Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 07/01/2014 16:40

Ahir a la tarda vaig tenir el plaer de fer un Lleida -> Barcelona en una doble de 470 :)

Durant el viatge vaig veure algunes coses curioses des de l'últim cop que vaig usar la línia a l'estiu.

- Per fi vaig veure una 447 fent el servei triangular entre Picamoixons, St. Vicenç/Tarragona, poc abans em va semblar veure la 448 de dos cotxes camí a Lleida.

- A l'arribar a Sant Vicenç de Calders, vaig veure la primera 440 (pel costat Tarragona) excessivament neta, en concret era la 440-206R, vaig quedar molt sobtat doncs sempre han estat en un estat precari per fora, ara bé, al ser festiu, la resta del tren no el vaig poder veure ja que me'l tapàven tota una fila de 447 estacionades.

Algú ho pot confirmar? poder ha estat un miratge i quan hi vaig passar ja enfosquia, entre 447 es veien parts de les 440 del radere i no vaig veure cap tros brut. (casualitat també?)

En sabeu res?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Entrada Autor: Prest » Dijous 09/01/2014 11:02

Miquel ha escrit: - A l'arribar a Sant Vicenç de Calders, vaig veure la primera 440 (pel costat Tarragona) excessivament neta, en concret era la 440-206R, vaig quedar molt sobtat doncs sempre han estat en un estat precari per fora, ara bé, al ser festiu, la resta del tren no el vaig poder veure ja que me'l tapàven tota una fila de 447 estacionades.

Algú ho pot confirmar? poder ha estat un miratge i quan hi vaig passar ja enfosquia, entre 447 es veien parts de les 440 del radere i no vaig veure cap tros brut. (casualitat també?)

En sabeu res?
Les 440 pel costat interior estan en molt bones condicions... I es podria dir que bastant destrossades per el costat costa.
Ja fa molts anys que hi són. No passo molt per l'estació (normalment la vorejo i de lluny ho veig). Malbaratament de material.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 09/01/2014 11:09

Aprofito per recordar en aquest fil que fa poc hem entrat al 2014... i això significa que ja fa 40 anys que les primeres 440 van començar a circular (tot i que algunes encara no arriben a 30). Felicitats!!!!



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 10/01/2014 23:02

Prest ha escrit:Les 440 pel costat interior estan en molt bones condicions... I es podria dir que bastant destrossades per el costat costa.
Ja fa molts anys que hi són. No passo molt per l'estació (normalment la vorejo i de lluny ho veig). Malbaratament de material.
Jo tampoc hi passo gaire, però l'últim cop que hi vaig passar, les 440 estaven més brutes i pintades que com les vaig veure dilluns passat. Ara bé, amb el tren no passo per l'altre banda així que en desconeixia l'estat, es probable que Renfe netegi aquell costat dels trens per no donar un aspecte excessiu de deixadesa, la llàstima es que podrien seguir funcionant.

Avui he vist la 447-185, que és una de les reformades, en servei a l'R12, passant amb uns 5 minuts de retard per Catalunya, direcció Lleida.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dissabte 11/01/2014 1:36

Miquel ha escrit:
Prest ha escrit:Les 440 pel costat interior estan en molt bones condicions... I es podria dir que bastant destrossades per el costat costa.
Ja fa molts anys que hi són. No passo molt per l'estació (normalment la vorejo i de lluny ho veig). Malbaratament de material.
Jo tampoc hi passo gaire, però l'últim cop que hi vaig passar, les 440 estaven més brutes i pintades que com les vaig veure dilluns passat. Ara bé, amb el tren no passo per l'altre banda així que en desconeixia l'estat, es probable que Renfe netegi aquell costat dels trens per no donar un aspecte excessiu de deixadesa, la llàstima es que podrien seguir funcionant.

Avui he vist la 447-185, que és una de les reformades, en servei a l'R12, passant amb uns 5 minuts de retard per Catalunya, direcció Lleida.
Es com timdria de ser... els 447 de mitja distancia adaptats amb els seients reformats... Els usuaris de les altres linies que no siguin de la R3 tambe tenen dret a viatjar amb condicions... no tindria de ser un avistament curios sinonel pa de cada dia...



