ens estimen molt, eh? Sempre que siguem oasis català o fem d'espanyols...
Res de nou. Només cal comparar les autopistes catalanes i les autovies madrilenyes. O anant més enrere, els ferrocarrils Barcelona-Mataró i Madrid-Aranjuez.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 28/01/2014 22:56

Sagrerenc ha escrit:
gatvell ha escrit:Ja ho pots ben dir, Wefer.
Allí és tot obra pública (així, si es deficitària ho paguem entre tots).
Aquí ha de ser pública-privada, o totalment provada, i com que a la part privada l'ho interessa saber si es rentable o no (per tant la seva decisió tira endavant lobra o no), ens compliquen la vida i, es clar, som ciutadans de segona. Ei, però ens estimen molt, eh? Sempre que siguem oasis català o fem d'espanyols...
Res de nou. Només cal comparar les autopistes catalanes i les autovies madrilenyes. O anant més enrere, els ferrocarrils Barcelona-Mataró i Madrid-Aranjuez.
O el metro, sense anar més lluny.



Barceloní
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: L4 Joanic

Entrada Autor: Barceloní » Dissabte 08/02/2014 20:36

Si des de Passeig de Gràcia compres un bitllet per "Aeroport" et claven 4 zones, quan curiosament Castelldefels és zona 1.
¿Això té algún motiu, apart de recaptar diners dels turistes que no practiquen la picaresca barcelonina de fer servir la T-10 d'una zona?



albe6
N8
N8
Entrades: 1039
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dissabte 08/02/2014 20:42

Aeroport sempre ha estat zona 1 ATM i zona 4 Renfe, amb la conseqüent diferència de preus.

De fet, és la cosa més normal tant aquí, com a Madrid, com a d'altres ciutats d'Europa, el bitllet senzill del transport públic majoritari a l'aeroport té tarificació especial.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23823
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 08/02/2014 20:57

Barceloní ha escrit:¿Això té algún motiu, apart de recaptar diners dels turistes que no practiquen la picaresca barcelonina de fer servir la T-10 d'una zona?
No és "picaresca barcelonina" utilitzar un títol de transport vàlid, i més quan es tracta d'una distància que respon a la lògica de la tarificació (es podrà discutir aquesta distribució, però no és aquest l'objecte del raonament que ens ocupa). En canvi, sí que és picaresca i de la grossa el que es relata aquí: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11841


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Entrada Autor: Prest » Dimecres 19/02/2014 22:42

Avui a LV s'ha dedicat 1 pàg. sobre l'accés a la T1 i Sagrera.

Més o menys tot el que es diu és bastant clàssic: Abaratir el projecte obviant l'estació a la T2, suplement 6€ per finançar l'obra, etc. Però m'ha cridat l'atenció aquest paràgraf:
"El servei constaria d'un tren cada quart d'hora per sentit fins a Sants, amb un viatge de 19 minuts, i fins a Passeig de Gràcia, en 26 minuts"
Queda molt obert pequè no deuen saber on ficar els trens encara. Tantes circulacions (crec que necessàries) sobresaturarien el túnel d'Aragó, ja al límit... Pot ser que es recuperés la C10 Aeroport-EdF? (Amb Sagrera gairebé segur que no).
Vaig veure també

Recordo que la antiga C1 anava fins l'aeroport, suposo que devia agafar la via exclusiva del viaducte i s'incorporava per Sants, amb àmplia capacitat de Xarxa Ibèrica. En el futur com que no...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”