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 301
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 18/02/2014 23:10

Han adaptat la 447.140 a PMR! Increïble! Aixó promet!

http://www.vivireltren.es/2014/02/prime ... -reducida/


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 19/02/2014 0:07

Molt bé, això allargarà més al vida d'aquests trens


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 19/02/2014 0:26

Aquesta 447 no anirà pas a Barcelona, té tots els números per quedar-se a Madrid. Del contrari, hauria sigut pintada de Rodalies de Catalunya. A mi no em desagrada pas, a veure quan tardem nosaltres en veure 447's reformades per aquí.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 19/02/2014 12:50

Si ha sigut remodelada a Valladolid, segurament no tinguin com rotular-la com a tren de rodàlies de Catalunya, oi?


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 19/02/2014 13:21

gatvell ha escrit:Si ha sigut remodelada a Valladolid, segurament no tinguin com rotular-la com a tren de rodàlies de Catalunya, oi?
Els 450/1 de Barcelona pintats de Rodalies de Catalunya, han sigut pintats a Valladolid.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 19/02/2014 15:30

De fet al TCR de Valladolid es on s'efectua les reparacions més importants i repintats per als trens de Rodalies i Mitjana Distància.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 19/02/2014 20:59

vermer3 ha escrit:Han adaptat la 447.140 a PMR! Increïble! Aixó promet!
Desconeixia l'existència d'aquest projecte. Em sona, però, haver vist fotos d'algún tren amb una mena de plataforma elevadora plegable. Ara no sabria dir si es tracta d'una 447 o 448. Algú té més informació?



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dimecres 19/02/2014 21:43

La unitat 448-017 té plataforma elevadora per PMR, crec que la 448-023 també però no estic segur.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 21/02/2014 23:16

Novetats sobre la 447-140: Destacar que han canviat el logotip de Cercanías i l'han deixat amb la C sense girar, com en els seus inicis. En boca de molts aficionats, es comenta que aquest podria ser el nou logotip, tot i que s'hauria de agafar-ho amb pinces, ja que Renfe no ha confirmat pas.

La imatge en qüestió, aquí.



Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Divendres 21/02/2014 23:33

Renfe451 ha escrit:Novetats sobre la 447-140: Destacar que han canviat el logotip de Cercanías i l'han deixat amb la C sense girar, com en els seus inicis. En boca de molts aficionats, es comenta que aquest podria ser el nou logotip, tot i que s'hauria de agafar-ho amb pinces, ja que Renfe no ha confirmat pas.

La imatge en qüestió, aquí.
Todo con pinzas, sí señor...
Recordemos que la imagen de renfe "morado hortera" está a punto de llegar a los 10 años... puede ser que en el Sinisterio de Fomento, haya alguien pensando en una nueva imagen de renfe, que deja atrás accidentes, servicios ineficaces y que no parezca una "firma" de un pandillero trasnochado en los coches de la Feve... una imagen renovada en el momento en que los trenes de Renfe empiezan a circular allende los Pirineos.
Respecto a las 447, puede ser que alguna de las reformadas con asientos para Regionales y asignadas a la C3 empiecen a dar vueltas por otros itinerarios ¿?


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dissabte 22/02/2014 13:54

Las 447 con asientos de regionales han sido vistas haciendo algún cercanías y creo que algún R12, pero en esto último no estoy muy seguro.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 22/02/2014 16:52

Hi ha un altra 447 amb la C de Cercanías sense girar, es tracta de la 447-118 que pertany a Santander. De moment ja en tenim dues amb la C normalitzada:


- 447-118 (235M-118R-236M) (Santander)
- 447-140 (279M-140R-280M) (Madrid, reformada PMR)

La foto de la unitat, aquí


És molt estrany que Renfe no digui res sobre aquest hipòtetic canvi radical al logotip de Cercanías. Segueixo posant-ho en quarantena.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/02/2014 15:17

Comenten a Forotrenes, que la 447 155R ha estat reformada interiorment per circular pel Transpirinenc.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Entrada Autor: Prest » Diumenge 02/03/2014 16:26

Algú en sap res de la 470-095M/110C? Farà cosa d'un mes des de l'últim cop que la vaig veure i és una de les últimes amb els colors Taronja de Regionals. Retirada o passant R? Paral·lel amb el tema de les 449 entrant a Regionals sud...
En quant a altres 470, M'he fixat que les que fan el servei MD a Chamartín i València Nord són unitats que fan goig, de ben netes que van i semblen noves, no com les locals.
De fet recordo anar en la 119M poc després de la última R i havien passatgers que deien "tren nou".



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 02/03/2014 19:47

Les 470 que fan els serveis Barcelona-Madrid i Barcelona-València són Regional Exprés, no pas MD.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”